16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 10

NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM intensywne warsztaty dla kadry kierowniczej

Katowice Trwa nabór Last minute 1550 PLN 1 350,00 PLN + VAT
Wrocław Trwa nabór Last minute 1550 PLN 1 350,00 PLN + VAT
Kraków Trwa nabór Last minute 1550 PLN 1 350,00 PLN + VAT
Katowice Trwa nabór Last minute 1550 PLN 1 350,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności swoich współpracowników. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą m.in. sprawnie delegować zadania, motywować pracowników radzić sobie w sytuacjach konfliktowych oraz budować pozytywne relacje w zespole.




    Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:

    być skutecznym przywódcą
    zwiększyć efektywność swoją i pracowników
    lepiej motywować swój zespół
    wykształcić nawyki potrzebne do dobrej komunikacji
    budować autorytet lidera


    Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

    Rozpoznasz swój styl kierowania oraz wynikające z niego atuty i ograniczenia
    Udoskonalisz swoje umiejętności budowania i rozwijania zespołu
    Dowiesz się jakie są Twoje mocne i słabe strony jako menedżera
    Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
    Poznasz sposoby formułowania celów i ustalania priorytetów,
    Nauczysz się rozpoznawać i zapobiegać oraz wykorzystywać konflikty do rozwoju jednostek i zespołów
    Poznasz metody motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu
    Zdobędziesz umiejętność inicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród współpracowników
    Rozszerzysz wiedzę na temat własnych reakcji w relacji z zespołem,

  • Kreowanie postawy lidera- odkrycie własnego potencjału.
    Autoanaliza i samoocena- określanie indywidualnego profilu lidera
    Autoprezentacja — co wpływa na to, jak postrzegają nas inni
    Aspekty komunikacji niewerbalnej.
    Moje miejsce w zespole


    Kompetencje osobowościowe menedżera / lidera
    Co powinno wyróżniać menedżera / lidera spośród innych osób?

    Pozytywy i negatywy indywidualnych predyspozycji oraz kształtowanie indywidualnych zdolności menedżerskich / przywódczych

    Umiejętność kierowania sobą

    Decyzja: menedżer czy lider – czyli kogo potrzebuje mój zespół?

    Rola lidera jako członka zespołu

    Autorytet lidera – źródła władzy lidera

    Zadania lidera w zespole – rozwój partnerstwa i współpracy

    Budowanie zaufania lidera w zespole – jakie dokładnie zachowania budują zaufanie pracowników a jakie je niszczą?



    Inspiracje do lepszego motywowania i zarządzania
    Wspólne działanie
    Skuteczne podejmowanie decyzji.
    Osiąganie wyników przez zespół

    Identyfikacja naturalnego stylu zarządzania

    Co motywuje, a co demotywuje moich pracowników?


    Zadanie, jako cel działania zespołu
    Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?

    Jak komunikować cele

    Cele strategiczne i operacyjne

    Zadania jako motywator dla pracownika – jak określić zadanie


    Skuteczna komunikacja podstawowym narzędziem menedżera
    Funkcje komunikacji w procesie kierowania.

    Rodzaje słuchania i rola czujnego słuchania w zadowalającej współpracy

    Angażowanie pracowników do działania


    Tworzenie sprawnego, dynamicznego zespołu


    Typy osobowości
    Identyfikacja własnego typu osobowości
    Misja, wspólny cel i wartości zespołu i firmy

    Przekazywanie celów i efektywna organizacja pracy zespołu

    Role zespołowe a motywacja

    Diagnoza indywidualnych kompetencji w zakresie delegowania uprawnień

    Sytuacje trudne i konfliktowe w zespole

    Twoja asertywność

    Motywacja pracownika i zespołu
    Podstawowe zasady motywowania zespołu i pracownika

    Jak motywacja wpływa na wydajność pracownika

    Pułapki i błędy w motywowaniu zespołu- jak ich uniknąć

    Motywujący feedaback

    Jak budować odpowiedzialność pracownika za wynik?


    Podsumowanie i ewaluacja szkolenia
    Indywidualny Plan Działania

  • tak

  • Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

    20% czasu poświęcamy teorii

    80% czasu poświęcone jest na:

    symulacje,
    mini- wykłady
    ćwiczenia
    prace indywidualne, w parach i grupowe,
    dyskusje moderowane przez trenera,
    burze mózgów,
    case study.

    Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

    Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

  • Szkolenie polecane dyrektorom, kierownikom, menadżerom zainteresowanym poprawą swoich wyników, liderom poszukującym nowych sposobów oddziaływania, specjalistom przygotowującym się do zadań zarządczych; każdemu, kto organizuje pracę własną i innych.

  • 1 550,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    egzaminy certyfikujące
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Szkolenia o podobnej tematyce