0 Godzin, 1 Dni

Marketing elektroniczny

6 900,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • odpowiednia oferta odpowiedniemu klientowi w odpowiednim czasie - zwiększenie rentowności sprzedaży dzięki automatyzacji działań firmy w internecie i lepszemu zarządzaniu sektorem handlowym - integracja różnych kanałów kontaktów z klientami i nowoczesne marketingowe procedury decyzyjne





    Nabycie praktycznych umiejętności wykorzystania narzędzi elektronicznych współczesnego marketingu.



    Zwiększenie rentowności firmy dzięki lepszemu dotarciu do klienta.

  • E-marketing konkretnie - oczyma menedżera, a nie informatyka! E-biznes, e-commerce, office automation systems, jak to praktycznie w Polsce wykorzystać?

    Marketing bezpośredni - czy marketing indywidualny? O śledzeniu klienta, cenach dynamicznych i innych niepokojących (acz skutecznych) praktykach... CRM w każdej firmie?

    Tylko dla wtajemniczonych: bardzo szczerze o odkryciach ostatnich trzech lat i o coraz bardziej oczywistych ograniczeniach tradycyjnego marketingu…

    Pierwsze nieporozumienie: nieprawdą jest, że wszyscy klienci są równie ważni - albo o tym, jak wyrazić atrakcyjność klienta jedną konkretną liczbą

    Drugie nieporozumienie: nieprawdą jest, że trudno jest zindywidualizować kontakty z klientem - albo o najnowszych dostępnych dla wszystkich technikach marketingowych o niespotykanej skuteczności.

    Automatyczne przygotowywanie ofert handlowych i komputerowe zarządzanie ekipą handlową, aż do e-marketingu: jak przeksztalcić marketing bezpośredni w marketing indywidualny?

    Call center, ACD, czy raczej automatyczny contact center?
    I to w 0,0001 sekundy! Internet jako największe wyzwanie dla dyrekcji firm.

    E-mail (jak robić to profesjonalnie? opt-in czy opt-out? co to są e-maile 'odbite'?)

    Od marketingu baz danych do data mining

    Metoda scenariuszy w praktyce albo o potędze symulacji

    Nie tylko internet - albo o innych mediach elektroniczny.

    One-to-one czyli praktyczne zastosowanie CRM (customers relationships management) do zwiększania rentowności firmy
    przy użyciu komputerowego symulatora decyzyjnego CRM














  • Cases studies, komputerowy symulator decyzyjny CRM w firmie

  • Dyrektorzy i specjaliści z działów marketingu

  • 6900 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

międzynarodowi praktycy Francuskiego Instytutu Zarządzania

Szkolenia o podobnej tematyce