16 Godzin, 2 Dni

Jak zarządzać procesem szkoleń w firmie

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • 1. nabycie umiejętności zarządzania procesem szkoleń

    2. nabycie umiejętności i wiedzy dotyczącej dobrej organizacji pracy działu HR w aspekcie szkolenia pracowników

  • 1.jak budować zwarty system szkoleń?
    2.od czego zależy planowanie systemu i jakie elementy powinien uwzględniać?
    3.„dobre szkolenie” – co to oznacza?
    4.szkolenie jako proces zmiany
    5.wiedza i umiejętności idą „ od góry” – rola zaangażowania w procesy szkoleniowe kadr wysokiego szczebla
    6.odpowiedzialność menedżera liniowego za efektywność szkolenia
    7.techniki zarządzania przydatne w planowaniu szkoleń
    8.ocena efektywności szkolenia
    a)na poziomie organizacji
    b)na poziomie procesu szkolenia

  • certyfikat Norman Benett

  • Warsztat w oparciu o techniki adaptowane do sytuacji i potrzeb grupy szkoleniowej w odniesieniu do realiów pracy kadry menedżerskiej: 60% - elementy warsztatowe, 40% - interaktywny wykład

  • kadra menedżerska

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Trenerzy z wieloletnią praktyką trenerską i doświadczeniami w prowadzeniu podobnych projektów. Każde szkolenie jest prowadzone przez dwóch trenerów.

Szkolenia o podobnej tematyce