0 Godzin, 2 Dni

KREACJA WIZERUNKU MEDIALNEGO I PUBLICZNEGO

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Nabyte umiejętności przekazane podczas szkolenia wzbogacą wiedzę na temat sposobu prezentacji. Uczestnicy nauczą się zasad profesjonalnej autoprezentacji. Poznają sposoby zmniejszania tremy i stresu, dowiedzą się jak utrzymywać zainteresowanie audytorium. Warsztaty odbędą się przy użyciu kamery, dzięki czemu na bieżąco będą analizowane słabe i silne strony uczestników.

  • KREACJA WIZERUNKU MEDIALNEGO I PUBLICZNEGO

    Zajęcia trwają dwa dni w godz. 10.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie.00

    ZWIERCIADŁO SOKRATESA
    Część zajęć poświęcona analizie słabych i silnych stron osobowości oraz wykorzystywaniu elementów życiorysu w kreowaniu tzw. „legendy” własnej. Omówiona zostanie rola odpowiednio przygotowanej biografii w kreacji wizerunku.

    - Samoocena – osobista analiza SWOT
    - Sztuka tworzenia własnej legendy (życiorys, notka biograficzna, archiwizowanie i eksponowanie danych personalnych)
    - Sztuka bycia liderem

    FAŁSZYWE ZŁOTO
    Część zajęć poświęcona technice werbalnego zjednywania sobie słuchaczy. Omówione zostaną techniki wystąpień publicznych i ich przygotowania. Przedstawione zostaną również metody rozpoznawania manipulacji słowami oraz warsztat mówców.

    - Sztuka komunikacji werbalnej – rodzaje wystąpień
    - Typy słuchaczy – jak wywołać zainteresowanie?
    - Jak przygotować przekaz – co to jest spin?
    - Argumentacja - tematy kontrowersyjne (obietnice, kłamstwa, zaprzeczenia)
    - Ingracjacja i asertywność w komunikacji interpersonalnej
    - Techniki mówienia – jak zostać „złotoustym”
    - Przez telefon też trzeba umieć mówić

    ZOBACZ... JAK MÓWISZ
    Część zajęć, podczas której omówione zostanie znaczenie wizerunku zewnętrznego i tzw. mowy ciała w wystąpieniach publicznych i komunikacji interpersonalnej. Krótki kurs gestykulacji.

    - Sztuka komunikacji niewerbalnej
    - Elementy mowy ciała

    JAK PRZEKUĆ BŁĘDY I WPADKI W TROCHĘ MNIEJSZĄ KATASTROFĘ?
    Zajęcia poświęcone będą dramaturgii wystąpień publicznych oraz wynikającym z praktyki przykładom unikania błędów lub ich minimalizowania.

    - Sztuka wystąpień publicznych
    - Przerażająca publiczność
    - Stres i trema
    - Pułapki w relacji widz – mówca
    - Budowanie relacji z widzami
    - Jak przygotować się do wystąpienia?
    - Rozgrzewka mówcy
    - Prawdziwego mówcę poznaje się po tym jak zaczyna
    - Język wypowiedzi
    - Wizerunek mówcy

    CZWARTA WŁADZA POMAGA I PRZESZKADZA
    Tematyka obejmuje metody pozytywnego zaistnienia w środkach masowego przekazu oraz specyfika ich działania. Omówiony zostanie język mediów oraz sposoby reagowania w sytuacjach kryzysowych i konfliktach w kontekście prawa prasowego.

    - Strategia osobistego public relations
    - Szansy zaistnienia medialnego – czym zainteresować dziennikarzy?
    - Współpraca z mediami
    - Język mediów
    - Sztuka pisania notatki prasowej
    - Organizacja i udział w konferencji prasowej
    - Relacje z mediami w sytuacji kryzysowej
    - Konflikty z mediami – elementy prawa prasowego (autoryzacje, sprostowania, przeprosiny)

    PRZED KAMERAMI I MIKROFONAMI – WARSZTATY
    Podczas zajęć omówione zostaną zagadnienia związane z występami przed mikrofonem radiowym i kamerą telewizyjną. Ćwiczenia warsztatowe przed kamerą.

    - Sztuka wystąpień medialnych
    - Udzielanie wywiadów
    - Mowa ciała przed obiektywem
    - Jak się ubrać?
    - Miejsce wystąpienia (zachowanie w studio)
    - Szansa na sukces

    Każdy z uczestników otrzyma książki:
    1. „Dyskretny urok wystąpień publicznych, czyli jak zamienić koszmar w radość” – Tomasz Kammel, Piotr Kraśko, Robert Krool
    2. „Nie wystarczy być... czyli od zera do lidera” – Wiesław Gałązka, Andrzej Krzywicki

  • Imienny certyfikat uczestnictwa

  • zajęcia z kamerą, kurs gesrtykulacji, szereg ćwiczeń

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Zajęcia poprowadzą znane osobistości telewizyjne m.in. Tomasz Kammel (dziennikarz TVP), Wiesław Gałązka (specj. ds. kreacji wizerunku)

Szkolenia o podobnej tematyce