16 Godzin, 2 Dni

MARKETING INTERNETOWY- /e-marketing/- skuteczna sprzedaż i reklama Firmy w internecie?

4 500,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Poznanie skutecznych zasad, narzędzi budowania pozycji FIRMY i jej wizerunku w internecie wraz z narzędzaimi, inf. i zasadami pozycjonowania sie oraz budowania skutecznej sprzedaży, promocji firmy i produktu z zasadmi poruszania się w świecie INTERNETU. Co trzeba ,a czego należy unikać,aby skutecznie zaistnieć w INTERNECIE !!! SZKOLENIE PRAKTYCZNE, BARDZO CIEKAWE----uczestnicy proszeni są o zabranie KOMPUTERÓW Z DOSTĘPEM DO INTERNETU !!!



    Dodatkowe korzyści:



    Celem kursu Marketing internetowy jest także praktyczne zapoznanie uczestników z tematyką, która mimo wielu pozornych zbieżności istotnie się różni od marketingu tradycyjnego, aby skutecznie i efektywnie działać w Internecie należy najpierw go poznać i zrozumieć. Poznanie skutecznych technik marketingowych i ich sposobów praktycznego zastosowania w realizowanych kampaniach reklamowych w Internecie.

  • 1. Internet

  • TAK imienne dla każdego uczestnika szkolenia !!!

  • Ćwiczenia, mini wykład, ćwiczenia na żywo z KOMPUTEREM z dostępem do internetu, dyskusja, wywiad interaktywny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, brainstorming, mini prezetnacja !!!



    KOMPUTER ----obowiązkowy na szkoleniu !! !Prosimy o zabranie wraz z dostępem do internetu !!!



    BARDZO INTERAKTYWNY I ĆWICZENIOWY CHARAKTER ZAJĘĆ -GORĄCO POLECAM !!! KRZYSZTOF MARASZEK

  • pracownicy reklamy i promocji, osoby odpowiedzialne za sprzedaż, promocje i wizerunek w Firmie, osoby zajmujace się brandingiem i budowaniem marki, nformatycy, osoby z działów sprzedaży, zakupów, kier. regionalni, pracownicy działów marketingu i promocji oraz pozostałe osoby zainteresowane problematyką e-marketingu , sprzedaży i promocji Firmy, produktu w internecie oraz zainteresowane światem skutecznego poruszania się po INTERNECIE od str. budowania pozycji i wizerunku oraz sprzedaży i promocji Firmy oraz produktu !!!

  • 4500 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Michał Filip Sobański -



absolwent Academy of Visual Arts w Enschede (Holandia). Ukończył również studia podyplomowe - Automatyka Przemysłowa w Instytucie Automatyki i Robotyki Wydziału Mechatroniki na Politechnice Warszawskiej. Specjalista od marketingu internetowego, SEO, SEM. Właściciel Agencji Interaktywnej GreyHat.pl., praktyk AdWords i AdSense, bierze udział w programie Google dla Agencji. Uczestniczy w konferencjach Google aby poznać najnowsze trendy z pierwszej ręki.

Jest też autorem książki Google Xtreme. Posiada bogate doświadczenie w programowaniu w tym: programowanie www: xhtml, html, xml, css, python, php, MySQL, SQL, Perl; oraz programowanie automatyka: PLC programming (assembler, Instruction List, LadderLogic itd;), sieci: HART, AS-i, ModBus, CAN, itd

Ponadto jest twórcą wielu serwisów internetowych, które zajmują pierwsze miejsca w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google.

Jest też tłumaczem języków angielskiego, niderlandzkiego i Afrikaans.

Szkolenia o podobnej tematyce