16 Godzin, 2 Dni

MODELOWANIE WSPÓŁPRACY I UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH DLA AUDITORÓW

7 600,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Celem szkolenia jest poprawa współpracy audytorów wewnętrznych z otoczeniem poprzez rozwój i korekcję swoich umiejętności w dziedzinie komunikacji interpersonalnej.

    UCZESTNICY:

    Szkolenie jest przeznaczone dla audytorów wewnętrznych przedsiębiorstw przemysłowych.

    KORZYŚCI DLA UCZESTNKÓW:

    Po zakończeniu szkolenia uczestnicy powinni:

     Znać swoje słabe i mocne strony w procesie komunikacji i współpracy interpersonalnej;

     Wiedzieć jakie jest znaczenie poszczególnych elementów komunikacji dla budowania życzliwości innych i chęci współpracy;

     Umieć dostosować formę wypowiedzi do sytuacji, okoliczności i typu rozmówcy;

     Rozumieć znaczenie mowy ciała i innych elementów pozawerbalnych w takim stopniu, aby nie utrudniały one procesu komunikacji i współpracy z innymi;

     Radzić sobie w sytuacjach konfliktowych w sposób nieagresywny w stosunku do innych i zarazem bez naruszania swoich własnych granic (asertywność).

  • ZAKRES I TEMATYKA:
    1) Wprowadzenie - przedstawienie podstawowych zasad skutecznej komunikacji w firmie.
    2) Komunikacja niewerbalna:
     mowa ciała, ruch, sygnały spontaniczne, przestrzeń, dystans interpersonalny,
     wywieranie pierwszego wrażenia,
    3) Komunikacja werbalna:
     Komunikacja jedno- i dwustronna,
     Efektywna komunikacja jednostronna - zasady skutecznej prezentacji,
     analiza osobistego stylu i poziomu komunikacji w kategoriach Analizy Transakcyjnej,
     kategorie językowe,
     przezwyciężanie barier komunikacyjnych.

    4) Proces komunikacji:
     wywieranie wpływu w kontakcie osobistym, kierowanie rozmową poprzez aktywne słuchanie, strukturalizację rozmowy,
     techniki zadawania pytań,
     obrona przed krytyką i manipulacją,
     SMART – technika wzajemnych uzgodnień.
    5) Efektywna komunikacja interpersonalna – ułatwienie współpracy podczas rozwiązywania konfliktu:
     Okno Johariego
     Aura porozumiewania się,
     Parafrazowanie,
     Unikanie pułapek językowych.
    6) Obrona własnych racji w sytuacjach konfliktowych
     diagnoza własnego zachowania w sytuacjach konfliktowych
     fazy efektywnego rozwiązywania konfliktu (zainicjowanie interakcji - spór - wyjście ze sporu)
     techniki efektywnego rozwiązywania konfliktu
    7) Asertywność w komunikowaniu się
     postawy w komunikacji
     identyfikacja indywidualnych postaw
     wyrażanie opinii

  • Certyfikat Przybyliński - Trening

  • Szkolenie prowadzone byłoby w sposób interaktywny, to znaczy, że prowadzący przy pomocy różnego rodzaju ćwiczeń warsztatowych aktywizowaliby uczestników do pracy w małych podgrupach, parach oraz dyskusji panelowych. W trakcie szkolenia uczestnicy braliby również udział w scenkach nagrywanych na video, mających za zadanie stymulowanie rzeczywistych sytuacji związanych z tematyką warsztatu.

  • UCZESTNICY:

    Szkolenie jest przeznaczone dla audytorów wewnętrznych przedsiębiorstw przemysłowych.

  • 3800 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • 7600 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenie będzie prowadzone przez wykwalifikowanych trenerów, psychologów specjalizujących się w dziedzinie psychologii pracy i organizacji, ze szczególnym naciskiem na komunikację interpersonalną i rozwiązywanie konfliktów.

Szkolenia o podobnej tematyce