8 Godzin, 1 Dni

Jak współpracować z podwykonawcami branży reklamy aby zyskać pieniądze, pewność i czas?

więcej terminów () mniej terminów
  • Zapoznanie z rynkiem reklamy pod kątem realiów funkcjonowania poszczególnych firm, stosowanych przez poszczególne agencje metodologii szacowania kosztów oraz realnie funkcjonujących procedur zapewniających terminową i prawidłową wykonalność przyjętego zlecenia. Każdy uczestnik pozyska wiedzę umożliwiającą rzeczywiste zarządzanie podwykonawcami realizującymi poszczególne etapy kampanii promocyjnej lub reklamowej. (agencja kreatywna, studia graficzne, strony www, studia reklamy dźwiękowej, produkcja newsów i film promocyjnych)



    Uwaga!

    Zgłoszenia na to szkolenie (nie zależnie od wybranego terminu uczestnictwa) przyjmowane są tylko do 24 września 2009r.

  • 1. Jak kryzys wpłynął na rynek?
    Co się dzieje w poszczególnych sektorach? Jak kryzys wpłynął na koszty wykonawcze?

    2. Jak precyzyjnie określić swoje oczekiwania aby uniknąć niedomówień?
    Co to jest Brief? Po co stosować briefy? Rola i funkcje poszczególnych rodzajów
    briefów w procesie przygotowywania kampanii reklamowej.

    3. Jak wyprodukować pomysł na reklamę reklamy?
    Omówienie składu burzy mózgów. Tworzenie przez uczestników briefu kreatywnego.

    4. Na co uważać w projektowaniu graficznym (prasa, billboard, szyld)?
    Jak wybrać studio graficzne? Czego można oczekiwać od grafika kreatywnego? Jakie problemy pojawiają się najczęściej podczas komunikacji pomiędzy klientem, studiem,Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniea drukarnią lub zakładem produkcji szyldów.

    5. Klient, a odpowiedzialność drukarni.
    Jak rozpoznać drukarnię, która wydrukuje materiały odpowiedniej jakości? Skąd się bierze
    cena katalogu? Jakie błędy najczęściej są popełniane w procesie druku? Jak zabezpieczyć
    się przed drukarnią, aby nie płacić za nieprawidłowy druk?

    6. Co można, a co jest problemem przy projektowaniu www.
    Czym się różni www od katalogu drukowanego? Jakie nie widoczne gołym okiem błędy webmasterzy popełniają najczęściej? Co jest istotne w układzie strony www?
    Czym właściwie jest CMS i jak wykorzystywać to narzędzie?

    7. Jak się tworzy reklamę radiową?
    Co reklama radiowa musi zawierać, a czego nie powinna? Czy reklama produkowanaSkontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stroniew cenie zakupu emisji to dobry pomysł? Jak wyglądają koszty produkcyjne?
    Jak napisać scenariusz reklamy radiowej.

    8. Jak powstaje PR-owy news TV? [- ćwiczenia z kamerą -]
    Co jest newsem, a co nie? Jak oszacować koszt produkcji newsów o firmie? Co można wymagać, a na co lepiej nie liczyć zamawiając tego typu produkcję w małej firmie? Co można wymagać i jak monitować firmy produkcyjne, aby newsy powstały na czas?
    Jak wyprodukować news na potrzeby www?

    9. Na co uważać zamawiając film promocyjny? [- ćwiczenia z kamerą -]
    Czym się rożni film promocyjny od innych rodzajów produkcji. Skąd się biorą koszty produkcji? Na czym można oszczędzać, aby nie naruszyć jakości produkcji? W co ingerować, a czego lepiej nie dotykać? Jak sformułować zamówienie, aby nie tracić czasu na zbędne pytania? Jaki wpływ na film ma montażysta, a jaki reżyser?

    > Prowadzący:

    Michał Krupadziorow – właściciel portalu TVFair.PL, współwłaściciel Agencji PULS Szkolenia&Consulting, prelegent UW, wykładowca Warszawskiej Szkoły Reklamy. Z wykształcenia specjalista ds. organizacji reklamy oraz planowania strategii reklamowych, producent filmowy i telewizyjny, kształcony przez Państwową Wyższą Szkołę Filmową, Telewizyjną i Teatralną im. Leona Schillera.

  • Zaświadczenie ukończenia szkolenia

  • Praca metodą warsztatu wymagającą bezpośredniego, aktywnego uczestnictwa w ćwiczeniach grupowych i indywidualnych.

  • Osoby odpowiedzialne za planowanie i organizowanie akcji reklamowych. (grupa do 14 osób)

Michał Krupadziorow – właściciel portalu TVFair.PL, współwłaściciel Agencji PULS Szkolenia&Consulting, prelegent UW, wykładowca Warszawskiej Szkoły Reklamy. Z wykształcenia specjalista ds. organizacji reklamy oraz planowania strategii reklamowych, producent filmowy i telewizyjny, kształcony przez Państwową Wyższą Szkołę Filmową, Telewizyjną i Teatralną im. Leona Schillera.

Szkolenia o podobnej tematyce