16 Godzin, 2 Dni

KIEROWANIE ZESPOŁEM - Trening Menadżerski

Kraków Termin pewny Last minute 1990 PLN 1 790,00 PLN + VAT
Warszawa Termin pewny Inny 1990 PLN 1 490,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • DOBRY SZEF TO PRZYWÓDCA

    Czy Twoi ludzie dają z sobie wszystko?
    Czy umiesz wydobyć z nich to co najlepsze?
    Czy wiesz jak zmotywować ich do pracy?
    Czy chcesz by byli najlepszym zespołem?


    EFEKTY SZKOLENIA:

    -zwiększenie skuteczności zespołu, aby był on podstawą satysfakcji Klienta;
    -wyposażenie menedżerów w skuteczne narzędzia zarządzania zespołami z naciskiem na metody skutecznej motywacji oraz przekazywania i kontroli realizacji zadań oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych;
    -umiejętność skutecznego motywowania zespołu do pracy i wyzwalania w nim chęci działania;
    -program oparty jest na przełomowym podejściu pozwalającym uniknąć typowych błędów, częstokroć prowadzących do poważnych błędów biznesowych i w konsekwencji porażki na stanowisku;
    -umiejętność budowy swojego pozytywnego wizerunku jako przywódcy;
    -umiejętność ustalania długo i krótkoterminowych celów i priorytetów;
    -diagnoza słabych i mocnych stron oraz stojących przed nami szans i zagrożeń.


    PROGRAM WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH

    Quo vadis? - Profil skutecznego przywódcy.
    Już na samym początku szkolenia uczestnicy wspierani przez trenera kreślą wzór skutecznego przywódcy, do którego chcieliby dążyć.
    Zidentyfikowane też zostają przeszkody i bariery na jakie mogą napotkać.

    Co to jest zarządzanie/przewodzenie?
    Rola menedżera a rola lidera.
    Funkcje kierowania.
    Czy planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola to już naprawdę wszystko co warunkuje osiąganie rezultatów?
    Uświadomienie uczestnikom dodatkowych aspektów związanych ze skutecznym przewodzeniem zespołom pracowniczym.
    Jak planować i organizować pracę w zespole (cele i zadania zespołu)?

    Style kierowania.
    Rzecz o zarządzaniu sytuacyjnym.
    Zła wiadomość: NIE MA WYTRYCHU, który sprawdzi się w każdych okolicznościach.

    Dlaczego ludzie mówiący tym samym językiem często nie potrafią się porozumieć?
    Błędy w komunikacji i ich wpływ na efektywność zarządzanej grupy.
    Jak efektywnie przekazywać polecenia ?

    Motywacja – a cóż to takiego?
    Przegląd teorii motywacji.
    Kiedy ludzie zaczynają pracować tylko dla pieniędzy?
    Najskuteczniejsze narzędzia motywacji.
    Pochwała vs. (motywująca) nagana.

    Jak wyzwalać inicjatywy i odpowiedzialności w zespole ?
    Ludzie unikają odpowiedzialności – gdzie tkwi przyczyna?

    Skuteczne delegowanie.
    Jeszcze delegowanie czy już spychologia?
    Zasady delegowania.
    Najczęściej popełniane błędy.

    Kontrola – motywuje czy zniechęca?
    Warunki konieczne do tego aby kontrola była motywująca.
    Narzędzia kontroli.
    Jak sprawić aby podwładni „z radością” wypełniali raporty.

    Efektywne zebrania ?
    Żadna wielka idea nie zrodziła się na meetingu firmowym, ale wiele głupich znalazło tam swój kres.

    Czy naprawdę musi nudno?
    Najczęstsze błędy i sposoby ich unikania.

    Uniwersalne i ponadczasowe prawa zarządzania.
    Cztero-punktowa, skuteczna recepta na trwały sukces.

    Poszukiwanie i kreowanie liderów.
    Co odróżnia miernoty od prawdziwych przywódców?

    Przed szkoleniem każdy z uczestników ma możliwości wypełnienie ankiety by zwrócić uwagę na aspekty szczególnie dla niego ważne.
    Dzięki temu szkolenie jest dostosowane do potrzeb uczestników.
    Na szkoleniu można zgłaszać zagadnienia które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego również drogą e-miał lub telefonicznie doradcy.


    SPOSÓB PROWADZENIA WARSZTATÓW:

    Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.

    Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenia, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu zadania.


    METODA SZKOLENIOWA:

    80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.
    20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia

    ćwiczenia,
    studia przypadków,
    gry sytuacyjne,
    mikro-wykłady,
    symulacje
    dyskusje moderowane,
    autoprezentacje i odgrywanie ról.


    Ze względu na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.

