16 Godzin, 3 Dni

MARKETING W FIRMIE

4,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Celem szkolenia jest zapoznanie z elementami marketingu, zasadami analizowania działań konkurencji i dostosowania oferty. Program pozwala poznać znaczenie marketingu w nowoczesnej firmie, czyli przedstawienie podstawowych zasad funkcjonowania skutecznego biznesu.

  • 1. Co to jest marketing- rola marketingu w praktyce

    2. Rynek jako kategoria marketingowa

    3. Plan marketingowy jako element biznesowy w firmie

    4. Marketing – jako narzędzie promocyjne firmy
    - Produkt - istota produktu i zróżnicowanie, tworzenie
    marki, elementy walki z konkurencją, cykl życia marki,
    cykl życia produktu, pozycjonowanie, gama, linia
    i asortyment produktu
    - Cena - istota i funkcje cen, czynniki wpływające na ceny
    i czynniki wpływające na konkurencyjność względem
    innych produktów
    - Dystrybucja - istota i funkcje dystrybucji, kanały dystrybucji,
    logistyka, pośrednicy, typologia klientów, merchandising
    w sprzedaży
    - Promocja - istota, zadania, promocja sprzedaży, marketing
    bezpośredni, promocja PR, sprzedaż osobista

    5.Strategie marketingowe - otoczenie firmy, benchmarking,
    budowanie tożsamości, misja i wizerunek firmy

    6. Analiza oferty rynkowej, analiza rynku, klientów

    7. Elementy badań marketingowych – informacja marketingowa

    8. Kształtowanie wizerunku firmy - budowa jej marki

  • certyfikat ukończenia szkolenia

  • Szkolenie ma charakter treningu umiejętności – podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, biorą udział w symulacjach, rozwiązują testy pozwalające dokonać samooceny umiejętności.

    Stosowane metody dydaktyczne to:

    analiza przypadku,

    grupowe i indywidualne rozwiązywanie ćwiczeń z problemem do rozwiązania, symulacje,

    gry menedżerskie,

    testy,

    dyskusja i prezentacja trenera.

    konsultacje

  • 4 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Certyfikowany trener, staŁy współpracownik PCKB. Specjalista w zakresie organizacji i zarządzania, marketingu, zarządzania zasobami ludzkimi, negocjacji, funkcjonowania administracji publicznej oraz organizacji asertywności, komunikacji interpersonalnej, metodyki kształcenia kadr. Autor kilkunastu opracowań i publikacji naukowych. Posiada doświadczenie praktyczne w prowadzeniu konferencji , warsztatów oraz doradztwie organizacyjnym. Obecnie łączy dorobek naukowy z doświadczeniem praktycznym, jako konsultant i trener dla wielu firm polskich i zagranicznych.

Szkolenia o podobnej tematyce