16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 10

Nowoczesne strategie sprzedaży i finalizacji transakcji

Gdańsk Trwa nabór Last minute 1550 PLN 1 348,50 PLN + VAT
Kraków Trwa nabór Last minute 1550 PLN 1 348,50 PLN + VAT
Katowice Trwa nabór Last minute 1550 PLN 1 348,50 PLN + VAT
Warszawa Trwa nabór Last minute 1550 PLN 1 348,50 PLN + VAT
Poznań Trwa nabór Last minute 1550 PLN 1 348,50 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu:


    Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,

    Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,

    Poznasz efektywne techniki telefonicznego umawiania się na spotkania handlowe z Twoimi klientami,

    Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,

    Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów,

    Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),

    Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,

    Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów, opierając swoje reakcje na prostym modelu akceptowania oporu klientów i stosowaniu sekwencji PIWO,

    Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.

    Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów

    Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży

    Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.

    Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów

    Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.

    Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności

  • Gwarancje SOLBERG:



    gwarancja małej grupy,tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku

    gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia

    gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb






    Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu:


    Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,

    Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,

    Poznasz efektywne techniki telefonicznego umawiania się na spotkania handlowe z Twoimi klientami,

    Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,

    Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów,

    Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),

    Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,

    Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów, opierając swoje reakcje na prostym modelu akceptowania oporu klientów i stosowaniu sekwencji PIWO,

    Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.

    Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów

    Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży

    Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.

    Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów

    Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.

    Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności


    Program:

    SKUTECZNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest?

    Budowanie pierwszego wrażenia.

    Ja – proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.

    Motywacja i automotywacja




    ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.

    Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia

    Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.

    Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.

    Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

    Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta

    Siła pytań w sprzedaży .

    Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.

    Motywacje zakupowe klientów.

    Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?

    Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji

    Błędy w zamykaniu rozmów.




    SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ

    Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej

    Modele prezentacyjne: Analiza Potrzeba-Cecha-Korzyść, AIDA

    Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.

    Analiza Przewagi Konkurencyjnej.

    Prezentacja wartości klienta.

    Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?




    MODELOWA WIZYTA HANDLOWA

    Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.

    Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?

    Budowanie wartości oferty dla Klienta.




    DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA

    Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?

    Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

    Jak odnosić sukcesy w sprzedaży

    Jak polubić swoich Klientów



    ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.

    Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.

    Zastrzeżenia jako wyzwania.

    Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu - Technika PIWO

    Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty.

    Zasady prezentowania ceny.

    Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży?

    „Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny




    FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

    Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.

    Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży

    Typologia klientów.

    Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.



    DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE

    Cel podejmowania dalszych działań.

    Jakie i kiedy podejmować kroki.




    PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA

    Indywidualny Plan Działania





    ! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.



    Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.



    Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż działu handlowego.

  • tak

  • Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe takie jak:


    symulacje,
    mini- wykłady
    ćwiczenia
    prace indywidualne, w parach i grupowe,
    dyskusje moderowane przez trenera,
    burze mózgów,
    case study.
    Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

  • Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.

  • 1 550,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Szkolenia o podobnej tematyce