8 Godzin, 1 Dni

grupa max. 12

Media społecznościowe w emarketingu (eMarketing Maraton dzień 2)

więcej terminów () mniej terminów
  • Biorąc udział w warsztacie "Media społecznościowe w emarketingu (eMarketing Maraton dzień 2)":

    Poznają zasady i metody mierzenia efektywności działań emarketingowych.
    Nauczą się wykorzystać funkcjonalności profilu, fanpage na Facebook-u do prowadzenia organicznych (bezpłatnych) i płatnych działań reklamowych, promocyjnych i sprzedażowych.
    Dowiedzą się jak identyfikować i określać profile i zachowania internautów korzystających z portali społecznościowych.
    Poznają możliwości reklamowe i promocyjne jakie stwarzają m.in. Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram, Snapchat, Slideshare...
    Dowiedzą się, jak wykorzystać "marketing wirusowy" w social media.

  • "eMarketing Maraton" to cykl trzech jednodniowych warsztatów kompleksowo rozwijających kompetencje niezbędne do profesjonalnego prowadzenia działań marketingowych w internecie.
    W ramach "eMarketing Maratonu" odbędą się następujące warsztaty:

    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniekwietnia "Kluczowe narzędzia w emarketingu (eMarketing Maraton dzień 1)",
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniekwietnia "Media społecznościowe w marketingu (eMarketing Maraton dzień 2)",
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniekwietnia "Nowe trendy w e-marketingu: marketing mobilny, content marketing, marketing VR - wirtualna rzeczywistość (eMarketing Maraton dzień 3)".

    "eMarketing Maraton" ma otwartą i elastyczną formułę, możesz wziąć udział w jednym, dwóch lub trzech dniach warsztatów.

    Wszystkie warsztaty "eMarketing Maratonu" są prowadzone w przyjaznej dla uczestników formule "marketing internetowy dla nietechnicznych". Aby wziąć udział w wybranych warsztatach nie musisz koniecznie posiadać wiedzy czy wykształcenia związanego z funkcjonowaniem witryn internetowych, mediów społecznościowych i innych obszarów emarketingu omawianych podczas maratonu.

    Zapraszamy do zapoznania się z programem merytorycznym drugiego dnia "eMarketing Maratonu" – warsztatem "Media społecznościowe w emarketingu".

    PROGRAM:


    1. WPROWADZENIE DO MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH I SEKRETY FACEBOOKOWEGO ALGMORYTMU EDGE RANK

    Znaczenie działań w mediach społecznościowych
    Profile prywatne vs Fanpage na Facebooku
    Dlaczego nie wszyscy widzą nasze posty - sekrety algorytmu Edge Rank
    Praktyczne wskazówki, jak wpływać i rozszerzać propagację organiczną (bezpłatną)

    2. ZROZUMIEĆ ODBIORCĘ - MOTYWACJE UŻYTKOWNIKA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

    Badanie motywacji i potrzeb użytkowników mediów społecznościowych - korzystanie z panelu badawczego Wave
    Fenoment shareowanie - wyniki badań
    Zastosowanie informacji z wyszukiwarek do profilowania działań w mediach społecznościowych

    3. STATYSTYKI WEWNĘTRZNE FB I USTAWIENIA FANPAGEÿY

    Dobór nazwy (fb-SEO) i zasady FB
    Moderacja
    Podgląd konkurencji na FB
    Analiza statystyk

    4. REGULAMIN FACEBOOKA - WSKAZÓWKI
    5. REKLAMA - FACEBOOK ADS I MOŻLIWOŚCI REKLAMOWE W INNYCH MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

    Rozróżnienie podstawowych modeli zakupu reklamy
    Podstawowe wskaźniki istotne przy zakupie i planowaniu działań promocyjnych
    Przegląd możliwości systemu Facebook Ads
    Przykłady konfiguracji, targetowania i śledzenia wyników kampanii w Menedżerze Reklam i Power Editorze FB
    Przegląd możliwości reklamowych w innych serwisach społecznościowych, m.in. Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube

