28 Godzin, 4 Dni

Kreowanie wizerunku instytucji

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Spójny wizerunek instytucji jest kluczowym czynnikiem wpływającym na postrzeganie jej przez grupę docelową oraz pozostałą część społeczeństwa. Tematyka zajęć proponowanych przez PAPR, w ramach kreowania wizerunku instytucji, to m.in. Całościowa Identyfikacja, media relations, komunikacja wewnętrzna, organizowanie działów PR, komunikacji, promocji , współpraca z agencjami PR, reklamowymi, domami mediowymi, komunikacja wewnętrzna, mecenat, sponsoring, odpowiedzialny biznes, tworzenie strategii komunikacyjnych, realizowanie programów PR.

  • Opracowanie strategii komunikacyjnej
    Branding
    Tworzenie zespołu, kwalifikacje
    Wsparcie firm zewnętrznych
    Budżetowanie
    Całościowa Identyfikacja
    Modele kultury korporacyjnej
    Komunikacja wewnętrzna
    Kampanie społeczne
    Sponsoring
    Kampanie informacyjne
    Wydarzenia specjalne
    Współpraca z mediami
    Internet PR - Web 2.0
    Współpraca z NGO
    CSR, odpowiedzialny biznes, etyka
    Badania rynku
    Prawne aspekty PR
    Reklama
    Audyt wewnętrzny i zewnętrzny

  • Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje dyplom.

  • Wkłady połączone z dyskusją, warsztaty, case studies.

  • wyższa kadra zarządzająca, rzecznicy prasowi, specjaliści PR, managerowie ds. marketingu/ zasobów ludzkich, graficy

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Patryk Młynarczyk

Dyrektor Zarządzający PAPR, Prezes Zarządu EDU Logistic, Wiceprezes Zarządu (>) accesspoint, konsultant i doradca. Pełnił funkcję Koordynatora Projektu "przyjazna szkoła" ds. Komunikacji i Promocji oraz Dyrektora ds. nowych mediów w Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi - gdzie brał udział w tworzeniu kampanii "Krewniacy". Od kilku lat zajmuje się rozwojem standardów komunikacyjnych na linii NGO - społeczeństwo. Na co dzień ma szczęście łączyć pasje z pracą: kreowanie nowych marek, design, nowe media. Na codzień ma szczęście łączyć pasje z pracą: kreowanie nowych marek, design, nowe media.

Adam Jarczyński

Dyrektor Generalny PAPR oraz Polskiej Akademii Protokołu i Etykiety (marka PAPR). Posiada 10 letnie doświadczenie w zakresie Public Relations, w tym na stanowiskach eksperckich. Współtwórca kampanii komercyjnych i społecznych. Doświadczenie zdobywał również na polu badań rynku w SMG/ KRC a Millwardbrown Co. Publikuje artykuły z zakresu współczesnej promocji i dobrych manier. Jest autorem książki pt. „Etykieta w biznesie” i współautorem poradnika „Jak promować projekty współfinansowane z EFS”. Doradza sektorowi prywatnemu, administracji publicznej i sektorowi pozarządowemu. Prywatnie interesuję się subkulturami, etykietą i protokołem dyplomatycznym. Swoją pasją dzielę się na blogu - www.sv24h.pl. Piszę obecnie pracę doktorską z zakresu brandingu narodowego. Gram w tenisa ziemnego, a w wolnych chwilach gotuję i nie daję spokoju sommelierom.

Dr Andrzej Brzozowski

Specjalizuje się w pracy szkoleniowej i dydaktycznej z dziedziny PR, Społecznej Odpowiedzialności Biznesu komunikowania kryzysowego, prawa konsularnego i dyplomatycznego, negocjacji i mediacji oraz zarządzania etyką biznesu. W latach 1997 - 2005 współpracował z Wyższą Szkołą Komunikowania i Mediów Społecznych w Warszawie, z Wyższą Szkołą Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu i z Wyższą Szkołą Finansów i Zarządzania w Warszawie na studiach podyplomowych i MBA. 1990-94 - Konsul Generalny RP w Toronto; Od 1994 do 2006 pracował w międzynarodowym koncernie ABB w Polsce początkowo na stanowisku dyrektora Governmental Affairs a następnie dyrektora Public Affairs i Zrównoważonego Rozwoju. Od października 2006 jest opiekunem specjalności "Stosunki Międzynarodowe i Dyplomacja" w Wyższej Szkole Biznesu - National Loius University w Nowym Sączu a ponadto prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.

Anna Godzisz

Rzecznik Prasowy Państwowego Instytutu Sztyki Filmowej. Były Manager Instytutu PR w VALUES Grupa Firm Doradczych. Współpracowała z Bell-Pottinger Sans Frontieres, należacego do Chime Communications PLC - jednej z największych na rynku brytyjskim firm doradczych w zakresie reklamy, marketingu, public relations i badań rynku. Były Rzecznik Prasowy Ministra Kultury, pełniąca jednocześnie funkcję zastępcy dyrektora Sekretariatu Ministra, 2003-2006. W latach 2001-2003 pracowała w Centrum Informacyjnym Rządu, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów gdzie zajmowała się prasową obsługa Prezesa Rady Ministrów. Pasje: współczesne stosunki międzynarodowe, podróże, literatura iberoamerykańska, film i teatr. Współczesne stosunki międzynarodowe, podróże, literatura iberoamerykańska, film i teatr.

Mariusz Woźnicki

Do grudnia 2006 kluczowy pracownik Streetcom, gdzie zdobywał i obsługiwał najważniejszych Klientów firmy m.in. Kompania Piwowarska, Wrigley, Blue City, NIVEA, Loreal. Wcześniej badacz w SMG/ KRC a Millwardbrown Co. Mariusz Woźnicki jedna z najważniejszych i najczęściej cytowanych osób, zajmujących się marketingiem szeptanym i partyzanckim, w Polsce. Jest wykładowcą teorii marketingu szeptanego i wirusowego na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Szkole Mistrzów Reklamy przy WSPiZ im. Koźmińskiego. Prywatnie interesuje się kulturą Ameryki Południowej oraz literaturą rosyjską. Fascynat starych samochodów.

Szkolenia o podobnej tematyce