7 Godzin, 1 Dni

Korespondencja biurowa - współczesne standardy komunikacji pisemnej z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Poznanie obowiązujących standardów w korespondencji biurowej, z uwzględnieniem układu graficznego wszystkich elementów pisma, zasad redagowania pism, języka komunikacji w różnych typach pism, np.: odpowiedzi, pisma informacyjne, urzędowe, notatki służbowe.



    Uczestnicy zdobędą:

    · wiedzę na temat obowiązujących standardów korespondencji biurowej

    · umiejętności z zakresu budowania pozytywnego i profesjonalnego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w korespondencji biurowej

    · umiejętności przygotowywania i redagowania różnego rodzaju pism

  • Korespondencja biurowa – współczesne standardy komunikacji pisemnej z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi

    1.Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieUkład graficzny pism biurowych
    2. Sposoby wyróżniania i akcentowania ważnych elementów tekstu
    3. Zasady redagowania pism:
    ·Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieStyl urzędowy a poufały
    ·Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieZwięzłość pisma
    ·Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieJasność i przejrzystość
    ·Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieŚcisłość i merytoryka
    ·Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieUprzejmość
    4. Elementy formalne pisma
    5. Poczta elektroniczna
    6. Zwroty zakazane w języku komunikacji pisemnej z klientami

  • dyplom Effect Group

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

trener Effect Group

Szkolenia o podobnej tematyce