    6. ANALITYKA I MONITOROWANIE MAREK W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

    Przykłady narzędzi do monitoringu i analizy działań konkurencji i własnych w mediach społecznościowych
    Źródła bezpłatnych raportów, podpatrywanie "best practice"

    7. WIĘCEJ NIŻ FACEBOOK

    Najważniejsze trendy w mediach społecznościowych poza FB
    Możliwości zastosowań w działaniach marketingowych, w tym w sprzedaży bezpośredniej, m.in. Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram, Snapchat, Slideshare…

    8. UWAGA NA WIRUSY!

    Przykłady inspirujący akcji wirusowych
    Czy wirus "sprzedaje"?

  • Certyfikat B&O NAVIGATOR.

  • Wszystkie warsztaty "eMarketing Maratonu" są prowadzone w przyjaznej dla uczestników formule "marketing internetowy dla nietechnicznych". Aby wziąć udział w wybranych warsztatach nie musisz koniecznie posiadać wiedzy czy wykształcenia związanego z funkcjonowaniem witryn internetowych, mediów społecznościowych i innych obszarów emarketingu omawianych podczas maratonu.

  • Managerowie i specjaliści działów marketingu odpowiedzialni za promocję i reklamę w mediach społecznościowych.

MARCIN KOZIOŁ

Trener praktyk. Ekspert w zakresie emarketingu, marketingu mobilnego, mediów i reklamy. Menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem (m.in. koncerny wydawnicze Bauer i G+J) zawodowym i biznesowym.

Karierę zawodową rozpoczynał, jako dziennikarz, wydawca i redaktor w mediach drukowanych w drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych. Regularnie publikował m.in. na łamach "Gazety Wyborczej w Krakowie" i tygodniku "Przekrój" (cykl "Przekrój Sieci"). W tym samym czasie prowadził firmę Wizjonet będącą jednym z pionierów w Polsce w produkcji multimedialnych materiałów promocyjnych przeznaczonych do rozpowszechniania w Internecie oraz na nośnikach cyfrowych.

W latach 2001 - 2007 związanych z grupą wydawnictwa BAUER pracował na stanowiskach z-cy Dyrektora Nowych Mediów i Managera Nowych Projektów. Kierował lub współkierował licznymi projektami mobilnymi obejmującymi swoim zasięgiem Polskę, Czechy, Rosję, Węgry i USA. Zarządzał całością projektu mobilnego realizowanego dla Bauer Publishing w Stanach Zjednoczonych. Współpracował z międzynarodowymi operatorami telefonii komórkowej, agencjami usług mobilnych i dostawcami treści.

Od 2007 do 2012 roku związany z G+J Gruner und Jahr jako Dyrektor Multimediów odpowiedzialny za zarządzanie strategią inwestycji G+J w obszarze internet / mobile oraz Członek Zarządu Pixelate Ventures (grupa G+J) – firmy wyspecjalizowanej w produkcji gier MMO w modelu freemium. Zarządzał zespołem 42 pracowników i 20 współpracowników. Efektem jego pracy było stworzenie portfolio kilkunastu serwisów internetowych odwiedzanych przez 3 miliony realnych użytkowników miesięcznie.

Od 2012 roku doradca zarządu, a obecnie Szef Mediów Elektronicznych w Wydawnictwie Zwierciadło (magazyny na tablety i inne urządzenia mobilne, serwisy internetowe, usługi e-commerce) oraz Dyrektor Zarządzający w agencji reklamowej Skyboat (od strategii komunikacji po kreację wszelkich formatów reklamowych, w tym wysokobudżetowych reklam telewizyjnych i nietypowych formatów "video-viral" do internetu).

Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego (Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej), AGH w Krakowie (studia podyplomowe z zakresu PR), Oxford Brookes University (dyplom MBA z wyróżnieniem – akredytacja AMBA). Stypendysta United World College oraz Gordonstoun School. Stypendium CREST – złoty medal British Scientific Society. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR.

Szkolenia o podobnej tematyce