16 Godzin, 2 Dni

KIEROWANIE ZESPOŁEM

Termin pewny 1 550,00 PLN + VAT
Termin pewny 1 550,00 PLN + VAT
Katowice Termin pewny 1 550,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:
    Rozpoznasz swój styl kierowania oraz wynikające z niego atuty i ograniczenia
    Udoskonalisz swoje umiejętności budowania i rozwijania zespołu
    Dowiesz się jakie są Twoje mocne i słabe strony jako menedżera
    Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
    Poznasz sposoby formułowania celów i ustalania priorytetów,
    Nauczysz się rozpoznawać i zapobiegać oraz wykorzystywać konflikty do rozwoju jednostek i zespołów
    Poznasz metody motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu
    Zdobędziesz umiejętność inicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród współpracowników
    Rozszerzysz wiedzę na temat własnych reakcji w relacji z zespołem,

  • Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności swoich współpracowników. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą m.in. sprawnie delegować zadania, motywować pracowników radzić sobie w sytuacjach konfliktowych oraz budować pozytywne relacje w zespole.



    Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:

    być skutecznym przywódcą
    zwiększyć efektywność swoją i pracowników
    lepiej motywować swój zespół
    wykształcić nawyki potrzebne do dobrej komunikacji
    budować autorytet lidera



    Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

    Rozpoznasz swój styl kierowania oraz wynikające z niego atuty i ograniczenia
    Udoskonalisz swoje umiejętności budowania i rozwijania zespołu
    Dowiesz się jakie są Twoje mocne i słabe strony jako menedżera
    Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
    Poznasz sposoby formułowania celów i ustalania priorytetów,
    Nauczysz się rozpoznawać i zapobiegać oraz wykorzystywać konflikty do rozwoju jednostek i zespołów
    Poznasz metody motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu
    Zdobędziesz umiejętność inicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród współpracowników
    Rozszerzysz wiedzę na temat własnych reakcji w relacji z zespołem,





    Uczestnicy:


    Szkolenie polecane dyrektorom, kierownikom, menadżerom zainteresowanym poprawą swoich wyników, liderom poszukującym nowych sposobów oddziaływania, specjalistom przygotowującym się do zadań zarządczych; każdemu, kto organizuje pracę własną i innych.



    Metodologia prowadzenia szkoleń:


    Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

    Zgodnie z CYKLEM KOLBA, by zagwarantować SKUTECZNOŚĆ szkolenia:

    20% czasu poświęcamy teoriiSkontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie

    80% czasu poświęcone jest na:Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronie

    symulacje,
    mini- wykłady
    ćwiczenia
    prace indywidualne, w parach i grupowe,
    dyskusje moderowane przez trenera,
    burze mózgów,
    case study.




    Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

    Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.





    PROGRAM:

    1. MODUŁ I - Kreowanie postawy lidera- odkrycie własnego potencjału.

    Autoanaliza i samoocena- określanie indywidualnego profilu lidera



    Autoprezentacja — co wpływa na to, jak postrzegają nas inni



    Dlaczego ważne jest odpowiednie kształtowanie własnego wizerunku,

    Aspekty komunikacji niewerbalnej.



    Cechy, postawa, funkcje, pozycja sprawnego menedżera

    Moje miejsce w zespole


    2. MODUŁ II Kompetencje przywódcy zespołu

    Style kierowania w aspekcie zarządzania zespołem.

    Skuteczne podejmowanie decyzji.



    Osiąganie wyników przez zespół

    Co powinno wyróżniać menedżera / lidera spośród innych osób?

    Identyfikacja naturalnego stylu zarządzania

    Pozytywy i negatywy indywidualnych predyspozycji oraz kształtowanie indywidualnych zdolności menedżerskich / przywódczych

    Umiejętność kierowania sobą

    Decyzja: menedżer czy lider – czyli kogo potrzebuje mój zespół?



    3. MODUŁ III Autorytet menedżera- budowanie wiarygodności lidera

    Autorytet lidera- kompetencja, wiedza, doświadczenie i osobowość.

    Rola lidera jako członka zespołu

    Budowanie zaufania lidera w zespole – jakie dokładnie zachowania budują zaufanie pracowników a jakie je niszczą?

    Dobry czy zły szef?

    Wspólne działanie


    4. MODUŁ IV Zadanie, jako cel działania zespołu

    Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?

    Metoda SMART

    Jak komunikować cele

    Cele strategiczne i operacyjne

    Zadania jako motywator dla pracownika – jak określić zadanie


    5.MODUŁ V - Skuteczna komunikacja podstawowym narzędziem menedżera

    Funkcje komunikacji w procesie kierowania.

    Rodzaje słuchania i rola czujnego słuchania w zadowalającej współpracy

    Angażowanie pracowników do działania

    Bariery komunikacyjne i ich eliminowanie


    6. MODUŁ VI- Tworzenie sprawnego, dynamicznego zespołu

    Typy osobowości



    Identyfikacja własnego typu osobowości



    Misja, wspólny cel i wartości zespołu i firmy


    7. MODUŁ VII- Motywacja pracownika

    Podstawowe zasady motywowania zespołu i pracownika

    Jak motywacja wpływa na wydajność pracownika

    Pułapki i błędy w motywowaniu zespołu- jak ich uniknąć


    8. MODUŁ VIIIUmiejętność delegowania zadań

    Delegowanie jako narzędzie motywowania

    Warunki skutecznego delegowania zadań

    Przeszkody w skutecznym delegowaniu

    Diagnoza indywidualnych kompetencji w zakresie delegowania uprawnień

    Praktyczne wskazówki delegowania zadań pracownikom

    Ustalanie priorytetów


    9.MODUŁ IX: Jak efektywnie pracować z zespołem?

    Przekazywanie celów i efektywna organizacja pracy zespołu

    Cechy efektywnego zespołu

    Role zespołowe a motywacja

    10. MODUŁ X Sytuacje konfliktowe i trudne w zespole

    Sztuka prowadzenia rozmowy za pomocą pytań,

    Feedback informacja zwrotna

    Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji


    11. MODUŁ XI Asertywność w kontaktach interpersonalnych

    Istota asertywności

    Asertywne wyrażanie opinii

    Efektywne sposoby egzekwowania wspólnych ustaleń



    Metody asertywności: asertywne proszenie, reagowanie na prośby, odmawianie,



    Konstruktywna krytyka i ocena


    12. MODUŁ XII – Skuteczne planowanie działań a zarządzanie sobą w czasie

    Złota zasada Pareto

    Dobra organizacja dnia czynnik sukcesu zawodowego

    Jak efektywnie wykorzystać 24 h, czyli zarządzanie sobą w czasie

    Najlepsze praktyki w planowaniu działań


    13. MODUŁ XIII Podsumowanie i ewaluacja szkolenia

    Indywidualny Plan Działania

  • Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe. By zagwarantować SKUTECZNOŚĆ szkolenia :
    20% czasu – poświęcamy teorii

    80 % czasu poświęcone jest na:
    - symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe,
    - dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.

    Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

    Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.


    ! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

  • Szkolenie polecane dyrektorom, kierownikom, menadżerom zainteresowanym poprawą swoich wyników, liderom poszukującym nowych sposobów oddziaływania, specjalistom przygotowującym się do zadań zarządczych; każdemu, kto organizuje pracę własną i innych.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • koszt szkolenia- do uzgodnienia

  • 1 550,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

Szkolenia o podobnej tematyce