16 Godzin, 2 Dni

Kampanie społeczne

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Dlaczego przeprowadza się kampanie społeczne? Czy moja firma, organizacja pozarządowa lub instytucja państwowa może zorganizować kampanię społeczną? Czy kampania społeczna może pomóc przy kreowaniu pozytywnego wizerunku? Jaki wybrać temat kampanii? Czy zdołam przeprowadzić ogólnokrajową kampanię, czy też lepiej skupić się na konkretnym regionie? Ile powinna trwać kampania społeczna? Skąd pozyskać fundusze? Kto mi pomoże? - mam tylko 4 osoby w moim dziale PR, a mam tyle pomysłów, że chyba lepiej odpuszczę.



    Jeżeli szukają Państwo odpowiedzi choćby na jedno z powyższych pytań zapraszamy na szkolenie, dzięki któremu zaplanujecie przeprowadzicie oraz ocenicie rezultaty swoich kampanii społecznych - niezwykle potężnego narzędzia, które często pomaga milionom na całym świecie, pomagając jednocześnie organizatorom.

  • zawiera:

    Ogólne założenia marketingu społecznego
    Polska i świat - kampanie społeczne
    Scenariusz tworzenia kampanii społecznej
    Tworzenie struktury zespołu przygotowującego i koordynującego kampanię
    Ocena komunikacji wewnętrznej, badania wewnętrzne i audyt komunikacyjny
    Całościowa Identyfikacja
    Wykorzystanie potencjału nowych mediów
    Badanie opinii publicznej przy kampaniach społecznych
    Pozyskiwanie funduszy i sponsorów
    Komunikacja kryzysowa kampanii społecznej
    Wykorzystanie eventów przy kampaniach społecznych
    Strategia Media Relations
    Case studies i Warsztaty z zakresu kreacji kampanii

  • Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje dyplom.

  • Wkłady połączone z dyskusją, warsztaty, case studies.

  • prezesi, dyrektorzy, wyższa kadra zarządzająca, politycy, rzecznicy prasowi, specjaliści PR, wolontariusze NGO

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Patryk Młynarczyk

Dyrektor Zarządzający PAPR, Prezes Zarządu EDU Logistic, Wiceprezes Zarządu (>) accesspoint, konsultant i doradca. Pełnił funkcję Koordynatora Projektu "przyjazna szkoła" ds. Komunikacji i Promocji oraz Dyrektora ds. nowych mediów w Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi - gdzie brał udział w tworzeniu kampanii "Krewniacy". Od kilku lat zajmuje się rozwojem standardów komunikacyjnych na linii NGO - społeczeństwo. Na co dzień ma szczęście łączyć pasje z pracą: kreowanie nowych marek, design, nowe media. Na codzień ma szczęście łączyć pasje z pracą: kreowanie nowych marek, design, nowe media.

Adam Jarczyński

Dyrektor Generalny PAPR oraz Polskiej Akademii Protokołu i Etykiety (marka PAPR). Posiada 10 letnie doświadczenie w zakresie Public Relations, w tym na stanowiskach eksperckich. Współtwórca kampanii komercyjnych i społecznych. Doświadczenie zdobywał również na polu badań rynku w SMG/ KRC a Millwardbrown Co. Publikuje artykuły z zakresu współczesnej promocji i dobrych manier. Jest autorem książki pt. „Etykieta w biznesie” i współautorem poradnika „Jak promować projekty współfinansowane z EFS”. Doradza sektorowi prywatnemu, administracji publicznej i sektorowi pozarządowemu. Prywatnie interesuję się subkulturami, etykietą i protokołem dyplomatycznym. Swoją pasją dzielę się na blogu - www.sv24h.pl. Piszę obecnie pracę doktorską z zakresu brandingu narodowego. Gram w tenisa ziemnego, a w wolnych chwilach gotuję i nie daję spokoju sommelierom.

Radosław Ciszewski

Dyrektor Biura poselskiego prof. Danuty Hübner, dziennikarz, były Szef Zespołu Redaktorów i Wydawca TVN CNBC BIZNES, wcześniej producent w Redakcji Biznesowej TVN24, Dyrektor Programowy w Fundacji Kazimierza Pułaskiego. Od 2002 roku członek zespołu trenerskiego Programu Młodzież w Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji. W latach 1999 - 2003 pracownik Polskiej Fundacji im. Roberta Schumana. Z jej ramienia był koordynatorem ogólnopolskiej akcji społecznej na rzecz przystąpienia Polski do Unii Europejskiej w ramach Inicjatywy Społecznej TAK w Referendum. Pasje: książki hitoryczne i nie tylko, turystyka, wierzy w siłę społeczeństwa obywatelskiego. Pasje: książki hitoryczne i nie tylko, turystyka, wierzy w siłę społeczeństwa obywatelskiego.

Adam Gieniusz

Właściciel i dyrektor firmy VIKAT - Edukacja i Rozwój, członek zarządu stowarzyszneia Comperio - Centrum Współpracy Kultur. Od 2001 roku pracuje nad projektami i programami społecznymi realizowanymi w Europie Środkowo - Wschodniej (w tym w Polsce) oraz na Sri Lance przez małe firmy, koncerny ponadnarodowe i organizacje pozarządowe. Prowadził liczne warsztaty i prelekcje na międzynarodowych konferencjach i spotkaniach szkoleniowych w Azji, Europie i Ameryce Środkowej. Odpowiedzialny biznes, podróże, komunikacja międzykulturowa, literatura.

Anna Godzisz

Rzecznik Prasowy Państwowego Instytutu Sztyki Filmowej. Były Manager Instytutu PR w VALUES Grupa Firm Doradczych. Współpracowała z Bell-Pottinger Sans Frontieres, należacego do Chime Communications PLC - jednej z największych na rynku brytyjskim firm doradczych w zakresie reklamy, marketingu, public relations i badań rynku. Były Rzecznik Prasowy Ministra Kultury, pełniąca jednocześnie funkcję zastępcy dyrektora Sekretariatu Ministra, 2003-2006. W latach 2001-2003 pracowała w Centrum Informacyjnym Rządu, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów gdzie zajmowała się prasową obsługa Prezesa Rady Ministrów. Pasje: współczesne stosunki międzynarodowe, podróże, literatura iberoamerykańska, film i teatr. Współczesne stosunki międzynarodowe, podróże, literatura iberoamerykańska, film i teatr.

Szkolenia o podobnej tematyce