0 Godzin, 2 Dni

Kompetencje Menedżera w dobie kryzysu.

więcej terminów () mniej terminów
  • Cel szkolenia to przygotowanie Menedżerów do tego, aby mogli stawić czoła kryzysowi. To również wyposażenie ich w narzędzia niezbędne do bycia skutecznym menedżerem w czasach kryzysu gospodarczego.

    Szkolenie pokazuje również, jakie są możliwe potencjalne nagrody (motywacja) osiągalne, jeśli uda się takim menedżerem zostać.

  • Dzień 1

    1.Wprowadzenie do szkolenia i do tematu
    2.Ćwiczenie „Bambus” + kamera video / nagranie
    3.Trzy role menedżera:
    •Jakie funkcje mają do spełnienia zarządzający?
    •Menedżer – Jakie ma role i co robi?
    •Administrator / koordynator
    •Coach
    •Lider
    4.Konsekwentna egzekucja wymagań oraz wzmocnienie podwładnego i umiejętność rozróżniania tych dwu sytuacji
    5.Ćwiczenie „Bambus” + kamera video / omówienie
    •Wnioski z ćwiczenie: Co jest naprawdę rola menedżera?
    6.Skuteczny szef / coach:
    •Jaki był?
    •Jaki powinien być – 10 cech coacha?
    •Samo-ocena – w jakim stopniu JA (uczestnik) jestem takim szefem? – badanie/ samo-ocena
    7Standardy zarządzania
    •SMART
    Czym są cele?
    Wyznaczanie celów metodą S.M.A.R.T.
    Cele osobowe i operacyjne?
    Dlaczego 96% menedżerów nie wyznacza celów osobowych?
    Po co wyznaczać cele?
    Dlaczego cele motywują?
    Czym jest delegowanie? - 8 poziomów del.
    •PCK
    Badanie oczekiwań
    Prezentacja koncepcji

    Dzień 2

    8.Znaczenie standardów w dobie kryzysu
    •Co klienci lubią najbardziej? Co ich przyciąga?
    9.Etapy oceny podwładnego:
    •Samo-Ocena podwładnego
    •Po co skłaniać pracownika do samo-oceny?
    •Ocena szefa;
    •Po co udzielać informacji zwrotnej
    10.Jak motywować różne typy podwładnych w obecnych czasach:
    •Podział podwładnych ze względu na motywację;
    •Malkontent
    •Ściemniacz
    •„Ze zrywami”
    •Ciułacz
    •Pracuś
    11.Ocena poziomu zaangażowania i umiejętności, a kryzys:
    •Kryteria oceny;
    •Typologia handlowców wg Macierzy;
    •Zasady postępowania z różnymi typami;
    12.Zarządzanie i motywowanie przez Coching w dobie kryzysu
    •Co to jest coaching?
    •Co zmienia coaching?
    •Zasady coaching’u;
    •Schemat coaching’u;
    •Dlaczego warto zarządzać przez coaching?
    13.Schemat Rozmowy Coachingowej:
    •Możliwe cele rozmowy upominającej;
    •Zasady prowadzenia rozmowy upominającej
    14.Rozmowa Coachingowa – schemat
    •Pytanie o rozwiązanie
    •Pytania skłaniające do podjęcia zobowiązań.
    15.Skuteczny MENEDŻER nie obawia się KRYZYSU
    16.Sesja pytania i odpowiedzi
    17.Podsumowanie i zakończenie

  • tak

  • warsztaty

Witold Anusz - obecnie trener i konsultant. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, prowadzeniu szkoleń i HR (zarządzanie kadrami). Doświadczenie sprzedażowe, menedżerskie i trenerskie zdobywał w zachodnich firmach w działach sprzedaży oraz szkolenia sprzedaży (Coca-Cola, ALTADIS). Pracował w takich firmach jak Longman ELT, Naumman Management Institute, Coca-Cola, i ALTADIS Polska.

Posiada kilkuletnie doświadczenie trenerskie. Poza tym jest certyfikowanym instruktorem Center for Applied Linguistics w Washington Linguistics Center. Przechodził również Train the Trainer w Carew International oraz w Carlson Learnig Company w Minnesocie.

W jego szkoleniach uczestniczyli pracownicy takich firma, jak: Lucent Technologies, JBA, Ernst & Young, Johnson & Johnson, Wood-Mizer, Unilever, Coca-Cola, Nestle, Wydawnictwo C.H. Beck, Wydawnictwo PWP, EB, Carlsberg, TPSA, InterCars, PKO BP, PKO Development, Raiffeisen Bank Polska, Citibank, AGORA, Hortex, Wella, FORTUNA, Carrefour, Link 4, RUCH S.A. (Dział Kupców), FILTRON (Dział Sprzedaży, Dział Zakupów), ORTIS S.A., Warsaw Study Centre, GP Battery, Fabryka Tarcz Ściernych w Grodzisku Mazowieckim, PSI Spółdzielczy Producent Sprężyn, GCB Centrostal, Polski Bank Komórek Macierzystych S.A., Cargill sp. z o.o., SIMPLE S.A., Smyk sp. z o., SPEC S.A. (Dział Sprzedaży, Dział Zakupów), Senator Sp. z o.o. i wielu, wielu innych, mniej znanych.

Jest absolwentem Amerykanistyki (American Studies Center) na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Amercican Business Track. Ukończył także 1 rok programu Warsaw Executive MBA, który jest wspólnym przedsięwzięciem SGH oraz Carlson School of Management przy University of Minnesota.

Szkolenia trenerskie przechodził w Carlson Learning Company (amerykańska firma szkoleniowa) w Minneapolis, Minesota, USA i w Coca-Coli. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim.

Specjalizacja: sprzedaż, negocjacje (zarówno zakupowe, jak i sprzedażowe), zarządzanie czasem, zarządzanie zespołem, systemy motywacyjne w sprzedaży, coaching i ocena handlowców, oraz szeroko rozumiana komunikacja interpersonalna.

Prowadził również zajęcia dla studentów American Studies Center na Uniwersytecie Warszawskim.

Szkolenia o podobnej tematyce