6 Godzin, 1 Dni

Kreowanie wizerunku firmy

290,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom znaczenia marki w budowaniu długotrwałych relacji z rynkiem oraz omówienie najważniejszych narzędzi kreowania wizerunku. Podczas zajęć warsztatowych uczestnicy będą mogli w sposób praktyczny przećwiczyć zastosowanie poszczególnych metod budowy wizerunku.

  • I. Czym jest marka firmy i marka produktu? Jakie jest jej znaczenie w budowaniu przewagi konkurencyjnej?
    - omówienie przykładów wybranych marek
    - wpływ marki na wartość przedsiębiorstwa
    II. Budowanie wizerunku jako element strategii firmy
    - badanie stanu wyjściowego
    - zamierzone cele
    - opracowanie działań i harmonogram realizacji
    - kontrola
    III. Narzędzia budowania marki
    - cechy marki
    - wizerunek graficzny marki
    - slogan wizerunkowy
    IV. Wybrane narzędzia promocji wizerunku
    - wydruki firmowe
    - materiały promocyjne
    - Internet
    - Public Relations
    - amibient media
    - siedziba firmy
    - rola frontmana
    - procedury firmowe
    V. Promocja wizerunku wobec pracowników firmy
    VI. Warsztaty

  • Zaświadczenie wydajemy na podstawie § 6 Rozp. MEiN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. nr 31, poz. 216).

  • Interaktywne metody nauczania, wykorzystujące następujące metody:

    - prezentacja trenerska,

    - indywidualne i grupowe ćwiczenia,

    - dyskusja,

    - analiza przypadków.

  • Osoby zajmujące się działaniami marketingowymi w przedsiębiorstwach.

  • 290 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • przerwy kawowe
    wyżywienie

Aldona Kucner

Absolwentka Wydziału Marketingu i Zarządzania w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie, jak również studiów podyplomowych z zakresu: Dziennikarstwa (Uniwersytet Wrocławski) i Komunikacji Społecznej, a także Public Relations (Wyższa Szkoła Bankowa). Szeroka, ponad dziesięcioletnia, praktyka w marketingu, min. w agencji reklamowej, agencji mailingowej oraz w działach marketingu wielu przedsiębiorstw typu Business to Business.

Szkolenia o podobnej tematyce