16 Godzin, 2 Dni

KIEROWANIE ZESPOŁEM

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:
    Rozpoznasz swój styl kierowania oraz wynikające z niego atuty i ograniczenia
    Udoskonalisz swoje umiejętności budowania i rozwijania zespołu
    Dowiesz się jakie są Twoje mocne i słabe strony jako menedżera
    Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
    Poznasz sposoby formułowania celów i ustalania priorytetów,
    Nauczysz się rozpoznawać i zapobiegać oraz wykorzystywać konflikty do rozwoju jednostek i zespołów
    Poznasz metody motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu
    Zdobędziesz umiejętność inicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród współpracowników
    Rozszerzysz wiedzę na temat własnych reakcji w relacji z zespołem,

  • Szef, manager, kierownik, dyrektor to bardzo szeroka i niezwykle odpowiedzialna rola. To osoba, która dba o odpowiednią motywację, wsparcie i rozwój swojego zespołu, służy pomocną dłonią przy osiąganiu przez zespół sukcesów, jest oparciem w przypadku porażek. Uczestnicy naszych warsztatów dowiedzą się, jak osiągnąć kolejny stopień w dążeniu do mistrzostwa w kierowaniu i motywowaniu ludzi.

    Dostarczenie wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:
    być skutecznym przywódcą
    zwiększyć efektywność swoją i pracowników
    lepiej motywować swój zespół
    wykształcić nawyki potrzebne do dobrej komunikacji
    budować autorytet lidera


    PROGRAM:
    KREOWANIE POSTAWY LIDERA- ODKRYCIE WŁASNEGO POTENCJAŁU.
    Cechy,postawa,funkcje,pozycja sprawnego menedżera
    Autoanaliza i samoocena- określanie indywidualnego profilu lidera
    Moje miejsce w zespole

    KOMPETENCJE PRZYWÓDCY ZESPOŁU
    Style kierowania w aspekcie zarządzania zespołem.
    Autorytet lidera- kompetencja, wiedza, doświadczenie i osobowość.
    Skuteczne podejmowanie decyzji.
    Osiąganie wyników przez zespół

    AUTORYTET MENEDŻERA- BUDOWANIE WIARYGODNOŚCI LIDERA
    Budowanie zaufania w zespole
    Dobry czy zły szef?
    Wspólne działanie

    KLUCZOWE FUNKCJE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
    Planowanie:
    Określanie priorytetów
    Schemat rozmowy planującej

    Organizowanie:
    Wyznaczanie celów,
    Delegowanie zadań- stopnie i reguły

    Kierowanie:
    Motywowanie pracowników- zasady, narzędzia, metody i pułapki

    Kontrolowanie:
    Formułowanie informacji zwrotnych
    Struktura rozmowy monitorującej
    Udzielanie porad pracownikowi
    Schemat rozmowy podsumowującej

    TWORZENIE SPRAWNEGO, DYNAMICZNEGO ZESPOŁU
    Typy osobowości
    Misja, wspólny cel i wartości zespołu i firmy

    SKUTECZNA KOMUNIKACJA PODSTAWOWYM NARZĘDZIEM MENEDŻERA
    Feedback- informacja zwrotna
    Funkcje komunikacji w procesie kierowania.
    Rodzaje słuchania i rola czujnego słuchania w zadowalającej współpracy

    SYTUACJE KONFLIKTOWE I TRUDNE W PRACY MENEDŻERA
    Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji

    ASERTYWNOŚĆ SZEFA
    Asertywne wyrażanie opinii
    Efektywne sposoby egzekwowania wspólnych ustaleń
    Asertywne odmawianie
    Konstruktywna krytyka i ocena

    PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
    Indywidualny Plan Działania


    Podczas szkolenia omówione zostaną także dodatkowe, ważne kwestie i zagadnienia zgłaszane przez uczestników.

  • Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe. By zagwarantować SKUTECZNOŚĆ szkolenia :
    20% czasu – poświęcamy teorii

    80 % czasu poświęcone jest na:
    - symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe,
    - dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.

    Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

    Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.


    ! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

  • Szkolenie polecane dyrektorom, kierownikom, menadżerom zainteresowanym poprawą swoich wyników, liderom poszukującym nowych sposobów oddziaływania, specjalistom przygotowującym się do zadań zarządczych; każdemu, kto organizuje pracę własną i innych.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • koszt szkolenia- do uzgodnienia

Szkolenia o podobnej tematyce