8 Godzin, 1 Dni

JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ DZIĘKI TECHNOLOGII WEBCAST?

700,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • W dobie powszechnego dostępu do nowych technologii opieranie sprzedaży tylko na tradycyjnym modelu komunikacji z klientem nie gwarantuje firmie utrzymania przewagi konkurencyjnej na rynku. Używanie zaawansowanych form komunikacji zaczyna odgrywać dużą rolę w strategii wielu firm. Coraz więcej organizacji wykorzystuje technologię webcast do zwiększenia sprzedaży, świadomości marki, promocji, budowania relacji z klientami oraz wsparcia partnerów biznesowych. Siła webcastów leży w bezpośredniości komunikatu, atrakcyjności wizualnej i lepszej zapamiętywalności przekazu.



    KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU



    • poznasz tanie i nowoczesne rozwiązania komunikacji on-line opartych o technologię webcast

    • opanujesz zasady przygotowania i prowadzenia spotkań on-line w obsłudze klienta

    • będziesz wiedział w jaki sposób obniżyć koszty obsługi klienta i zoptymalizować pracę zespołu

    • dowiesz się w jaki sposób wdrożyć w organizacji technologię webcast



  • ZAGADNIENIA PORUSZANE PODCZAS SZKOLENIA

    1. Wprowadzenie do technologii webcast
    Uczestnicy dowiedzą się czym jest technologia webcast i w jaki sposób jest wykorzystywana w firmach w Polsce i na Świecie. Pozna również narzędzia
    i możliwości ich wykorzystania w praktyce oraz nauczy się dobierać je do swoich potrzeb.
    a. czym jest webcast, webinar, spotkanie on-line
    b. porównanie narzędzi dostępnych na rynku
    c. jak wybrać odpowiednie narzędzie w oparciu o takie czynniki jak: wielkość firmy, częstotliwość wykorzystania, rozproszenie pracowników, charakterystyka klientów, zaawansowanie Information and Communications Technology
    d. podstawowe możliwości w zakresie komunikacji
    e. wymagania techniczne i ograniczenia

    2. Metodyka spotkań on-line
    Uczestnicy dowiedzą się jak właściwie przygotować siebie, miejsce, materiały, narzędzia do celów przeprowadzenia spotkania on-line oraz pozna autorską metodykę prowadzenia spotkań on-line za pomocą narzędzi webcast.
    a. dlaczego jest potrzebna metodyka i skąd się wzięła
    b. przygotowanie do spotkania on-line: miejsce, materiały, narzędzia

    3. Moduł warsztatowy: narzędzia spotkań on-line
    Uczestnicy przećwiczą przy indywidualnym stanowisku komputerowym kluczowe narzędzia webcast w praktyce. Nauczy się je właściwie i sprawnie wykorzystywać w kontekście obsługi klienta i rozmów handlowych.
    a. komunikacja głosowa, wideo
    b. dokumenty i prezentacje multimedialne
    c. współdzielenie zasobów i praca z klientem
    d. komunikacja tekstowa (czat), nagrywanie i dokumentowanie spotkań

    4. Moduł warsztatowy: webcast w obsłudze klienta – charakterystyczne problemy i wyzwania
    Uczestnicy przećwiczą przy indywidualnym stanowisku komputerowym sytuacje trudne oraz momenty kluczowe, które mają miejsce podczas spotkania webcast. Dowie się jak szybko i sprawnie reagować w takich przypadkach.
    a. rozpoczęcie rozmowy – jak przekonać klientów do rozwiązań webcast
    b. ograniczenia po stronie klienta
    c. typowe problemy techniczne i jak do nich nie dopuścić (lub szybko im zaradzić)
    d. różnice w wykorzystaniu narzędzi w komunikacji aktywnej (in-bound)
    i reaktywnej (out-bound)
    e. trudny klient w komunikacji webcast

    5. Webcast a prawo
    Uczestnicy dowiedzą się gdzie szukać materiałów i w jaki sposób z nich korzystać, aby treści przygotowane i rozpowszechniane podczas spotkania webcast były zgodnie z prawem własności intelektualnej.
    a. wizerunek i prawo cywilne
    b. własność intelektualna i prawo autorskie

    6. Webcast w mojej firmie
    Uczestnicy poznają praktyczne sposoby wykorzystania przestrzeni i sprzętu
    w firmie, aby samodzielnie zaprojektować i skonfigurować stanowisko webcast w swojej organizacji.
    a. wybór rozwiązań i konfiguracja stanowiska
    b. optymalizacja pracy zespołu
    c. rozwiązania zaawansowane (na przykładzie wizyty w studio multimedialnym)

  • zaświadczenia uczestnictwa

  • szkolenie stacjonarne

  • SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE JEŻELI



    • jesteś trenerem

    • pracujesz w dziale sprzedaży, Call Center lub Contact Center

    • poszukujesz sposobów ograniczenia kosztów obsługi klienta

    • jesteś zainteresowany wykorzystaniem nowoczesnych technologii komunikacji w biznesie

  • 700 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • przerwy kawowe
    wyżywienie

Piotr Maczuga

www.digitalknowledge.pl

Szkolenia o podobnej tematyce