8 Godzin, 1 Dni

Negocjacje handlowe - negocjować czy sprzedawać?

więcej terminów () mniej terminów
  • * Nabycie praktycznej umiejętności negocjowania w sytuacjach występujących w pracy handlowca.



    * Umiejętność praktycznego negocjowania w przypadku zastosowania przez negocjującą stronę technik utrudniających negocjowanie.

  • Zakres programowy


    * Ukazanie podobieństw i różnic pomiędzy: sprzedawaniem, kupowaniem, a negocjowaniem, strategie negocjacji.

    * Etapy procesu negocjacji.

    * Jakie są założenia stawiane przy budowie planu wspólnego zwycięstwa.

    * Czym są strefy stron negocjacji, jak się je buduje i jak wykorzystuje w czasie negocjacji.

    * Czy i jaki sens ma podział stref negocjujących stron na warstwy - cele EOS.

    * Modele zachowań podczas negocjacji: analityk, poganiacz, uprzejmy, ekspresyjny.

    * Ocena stylu własnych zachowań podczas negocjacji handlowych.

    * Dostosowywanie się do poszczególnych typów zachowań klientów w czasie negocjacji.

    * Wskazówki odnośnie rozpoznawania stylu negocjatora.

    * Jaki jest przebieg typowego spotkania negocjacyjnego.

    * Jak składać propozycję klientowi, aby nie dopuścić do strat własnej firmy, a zarazem nie zniechęcić klienta.

    * W jaki sposób targować się - czym są balony badawcze.

    * Z których potencjalnych korzyści dla naszej firmy możemy zrezygnować na rzecz klienta, a które są bezwzględnie nienaruszalne.

    * Jakie działania kończą spotkanie negocjacyjne.

    *

  • Certyfikat ukończenia szkolenia.

  • 60/40 interakcja/ wykład. Większość czasu szkolenia to ćwiczenia grupowe i indywidualne, aktywne słuchanie i zadawanie pytań, udział w scenkach sprzedaży, tworzenie fabuł oraz reżyserowanie scenek sprzedaży, notowanie, testy, wspólne ocenianie kolegów i koleżanek w grupie, poddawanie się konstruktywnym ocenom grupy w celu utrwalenia pozytywnych zachowań. Wideofilmowanie.

Przemysław Siwula



Wykształcenie



Ukończył studia inżynierskie na Politechnice Poznańskiej oraz podyplomowe studia na Uniwersytecie Poznańskim na kierunku Marketing i Zarządzanie.





Doświadczenie zawodowe



Praktyk sprzedaży z kilkunastoletnim doświadczeniem. Ukończył szereg szkoleń biznesowych i handlowych, pracował na stanowiskach Dyrektora Sprzedaży i Dyrektora Marketingu, projektował i wdrażał specjalistyczne programy sprzedażowe. Współpracuje z największymi korporacjami jako coach i trener.

Tematyka prowadzonych szkoleń: negocjacje, techniki sprzedaży, kreatywność w sprzedaży, strategie prezentacji produktu, obsługa klienta, sprzedaż telefoniczna, zarządzanie zespołami handlowymi, merchandising, coaching.



Prowadził działania szkoleniowo-doradcze m.in. dla:



Bahlsen Sp. z o.o., PepsiCO/E. Wedel, Tofarm S.A., Cereal Partners Poland - Toruń Pacific Sp. z o.o., Centrum Kosmetyczne dr Irena Eris, Merloni Indesit Polska Sp. z o.o., Drogerie Natura, Grupa Polskie Składy Budowlane, Apart S.C., Bakoma S.A., Hejs Sp. z o.o.





Szkolenia o podobnej tematyce