15 Godzin, 2 Dni

NOWE PRAWO KONSUMENCKIE - Najważniejsze zmiany dotyczące obowiązków sprzedawcy, e-handlu, reklamacji i umów zawieranych na odległość

więcej terminów () mniej terminów
  • Nowa ustawa o prawach konsumenta zasadniczo wpłynie na relacje sprzedawca-klient. Polski handel czeka rewolucyjna zmiana podyktowana unijną dyrektywą konsumencką. Najważniejsze zmiany dotkną przedsiębiorców zawierających umowy z konsumentami za pośrednictwem Internetu, na odległość. Regulacje wejdą w życie w ciągu kilku miesięcy i dotyczą zarówno sprzedaży tradycyjnej, jak i sprzedaży przez Internet oraz przez akwizytorów. W jaki sposób przygotować się na nadchodzące zmiany i jak zapewnić sobie i swojej firmie stabilność i dobre relacje z klientami? W jaki sposób rozwiązywać kwestie sporne i jak to robią najlepsi? Na te i inne pytania znajdą Państwo odpowiedzi podczas naszych warsztatów.

  • W programie min.:

    -Zmiany dotyczące umów zawieranych na odległość
    -Niedozwolone klauzule umowne
    -Nowe obowiązki e-sklepów
    -Reklamacje w świetle najnowszych przepisów
    -Obowiązki informacyjne wobec klienta i kary nakładane przez UOKIK

    Szczegółowy program pod adresem http://wydarzenia.nf.pl/nowe-prawo-konsumenckie-najwazniejsze-zmiany-dotyczace-obowiazkow-sprzedawcy-e-handlu-reklamacji-i-umow-zawieranych-na-odleglosc/warsztat

  • Warsztaty

Paulina Józefczuk - Wierzbowski Eversheds S.k.



Krzsztof Korus - dLK Korus Okoń Radcowie Prawni



Jakub Kubalski - Kancelaria Prawna Domański Zakrzewski Palinka



Aleksandra Kunkiel-Kryńska - Wierzbowski Eversheds S.k.



Rafał Kłoczko - Kancelaria Prawna Domański Zakrzewski Palinka



Paweł Lipski - Wierzbowski Eversheds S.k.



Andrzej Piróg - Grupa Szkoleniowo-Doradcza "Trzymaj klasę" i Portal ObslugaReklamacji.pl



Wiktor Rainka - Wierzbowski Eversheds S.k.



Piotr Suski - Markiewicz & Sroczyński Kancelaria Radców Prawnych

Szkolenia o podobnej tematyce