16 Godzin, 2 Dni

Marketing we wyszukiwarkach internetowych: SEO I SEM- -podstawy,dobre praktyki i realizacja

4 750,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Przygotowanie kursantów do samodzielnego prowadzenia działań marketingowych w wyszukiwarkach (Google, Bing, YouTube).



    Uczestnicy poznają nowoczesne rozwiązania, dobre praktyki i case studies z branży



  • Program szkolenia:




    Wprowadzenie do marketingu w wyszukiwarkach
    Podstawowe pojęcia
    Historia i rozwój marketingu w wyszukiwarkach
    Znaczenie marketingu w wyszukiwarkach
    Wykorzystanie marketingu w wyszukiwarkach w Media Mix
    Jak działają wyszukiwarki?
    Indeksacja treści
    Rankingowanie
    Prezentacja i kategorie wyników
    Zachowania i intencje użytkowników wyszukiwarki
    Zapytanie do wyszukiwarki, słowo kluczowe, wyrażenie, fraza
    Klasyfikacja zapytań do wyszukiwarek internetowych
    Sezonowość zapytań
    Strategie promocji w linkach sponsorowanych
    Zrozumieć cel kampanii
    Rodzaje tekstowej reklamy AdWords
    Google AdWords w wyszukiwarce
    Google AdWords w Sieci partnerskiej Google
    Urządzenia mobilne
    Kampania wizerunkowa - cel, strategia, modele rozliczeniowe, case study
    Kampania sprzedażowa - cel, strategia, modele rozliczeniowe, case study
    Strategie pozycjonowania stron internetowych
    Mierzenie efektywności kampanii w wyszukiwarkach
    Optymalizacja serwisów pod wyszukiwarki cz I
    Optymalizacja serwisów pod wyszukiwarki cz II
    Budowa kampanii linków sponsorowanych
    Przygotowanie konta Google AdWords
    Struktura konta: kampanie, grupy reklam, ustawienia, reklamy, słowa kluczowe, sieci, targetowanie
    Raportowanie
    Możliwości, Narzędzia
    Strategia promocji w wyszukiwarkach
    Ciekawe case studies - dobre praktyki i złe przykłady

  • TAK-imienne dla każdego uczestnika szkolenia.

  • case studies, wykład mini -mocno interaktywny, dyskusja, wymiana doświadczeń, analiza przypadków , problemów i sytuacji,mini prezetntacja, brainstorming.

  • -DYR. DS SPRZEDAŻY I ROZWOJU

    -DYR. I KIER. KOMÓWEK MARKTEINGU, REKLAMY, BRANDINGU,

    -SZEFOWIE DZIAŁÓW PROMOCJI I REKLAMY

    -DYR. DS SPRZEDAŻY I HANDLU

    -WŁAŚCICIELE FIRM

    -PRACOWICY DZIAŁÓW PROMOCJI I MARKETINGU

    -osoby zainteresowane social marketingiem

    -osoby zainteresowane promocją i rellamą w internecie

    -właściciel firm

    -product managerowie

    -brand managerowie

    -osoby odpowiedzialene za wizerunek firmy lub produktu w internecie

    -osoby zainteresowane lub odp. za budowanie lub zarządzanie strategią reklamy i promcoci FIRMY, PRODUKTU w INTERNECIE

  • 4750 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----



PROWADZĄCY:



Marcin Kowalik:



Marcin Kowalik (Business Development Manager - Zieltraffic, Dyrektor Marketingu - eprad.pl, wykładowca - Uczelnia Łazarskiego).



W Zieltraffic kontaktuje sie z klientami, wyszukuje strategicznych partnerow i branze do zastosowania performance marketingu. Kieruje siecia marketingu afiliacyjnego Affiliando. Doradca social media marketing dla kilku podmiotów z branż finansowej, ubezpieczeniowej, restauracyjnej.



Wykladowca technik SEM i SEO na Uczelni Lazarskiego. Dziennikarz muzyczny i pasjonat nowych mediow.

Szkolenia o podobnej tematyce