16 Godzin, 2 Dni

KOMPLEKSOWE TWORZENIE KAMPANII REKLAMOWYCH - 2 DNI

2 500,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Skuteczność kampanii reklamowej zależy od wielu czynników: właściwie dobranej kreacji, spójności kampanii w różnych mediach oraz dopasowania form i miejsc emisji do grupy docelowej, do której przekaz ma dotrzeć. Przeprowadzenie skutecznej kampanii reklamowej nie jest prostym zadaniem. Coraz trudniej jest przygotować coś oryginalnego i wyróżniającego się na tle reklam konkurencji. Poznanie poszczególnych etapów tworzenia kampanii reklamowej, pozwoli na uniknięcie najczęściej popełnianych błędów i posłuży zdobyciu umiejętności lepszej koordynacji prowadzonych działań.





    CEL: poznanie narzędzi i metod, które pozwolą lepiej koordynować kampanię, poprawić jej jakość i efektywnie wykorzystać budżet marketingowy.



    KORZYŚCI: poznanie zasad planowania i wdrażania kampanii reklamowych, realizacji i produkcji materiałów drukowanych oraz nabycie umiejętności stosowania innych form promocyjnych wspierających działania reklamowe.

  • SKRÓCONY OPIS SZKOLENIA:



    I. Kreacja

    - psychologiczne aspekty tworzenia reklam

    - typologia metod komercyjnej prezentacji

    - techniki stosowane w filmach reklamowych

    - reklama kontekstowa

    II. Produkcja

    - spot telewizyjny /koncepcja, casting, nagranie, montaż/

    - spot radiowy /koncepcja, casting głosów, nagranie/

    - ogłoszenie prasowe /koncepcja, sesja zdjęciowa/

    - reklama zewnętrzna /koncepcja, produkcja – od plakatów billboardowych poprzez reklamę na backlightach do komunikacji miejskiej/

    - internet /formaty, parametry techniczne/

    - ambient /niekonwencjonalne formy reklamy/

    III. Planowanie i realizacja mediów

    Media – ogólna charakterystyka /media mix/
    - Telewizja (reklama spotowa, sponsoring programu, product placement)

    - Radio (reklama spotowa, sponsoring programu, audycje radiowe)

    - Prasa (reklamy modułowe, tekst promocyjny, sponsoring)

    - Outdoor (charakterystyka nośników)

    - Internet (rodzaje reklam internetowych)

    Planowanie mediów
    - wskaźniki /m.in. target group, frequency, GRP, CPP; CPT, Affinity Index, CCS/

    IV. Planowanie działań BTL

    - formy i ich charakterystyka

    - druk /rodzaje i techniki druku, rodzaje papierów, formaty, odbitki próbne, niezbędne pojęcia w procesie przygotowania materiałów do druku/

    - marketing bezpośredni (pomiar efektywności działań)

    - merchandising

    V. Elementy wspierające kampanię reklamową

    Promocja sprzedaży /animacje sprzedaży, sampling, konkursy, loterie, promocje krzyżowe, programy promocyjne, kluby konsumenckie/
    2. Marketing events

    3. PR /organizowanie konferencji prasowej, PR wewnętrzny i zewnętrzny/. Social media.

  • Tak - imienne dla każdego uczestnika szkolenia.

  • METODOLOGIA:



    szkolenie prowadzone jest w formie wykładu i warsztatu. W trakcie szkolenia omawiane są case studies z rynku krajowego i międzynarodowego.

  • GRUPA DOCELOWA: kierownicy marki, kierownicy produktu, dyrektorzy marketingu, pracownicy działów marketingu, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw.

  • 2500 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

szkolenia

Szkolenia o podobnej tematyce