0 Godzin, 0 Dni

Kierowanie zespołem i rozwiązywanie konfliktów

700,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Pracownicy to najbardziej cenny, a zarazem najbardziej wrażliwy zasób firmy. Dobrze zarządzani, pracujący w zintegrowanych zespołach kształtują kulturę organizacji i są kluczem do sukcesu firmy.



    Stworzenie prężnego, zaangażowanego zespołu wiąże się z nabyciem wiedzy o dynamice grupy i zasadach przyjmowania określonych ról w sytuacjach zadaniowych. Niezbędne jest również nabycie umiejętności motywowania pracowników, tworzenia przyjaznej atmosfery i silnych więzi, delegowania uprawnień oraz stosowania technik pracy grupowej a także radzenia sobie z pojawiającymi się konfliktami i trudnymi sytuacjami.

    PRZEZNACZENIE

    Szkolenie przeznaczone jest dla dyrektorów, menedżerów oraz liderów grup zadaniowych.

    KORZYŚCI

    Uzyskanie umiejętności:

    - określenia własnego stylu kierowania

    - oceny zdolności i aspiracji pracowników w celu odpowiedniego przydzielania im zadań

    - motywowania pracowników

    - okazywania uznania oraz zwracania uwagi na błędy i niedociągnięcia

    - ustalania norm grupowych oraz zasad współpracy i wymiany informacji

    - wdrażania nowoczesnych technik pracy grupowej

    - zlokalizowania źródła konfliktu i stosowania właściwych sposobów interwencji

  • 1. Funkcje dobrego lidera:
    - wytyczanie celów
    - organizowanie pracy
    - komunikacja
    - motywowanie
    - rozwijanie potencjałów pracowników
    - analiza i ocena pracy współpracowników
    - style kierowania zespołem
    2. Konflikt w zespole
    - istota konfliktu w zespole
    - współczesne poglądy na konflikty w organizacjach
    - przyczyny konfliktów w firmach
    - pozytywne i negatywne skutki konfliktów w firmach
    - procedura postępowania w sytuacji istniejącego konfliktu –sposoby interwencji
    - zmiany perspektyw jako podstawa wypracowania najlepszych rozwiązań
    - techniki integrowania zespołu w ostrych konfliktach oraz po konflikcie

  • 1. Gry i ćwiczenia symulacyjne wpływające na kształtowanie pożądanych postaw i zachowań uczestników

    2. Studium przypadku umożliwiające analizowanie i rozwiązywanie trudnych sytuacji dotyczących specyfiki zawodowej uczestników szkolenia

    3. Warsztaty w podgrupach dające możliwość efektywnej pracy w oparciu o doświadczenie zawodowe

    4. Mini wykłady, podczas których jest przekazywana wiedza teoretyczna dotycząca omawianych zagadnień, uzupełniające i porządkujące posiadaną wiedzę

    5. Dyskusje mające na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemów

    6. Odgrywanie ról umożliwiające indywidualną analizę i korektę zachowań uczestników

  • 700 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Psychologowie i praktycy z wieloletnim doświadczeniem w działach sprzedaży

Szkolenia o podobnej tematyce