12 Godzin, 2 Dni

Nabywanie i utrzymanie sprzętu IT - Aspekty prawne i podatkowe

Warszawa Trwa nabór 1 995,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Celem warsztatów jest przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu prawnych i podatkowych aspektów nabywania, najmu, leasingu sprzętu IT (komputerów, serwerów, infrastruktury itp.), korzystania z oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem oraz utrzymania (serwisu) sprzętu IT.

  • Dzień I 8 czerwca

    9:30-10:00 Rejestracja Uczestników, poranna kawa
    10:00-11:15 Zasady zawierania umów dotyczących sprzętu IT (w tym umów sprzedaży, dostawy, najmu sprzętu i umów utrzymaniowych)
    11:15-11:30 Przerwa na kawę
    11:30-12:45 Umowa sprzedaży i dostawy sprzętu IT
    12:45-13:30 Lunch
    13:30-14:45 Gwarancja i rękojmia na sprzęt IT
    14:45-15:00 Przerwa na kawę
    15:00-16:15 Zasady najmu/leasingu sprzętu IT

    Dzień II 9 czerwca

    9:30-10:00 Poranna kawa
    10:00-11:15 Istotne kwestie podatkowe przy nabywaniu sprzętu IT oraz oprogramowania
    11:15-11:30 Przerwa na kawę
    11:30-12:45 Istotne kwestie podatkowe przy nabywaniu sprzętu IT oraz oprogramowania CD
    12:45-13:15 Lunch
    13:15-14:30 Umowy na utrzymanie (serwis) sprzętu IT
    14:30-14:45 Przerwa na kawę
    14:45-16:00 Zasady korzystania oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem IT ("wgranego" lub trwale "zamieszczonego" w sprzęcie)

  • TAK

  • Warsztaty

  • 1 995,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Roman Bieda - Radca prawny, rzecznik patentowy, kancelaria Maruta Wachta sp.j.

Jacek Sklepowicz - doradca podatkowy, zastępca Rzecznika Dyscyplinarnego Krajowej Izby Doradców Podatkowych

Szkolenia o podobnej tematyce