3 Godzin, 1 Dni

Media społecznościowe w biznesie

więcej terminów () mniej terminów
  • - wprowadzenie do świata mediów społecznościowych,

    - umiejętność praktycznego wykorzystanie Facebooka w działalności firmy,

    - wymiana doświadczeń (dyskusja).

  • Historia Mediów Społecznościowych. Rynek Social Media w Polsce. Facebook w firmie, czyli do czego możemy go wykorzystać. Jak z targowiska próżności i ośrodka hejtów zrobić narzędzie marketingowe i PR oraz efektywnie działać bez żebrolajków. Otwarcie na rozmowę, to także otwarcie na krytykę (narzędzia monitoringu).

  • Każdy, kto myśli o wykorzystaniu Mediów Społecznościowych w komunikacji firmy.

    Pracownicy działów marketingu i PR.

Łukasz Murawski, Creative Thinker

Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Od Lipca 2011 współwłaściciel agencji reklamowej Studio 102 Sp. z o.o. Wcześniej od 2007 roku właściciel i dyrektor zarządzający w agencji kreatywnej Wytwórnia Pomysłów. Od początku drogi zawodowej związany z marketingiem i reklamą – specjalista w dziedzinie kreowania pomysłów, brandingu, wizerunku marki oraz historii reklamy. Pomysłodawca i współorganizator Projektu Mistrzowie (www.projekt-mistrzowie.pl). Współtwórca trójmiejskiego magazynu o komunikacji w biznesie PRspektywy. Autor tekstów publikowanych w PRspektywach w dziale „Wiedza na 102”. Od 2009 prowadzi wykłady i ćwiczenia w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku (Historia Sztuk Wizualnych, Współczesny język multimedialny). Od 2010 współpracuje z Gdańską Fundacją Przedsiębiorczości (Inkubator Starter) jako doradca biznesowy. Mentor i Trener w Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości (Trójmiasto).

Szkolenia o podobnej tematyce