16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 14

Mindfulness at Work. Trening uważności

Warszawa Trwa nabór 1 390,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Czego się nauczysz?
    • rozwiniesz samoświadomość oraz wewnętrzny spokój,
    • poprawisz swoją zdolność koncentrowania uwagi na bieżącej chwili,
    • wzmocnisz odporność na pojawiające się trudności,
    • skutecznie zredukujesz odczuwany stres,
    • będziesz lepiej zarządzać swoimi emocjami.

  • 1. Wprowadzenie do Mindfulness:
    • przećwiczymy umiejętność pełnego koncentrowania uwagi na bieżącej chwili i będziemy jej doświadczać wykorzystując do tego wszystkie swoje zmysły,
    • dowiemy się czym jest uważności oraz uświadomimy sobie jej znaczenie w codziennym życiu zawodowym i prywatnym,
    • przećwiczymy techniki medytacyjne oraz wykonamy ćwiczenia zwiększające samoświadomość-cz.1.
    2. Projekcje i automatyczny pilot:
    • uświadomimy sobie czym jest automatyczny pilot i jak wpływa na nasze postrzeganie, myślenie i zachowanie oraz czym jest świadome kierowanie własnym zachowaniem w pracy?
    3. Uważny ruch:
    • uświadomimy sobie prawdziwą naturę doświadczeń/sytuacji i dowiemy się jakie mechanizmy wspierają interpretację tych wydarzeń,
    • dowiemy się w jaki sposób uważność rozwija umiejętność patrzenia na sytuacje z różnej perspektywy i jak wpływa na polepszenie samopoczucia,
    • przećwiczymy techniki medytacyjne oraz wykonamy ćwiczenia zwiększające samoświadomość -cz.2.
    4. Stres i uważność:
    • uświadomimy sobie wpływ myśli, emocji i odczuć z ciała na uruchomienie automatycznej reakcji oraz dowiedzą się jakie są sposoby świadomego wpływania na sposób przeżywania trudnych sytuacji i kierowania własnym zachowaniem,
    • poznają wpływ praktyki uważności na radzenie sobie z codziennym stresem w pracy i w życiu prywatnym.
    5. Myśli są tylko myślami:
    • dowiemy się w jaki sposób pracować z myślami by były bardziej zdrowe i wspierające oraz stworzymy własne „antidotum" na trudną sytuację,
    • przećwiczymy techniki medytacyjne oraz wykonamy ćwiczenia zwiększające samoświadomość -cz. 3.
    6. Radzenie sobie z trudnymi emocjami:
    • uświadomimy sobie w jaki sposób przyjmować postawę obserwatora własnych uczuć i jak dystansować się do tego co czujemy, tak by świadomie kierować swoim zachowaniem i nie reagować w sposób automatyczny,
    • przećwiczymy techniki medytacyjne oraz wykonają ćwiczenia zwiększające samoświadomość -cz.4.
    7. Jak osiągnąć porozumienie:
    • dowiemy się co wspiera uważną komunikację,
    • przećwiczymy techniki medytacyjne oraz wykonamy ćwiczenia zwiększające samoświadomość -cz.5.
    8. "Dzień/Godzina Uważności" - trening wzmacniający praktykę uczestników.
    9. Uważność na co dzień w pracy i w domu:
    • sformułujemy cele krótkoterminowe i długoterminowe, które wypływają z bezpośrednich doświadczeń zdobytych podczas udziału w Programie Mindfulness. Uwzględnimy przy tym potencjalne przeszkody oraz strategie radzenia sobie z nimi, aby kontynuować i rozwijać trenowane umiejętności,
    • dowiemy się jak w praktyczny sposób rozwijać uważność na co dzień zarówno w pracy jak i w życiu prywatnym,
    • przećwiczymy wybrane medytacje-cz. 6.

    Każdy uczestnik otrzymuje nagrania CD do indywidualnej codziennej praktyki, która stanowi nieodłączny element treningu i decyduje o jego skuteczności oraz książkę dotyczącą praktyki uważności.

  • TAK

  • 1 390,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Szkolenia o podobnej tematyce