16 Godzin, 2 Dni

Negocjacje handlowe

9 900,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Celem szkolenia jest:



    -poznanie metod skutecznych negocjacji sprzedażowych

    -rozwój umiejętności obrony marży

    -nabycie umiejętności argumentowania korzyściami

    -radzenie sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych

    -nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem w negocjacjach sprzedażowych

    -wskazanie metod maksymalizacji efektu negocjacji

    -omówienie sposobów połączenia osiągnięcia zamierzonego celu z zadowoleniem klienta





    Korzyści płynące z udziału w szkoleniu:



    - zwiększenie realizowanej marży handlowej

    - wzrost motywacji Przedstawicieli Handlowych do podejmowania dobrze skalkulowanego ryzyka w negocjacjach

    - wzrost zadowolenia klienta dzięki podejściu psychologicznemu do negocjacji



  • I. Istota skutecznych negocjacji sprzedażowych

    -negocjacyjna gra strategiczna
    -negocjacje sprzedażowe jako gra z klientem negocjacje partnerskie, czyli nastawione na długotrwałą współpracę a nie chwilowy spektakularny sukces
    -różnice pomiędzy grą a walką w negocjacjach
    -specyfika negocjacji wewnętrznych (klient wewnętrzny)


    2. Znaczenie autoprezentacji w negocjacjach - trening z kamerą video

    -zależność pomiędzy naszym wizerunkiem a efektem negocjacji
    -autopromocja i kształtowanie profesjonalnego wizerunku
    -manipulowanie własnym wizerunkiem w negocjacjach
    -budowanie pewności siebie i zamiana postrzegania: wyzwania zamiast trudności
    -zmiana zachowań reaktywnych na proaktywne
    -metody budowania automotywacji i własnego rozwoju zawodowego


    3. Przygotowanie do negocjacji handlowych

    -co negocjator powinien wiedzieć o partnerze i skąd czerpać informacje
    -wytyczanie celów
    -planowanie własnych działań
    -analiza alternatywnych rozwiązań (BATNA)
    -adwokat diabła


    4. Identyfikacja motywów działania kontrnegocjatora z uwzględnieniem wpływów społecznych w negocjacjach.

    -różne potrzeby poszczególnych osób zaangażowanych w proces podejmowania decyzji, techniki zadawania pytań
    -identyfikacji nieujawnionych motywatorów i czynników zewnętrznych działających na kontrnegocjatora
    -filtry – czyli jak uwolnić się od postrzegania sytuacji przez pryzmat własnych preferencji i stereotypów
    -synchronizacja zachowań sprzedawcy do preferencji klienta
    -skuteczność działania na podświadomość klienta


    5. Psychologia negocjacji

    -style negocjacyjne
    -metoda prezentacji oferty wpływające na decyzję klienta
    - „wyróżniaj się, albo zgiń”- wzmocnienie kreatywności i walka z rutyną
    -sztuka targowania się, czyli jak dać dużo nie tracąc wiele
    -metody przejścia z kompromisu do współpracy
    -drogi wychodzenia z impasu w negocjacjach
    -psychologiczne techniki wywierania wpływu
    -skuteczne metody domykania transakcji handlowych
    -presja czasu negocjacjach
    -układ sił w negocjacjach sprzedażowych


    6. Negocjacje cenowe

    -sposoby nieinwazyjnej prezentacji ceny
    -cena jako jedyna broń klienta
    -algorytm wyjścia spod presji ceny
    -strategie upustów
    -polityka cenowa i jej wpływ na możliwości negocjacyjne
    -strategie ustępstw


    7. Trudne sytuacje w kontaktach z klientem – ćwiczenie algorytmów zachowań, trening z kamerą video

    -oddzielenie ludzi od problemów
    -metody wyjścia z impasu w negocjacjach sprzedażowych
    -odmowa handlowa w naszych rękach
    ·jak odmówić partnerowi który domaga się rzeczy niemożliwych
    ·technika „zdartej płyty”
    -tworzenie „automatycznego pilota”
    -asertywność w negocjacjach

  • TAK, uczestnicy otzrymają certyfikat potwierdzający ukończenie zajęć

  • Szkolenie prowadzone jest metodami warsztatowymi z uwzględnieniem:



    -przedstawienia zaplanowanego zakresu wiedzy przez trenera

    -przekazania przez trenera własnych praktycznych doświadczeń

    -identyfikacji istniejących problemów

    -ćwiczeń praktycznych optymalizujących poszczególne fazy rozmowy i utrwalających nowe umiejętności

    -dyskusji grupowej

    -wypracowania listy rozwiązań na zasadzie „burzy mózgów”

    -ćwiczeń negocjacyjnych prezentujących proponowane rozwiązania i utrwalających nowe umiejętności

    -odgrywania ról (praca z kamerą video) i dokładnej analizy zarejestrowanego materiału

    -przykłady „z życia” analiza sukcesów negocjacyjnych

  • Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli handlowych, regionalnych kierowników sprzedaży, key account managerów oraz wszystkich osób, które prowadzą negocjacje SPRZEDAŻOWE.



  • 9900 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 9900 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Michał Brzeziński. Więcej informacji o trenerze znajdą Państwo na stronie internetowej www.ikr.pl w zakładce "Gwiazdozbiór trenerski"

Szkolenia o podobnej tematyce