16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 12

Negocjacje handlowe

Warszawa Termin pewny 1 390,00 PLN + VAT
Wrocław Termin pewny 1 390,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Uczestnicy na szkoleniu zdobędą wiedzę niezbędną do profesjonalnego prowadzenia negocjacji handlowych, poznają jak pokonywać bariery podczas rozmów oraz jak osiągnąć wyznaczone cele.

  • 1. Wprowadzenie do psychologii negocjacji:
    • myślenie/Postawa – początek udanych negocjacji,
    • cykl Deminga – historia to moje doświadczenie,
    • charakterystyka negocjacji – klient zewnętrzny, klient wewnętrzny,
    • psychologia negocjacji – co mówi biznes? Czego oczekuje druga strona?
    • proces negocjacji – negocjacje to siła argumentów nie, argument siły,
    • rodzaje negocjacji - które są najskuteczniejsze,
    • negocjacje handlowe - charakterystyka.
    Ćwiczenie. Proces myślenia i postawy w negocjacjach. Budowa schematu psychologicznego stron mających przystąpić do negocjacji
    Ćwiczenie: Podniesie kompetencje z zakresu psychologii negocjacji, jak dobrze korelować postawy w negocjacjach z narzędziami które mają zostać użyte

    2. Typologia negocjatorów - charakter vs narzędzia negocjacji:
    • typologia negocjatorów - zachowania, style komunikacji,
    • cechy dobrego negocjatora – autodiagnoza,
    • czego oczekuje druga strona - przygotowanie, badanie potrzeb, dialog,
    • mój styl negocjacji -jak dopasować skuteczne narzędzia,
    • co widzie we mnie druga strona – pozytywy vs negatywy,
    • bądź elastyczny – trudna sztuka dopasowania,
    • manipulacja, Perswazja, Wywieranie Wpływu – jak rozpoznać, jak wykorzystać.
    Ćwiczenie: W oparciu o typologie negocjatorów, uczestnicy zaprojektują narzędzia do negocjacji win-win
    Ćwiczenie. Podczas pracy uczestnicy, nabędą sprawność elastyczności w doborze zachowań oraz stylu komunikacji w przypadku trudnych negocjatorów

    3. Komunikacja – transparentność komunikacji w negocjacjach:
    • czego biznes oczekuje od komunikacji,
    • klient zew vs klient wew charakterystyka współpracy,
    • jak rozmawiać z klientem zew,
    • FUKO – skuteczna informacja zwrotna,
    • mocne i słabe strony twojej komunikacji w negocjacjach,
    • jak twoja postawa wpływa na komunikacje w negocjacjach,
    • komunikacja – autodiagnoza zachować,
    • stres w komunikacji jak skutecznie zwalczać przeszkody.
    Ćwiczenie: Uczestnicy opiszą, mocne oraz słabe strony komunikacji Kam vs Klient zew, a następnie zaprojektują „skrzynkę narzędziową” niezbędną do naprawy słabych stron komunikacji
    Ćwiczenie rozwinie umiejętności transparentnej komunikacji podczas najtrudniejszych negocjacji.

    4. Skuteczne negocjacje – struktura, wybór strategii, techniki negocjacji:
    • rodzaje negocjacji – konfrontacja, współpraca, wycofanie,
    • co negocjuje – zakup, kontrakt czy wykonanie kontraktu,
    • techniki negocjacji – wybierz najlepszą dla obu stron,
    • przygotowanie do negocjacji, skuteczne narzędzia – OHZ, (2 I), BATNA,
    • projektowanie negocjacji model – CHOINKA,
    • etapy negocjacji – wszystko jest ważne,
    • co i Kto pomoże mi w negocjacjach – jak wykorzystać informacje,
    • wywieranie wpływu w negocjacjach – szansa czy zagrożenie,
    • manipulacja – jak się przed nią bronić,
    • najczęstsze style negocjacyjne trudnych klientów – jak je wykorzystać.
    Ćwiczenie: Gra negocjacyjna oparta na realnych wnioskach dwóch negocjujących stron.
    Ćwiczenie rozwinie zdolność przygotowanie planu negocjacji, wybrania najlepszej strategii oraz pokaże jak ważne jest współdziałanie oraz zdolność elastyczności w negocjacjach.

    5. Trening negocjacyjny – jak skutecznie prowadzić negocjacje:
    • etapy negocjacji – przygotowanie, otwarcie, badanie potrzeb, argumenty, zakończenie,
    • projektowanie procesu – CHOINKA (bądź zawsze o krok dalej),
    • model 4 I ( Inspiruj, Imponuj, Informuj, Inkasuj),
    • techniki Negocjacji – Ofensywa, Defensywa, Zwarcie,
    • motywacja w negocjacjach trudna sztuka budowania relacji,
    • inteligencja Emocjonalna – jak ją wykorzystać w procesie,
    • emocje w negocjacjach – wygraj zanim zaczniesz, skuteczna kontrola emocji,
    • jak nie dać się manipulować – techniki wywierania wpływu (OBRONA),
    • argumenty – przygotowanie, obrona, implementacja,
    • technika „ Cyfry mówią” – matematyka w negocjacjach.
    Ćwiczenie. Mój pierwszy projekt negocjacji. CHOINKA – projektowanie negocjacji w oparciu o doświadczenia uczestników
    Ćwiczenie: Podniesie kompetencje w zakresie projektowania procesu negocjacji, odpowiedniego przygotowania oraz wyboru strategii negocjacji.

    6. Trudne sytuacje w procesie negocjacji – zarządzanie konfliktem:
    • przewiduj konflikty – czego możesz się spodziewać,
    • twój styl rozwiązywania konfliktów,
    • asertywność – buduj autorytet,
    • komunikacja w konflikcie – trudna sztuka ustępstw,
    • panuj nad stresem – będziesz panował nad negocjacjami,
    • transparentność - mój przyjaciel w konflikcie,
    • czy konflikt to naprawdę porażka,
    • złe dobrego początki – szansa dla negocjatorów.
    Ćwiczenie. Konflikt negocjacyjny. Uczestnicy będą projektować rozwiązania i przebieg negocjacji pod czas sytuacji konfliktowej z klientem kluczowym
    Ćwiczenie rozwinie kompetencje związane z zarządzaniem emocjami oraz konfliktem.

  • ukończenia szkolenia

  • Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które w codziennej pracy prowadzą rozmowy negocjacyjne/renegocjacyjne oraz dla osób zainteresowanych poszerzeniem wiedzy wykorzystywania tego instrumentu.

  • 1240 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • przerwy kawowe
    wyżywienie

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • 1 390,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych ekspertów, posiadających bogate doświadczenie praktyczne, jak również szeroką wiedzę teoretyczną.

Szkolenia o podobnej tematyce