16 Godzin, 2 Dni

Komunikacja w zespole

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • * Poznanie ról pełnionych w zespole i wynikających z tego konsekwencji komunikacyjnych

    * Poznanie zasad konstruktywnego porozumiewania się

    * Poznanie zasad tworzenie zespołu zadaniowego

  • # Zawarcie kontraktu
    # Co to jest komunikacja interpersonalna i czemu służy
    # Komunikacja werbalna

    * ustalanie warunków rozmowy
    * zasady konstruktywnego porozumiewania się

    # Style komunikowania się
    # Techniki uwaznego słuchania
    # Techniki aktywnego słuchania

    * parafraza
    * dowartościowanie
    * odzwierciedlanie
    * uznanie uczuć
    * klaryfikacja

    # Komunikacja niewerbalna

    * terytorium psychologiczne
    * kontakt wzrokowy
    * mimika, gestykulacja
    * okrągły stól króla Artura

    # Różnica między grupą i zespołem
    # Etapy rozwoju zespołu
    # Typologia ról grupowych: test Belbina
    # Awaryjne lądowanie: gra zespołowa

  • dyplom ukończenia kursu

  • Szkolenie ma formę warsztatu z elementami treningu. Oznacza to, że uczestnicy będą realizować przygotowane przez prowadzących ćwiczenia dla każdego z wymienionych w programie tematów – i to jest warsztat, ale znajdzie się również czas w trakcie szkolenia na ćwiczenie sytuacji zgłoszonych przez uczestników jako trudne – a to jest trening. Dodatkowo elementy treningu mogą pojawić się w sytuacjach konfliktowych w trakcie przebiegu szkolenia.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • przerwy kawowe
    wyżywienie

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenie prowadzone jest przez trenera - coacha (Certyfikat coacha International Coaching Comunity) rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne w zakresie prowadzenia treningów i warsztatów psychologicznych., z wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym. Trener jest psychologiem, wykładowcą w Wyższej Szkole Przedsiębiorczosci i Zarządzania im. L Koźmińskiego w Warszawie, wykładowcą Głównego Ośrodka Szkoleniowego TP SA w Olsztynie i Warszawie.

Prowadzi szkolenia z zakresu negocjacji, komunikacji, asertywności, obsługi klienta, zarządzania czasem. Ma bogate doświadczenie w terapiach indywidualnych i zbiorowych.

Szkolenia o podobnej tematyce