    Czas trwania: 16 h szkoleniowych - 2 dni szkoleniowe

    OPINIE UCZESTNIKÓW:

    Magdalena z Katowic: „Szkolenie jest bardzo dobrym doświadczeniem. Pozwoliło spojrzeć na problem z innej strony. Dzięki szkoleniu wprowadzę nowe zasady w firmie, przyjaźnie podejdę do pracownika.Szkolenie profesjonalne na wysokim poziomie, przykłady na własnych doświadczeniach. Bardzo owocne”

    Radosław z Warszawy: „Najlepsze szkolenie w którym uczestniczyłem w tym roku (a byłem na 4) Największa ilość przydatnej wiedzy którą można bezpośrednio wykorzystać”

    Krzysztof z Warszawy: „jak zwykle bardzo dobre wrażenia z perspektywą na udział w kolejnych”

    Wojciech z Warszawy: „Szkolenie zostało przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Informacje uzyskane były bardzo skoncentrowane na temat szkolenia, były bardzo przydatne, oraz atmosfera jest super podczas szkolenia”

    Piotr z Krakowa: „szkolenie było przeprowadzone w miłej atmosferze. Zakres wiedzy prowadzącego na temat szkolenia był duży i dobrze przekazany co pozwoli mi nabytą wiedzę wykorzystać w pracy zawodowej”

    Paweł z Katowic: „ciekawe, aktywizujące, mądrze przygotowane i dobrze przeprowadzone. Poznałem cechy dobrego lidera, poznałem swoje błędy i dowiedziałem się jak je poprawić. Szkolenie bardzo inspirujące, przebiegające w dobre atmosferze, zachęcające do pracy nad sobą”


    U NAS LICZĄ SIĘ REZULTATY!
    Ponad 15-letnie doświadczenie w skutecznym dostarczaniu kompleksowych rozwiązań szkoleniowych pozwoliło nam zaproponować Państwu pakiet gwarancji:

    - GWARANCJA PEWNY TERMIN SZKOLENIA
    - GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
    - GWARANCJA BEZTERMINOWEJ OPIEKI TRENERA

    Czym są nasze gwarancje? To obszary, w których pragniemy zapewnić Państwu najwyższą jakość oferowanych przez nas usług szkoleniowych, dać unikalne na rynku dodatkowe korzyści zabezpieczające ciągłość Państwa edukacji, gwarantujące komfort szkolenia oraz bezpłatną BEZTERMINOWĄ opiekę trenera.

    Koszt inwestycji:
    Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem: 1590,00 zł netto/os + 23% VAT
    Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem: 1790,00 zł netto/os + 23% VAT
    Zgłoszenie 2 tygodnie przed terminem: 1990,00 zł netto/os + 23% VAT
    II , III i IV osoba z firmy 1490,00 netto + 23% VAT V osoba – gratis

    Cena zawiera:

    Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu (e-mail oraz telefonicznie) - bezterminowo
    materiały szkoleniowe,
    certyfikat ukończenia szkolenia,
    4x przerwa kawowa, 2x obiad,
    pomoc i doradztwo po szkoleniu

  • Certyfikat Ukończenia Szkolenia VIDI

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    konsultacje do dni po szkoleniu
    elementy integracyjne

  • Zapraszamy do indywidualnej wyceny

  • 1 990,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Tagi przywództwo zarządzanie zespołem kierowanie motywacja przywództwo szkolenie szkolenia zarządzanie zespołem szkolenia przywództwo kontrola automotywacja szkolenie zarządzanie zespołem pozytywne przywództwo motywacja do działania skuteczne przywództwo zespół i przywództwo przywództwo zespołowe rozwój przywódcy zarządzanie zespołem Kraków jak kierować zespołem kierowanie ludźmi w organizacji 1. jak zmotywować zespół sprzedaży do efektywniejszej pracy coaching a motywacja czynniki motywujące motywacja poprzez zarządzanie zespołowe jak egektywnie motywować przez wynagradzanie kodeks pracy rola przywódcy piramida skutecznego kierowania świadome przywództwo szkolenia metody radzenia z motywacja formy motywacji cechy kadry kierowniczej cechy kierownicze jak liderzy motywują metody i techniki motywowania pracowników ćwiczenia motywacyjne dla grup ćwiczenie przywództwo szkolenie zarządzanie zespołem w sytuacji konfliktu zdolności przywódcze metody motywacji zastosowania przywództwa charyzmatycznego autorytet przywódcy czynniki demotywujace pozafinansowe komunikowanie a motywacja do pracy cele motywacyjne co to jest stymulacja motywacji mechanizmy motywacyjne diagnozowanie braku motywacji jak zmotywować zespol czy motywujesz pracowników za kreatywność jak skutecznie motywować od zarządzania do przywództwa kluczowe umiejętności przywódcze zarządzanie zespołem szkolenie zarządzanie zespołem różnorodnym styl przywództwa asertywne kierowanie zespołem manager przywództwo style przywództwa jak motywować kierowanie ludźmi Przywódzwo kierowanie grupą przywódca modele motywacji zarządzanie projektami, organizowanie pracy, zarządzanie zespołem, menadżer projektu funkcje kierowania zarządzanie zespołem Poznań Szkolenia Kierowanie Kraków Szkolenia Kierowanie Warszawa

Szkolenia o podobnej tematyce