8 Godzin, 1 Dni

KAMPANIE REKLAMOWE OD A DO Z. PLANOWANIE, PRODUKCJA, REALIZACJA.

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • O tym czy nasze działania reklamowe zostaną zauważone decyduje wiele czynników. Od samego początku czyli powstania koncepcji poprzez produkcję, a kończąc na realizacji czeka na nas wiele pułapek, które musimy ominąć.

    Jak przygotować dobry spot telewizyjny czy radiowy? Na jakie aspekty techniczne należy zwrócić uwagę, by nośniki reklamy zostały właściwie wykonane? Jak dobrać media? Czy 360 stopni to tylko termin matematyczny?

    Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję poznać narzędzia i rozwiązania, które pozwolą lepiej koordynować kampanię reklamową, poprawić jej jakość i efektywnie wykorzystać budżet marketingowy.

  • I. Planowanie i realizacja mediów
    1.Media – ogólna charakterystyka /media mix/
    Telewizja (reklama spotowa, sponsoring programu, product placement)
    Radio (reklama spotowa, sponsoring programu, audycje radiowe)
    Prasa (reklamy modułowe, tekst promocyjny, sponsoring)
    Outdoor (charakterystyka nośników)
    Internet (rodzaje reklam internetowych)
    2.Planowanie mediów
    - wskaźniki /target group, frequency (częstotliwość); effective frequency, GRP, CPP; CPT, Affinity Index, czytelnictwo, CCS/
    3.Kreacja
    4.Produkcja
    spot telewizyjny /koncepcja, casting, nagranie, montaż/
    spot radiowy /koncepcja, casting głosów, nagranie/
    ogłoszenie prasowe /koncepcja, sesja zdjęciowa/
    reklama zewnętrzna /koncepcja, produkcja – od plakatów billboardowych poprzez reklamę na backlightach do komunikacji miejskiej/
    internet /formaty, parametry techniczne/
    ambient /niekonwencjonalne formy reklamy/
    II. Realizacja i czas produkcji materiałów BTL
    1.BTL
    formy i ich charakterystyka
    druk /rodzaje i techniki druku, rodzaje papierów, formaty, odbitki próbne, niezbędne pojęcia w procesie przygotowania materiałów do druku/
    III. Przygotowanie i wykorzystanie innych elementów wspierających kampanię
    1.Promocja sprzedaży
    - rodzaje /animacje sprzedaży, sampling, konkursy, loterie, promocje krzyżowe, programy lojalnościowe, programy promocyjne, kluby konsumenckie, door to door, sampling, merchandising/
    2. Event
    3. PR /organizowanie konferencji prasowej, PR wewnętrzny, zewnętrzny i kryzysowy/
    przykłady skutecznych akcji PR

  • Certyfikat Business Bridge Group

  • Szkolenie o autorskim charakterze, nastawione w dużym stopniu na praktyczne wykorzystywanie umiejętności.

    Szkolenie prowadzone jest przy wykorzystaniu takich metod jak:

    - wykład,

    - dyskusja grupy na omawiany temat,

    - studia przypadków,

    - zajęcia praktyczne – warsztaty.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Doświadczony Trener biznesowy. Wykładowca technik reklamy w Warszawskiej Szkole Zarządzania /studia licencjackie i magisterskie/, manager z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Przez kilkanaście lat związany z branżą reklamową. Doskonale znający zagadnienia marketingu, metody wprowadzenia produktu na rynek, tworzenia strategii marketingowej i organizowania kampanii reklamowych.

Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu działań B2B.

Realizował działania marketingowe dla hoteli Ibis (sieć hoteli Accor) – kampanie prasowe, kampanie radiowe, działania PR (w tym konferencje prasowe). Odpowiedzialny był również za przygotowanie działań promocyjnych związanych z otwarciem hotelu Ibis Stare Miasto.

Zrealizował wiele kampanii mediowych, BTL-owych, promocji konsumenckich i programów lojalnościowych dla wielu renomowanych firm. Wprowadził kilkadziesiąt spółek na Giełdę Papierów Wartościowych /pierwsze publiczne emisje akcji m.in. dla: Kredyt Bank, Elekromontaż Eksport, PLI, Echo Press/Echo Investment, Mitex, GPRD, KPBP, BICK, Prochem, RAFAKO/. Koordynował działania marketingowe dla firm z branży: farmaceutycznej, FMCG, finansowej, budowlanej, turystycznej i innych. Przeprowadza szkolenia otwarte i zamknięte z marketingu i sprzedaży, świadczy usługi consultingowe.

Interesuje się szeroko rozumianym marketingiem, ekonomią i finansami.

Szkolenia o podobnej tematyce