12 Godzin, 6 Dni

LOGISTYKA W SPRZEDAŻY I ZAKUPACH

Kraków Trwa nabór 1 350,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Przekazanie wiedzy Uczestnikom dot. wykorzystania konkretnych metod i narzędzi w procesie realizacji zakupów i zaopatrzenia oraz dotyczących wyboru i oceny dostawców.

  • PROGRAM I ĆWICZENIA
    1. Relacja zakupów i logistyki – 2 godz.
    a. Podstawowe pojęcia dla zakupów, zaopatrzenia, logistyki i innych terminów pokrewnych,
    b. ewolucja znaczenia i zadań funkcji zakupów w przedsiębiorstwie, organizacja funkcji zakupów i logistyki w firmie,
    c. zakupy a koncepcje zarządzania łańcuchem dostaw i zarządzania relacjami z dostawcami, wpływ zakupów na finanse firmy, analiza studium przypadku)


    2. Podstawowe problemy w obszarze zakupów i ich przebieg – 1 godz.
    a. typy zakupów, rodzaje dóbr zaopatrzeniowych,
    b. analiza faz procesów zakupu i zaopatrzenia (omówienie faz wymienionych procesów i dyskusja)


    3. Metody i narzędzia analizy rynku zaopatrzenia – 1 godz.
    a. SWOT, PEST,
    b. zastosowanie analiz portfelowych w zakupach,
    c. narzędzia szczegółowe,
    d. studium przypadku


    4. Planowanie w sferze zakupów – 2 godz.
    a. formułowanie strategii i planów operacyjnych w obszarze zakupu,
    b. budżetowanie


    5. Wybór i ocena dostawców – 2 godz.
    a. przebieg procesu wyboru i oceny dostawców,
    b. jakościowe i ilościowe kryteria oceny dostawców przed ich wyborem i w trakcie współpracy,
    c. narzędzia oceny dostawców, w tym ankiety i audyt.


    6. Przegląd strategii zakupów – 2 godz.
    a. outsourcing i insourcing, local i global sourcing,
    b. strategie produktowe,
    c. studium przypadku


    7. Metody ustalania cen przez dostawców – 1 godz.
    a. metody naśladownictwa, narzutu na koszty, zwrotu z inwestycji, wartości dla odbiorcy, maksymalnej oczekiwanej korzyści, analizy ilościowe


    8. Wykorzystanie formuł handlowych INCOTERMS w procesach zakupu – 1 godz.
    a. omówienie formuł handlowych z przykładami


    9. Zarządzanie bazą dostawców - 1 godz.
    a. współczesne trendy, metody i narzędzia,
    b. wykorzystanie narzędzi informatycznych w zarządzaniu dostawcami


    10. Logistyka w strategiach zaopatrzeniowych – 2 godz.
    a. wykorzystanie strategii JiT i VMI w obszarze zakupu, zadania szczegółowe logistyki zaopatrzenia, wpływ kosztów logistyki zaopatrzenia na koszty generowane w przedsiębiorstwie


    11. Planowanie wielkości i częstotliwości zamówień zaopatrzeniowych – 2 godz.
    a. metody optymalizacji zamawianych wielkości i kosztów zaopatrzenia (analizy ilościowe)

  • Certyfikat Uczestnictwa w szkoleniu - TQMsoft

  • 1.Wykład interaktywny, dyskusje,
    2.Analizy ilościowe,
    3.Analizy studiów przypadków (case studies).

  • •Pracownicy działów zakupów i zaopatrzenia,
    •Pracownicy operacyjni i menedżerowie wszystkich szczebli przedsiębiorstw produkcyjnych
    •pracownicy działów utrzymania ruchu,
    •pracownicy działów logistyki,
    •pracownicy odpowiedzialni za planowanie,
    •pracownicy działów zarządzania łańcuchem dostaw,
    •dyrektorzy/kierownicy oddziałów przedsiębiorstw.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • 1 350,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Szkolenia o podobnej tematyce