7 Godzin, 1 Dni

Jak Twoja firma może wykorzystać social media?

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • *Poznanie narzędzi social media
    *Określenie potencjału wykorzystania możliwości social media dla marki
    *Określenie korzyści i zagrożeń wybranych serwisów społecznościowych
    *Zdobycie umiejętności tworzenia strategii social media dla marki

  • *Media społecznościowe
    *Media społecznościowe i ich wpływ na nasz biznes
    *Korzyści dla naszej firmy z wykorzystania mediów społecznościowych
    *Facebook
    *Fanpage, Grupa czy profil?
    *Jak stworzyć interesujący Fanpage dla Twojej firmy
    *Promocja firmy/marki na Facebooku
    *Bezpłatne aplikacje przydatne dla Twojej firmy
    *Angażowanie fanów w dyskusję
    *Case studies (Polska i zagranica)
    *Mikroblogi
    *blip
    *Flaker
    *Śledzik
    *Twitter
    *Case studies
    *Inne ważne serwisy social media
    *YouTube
    *Flickr
    *Slideshare
    *nk.pl
    *GoldenLine
    *Fora internetowe
    *Case studies
    *Monitorowanie swojej marki w Internecie
    *Dostępne narzędzia do monitorowania marki w Internecie
    *Newspoint, Newspoint UGC
    *Brandometr
    *Google Alert
    *Korzyści z monitoringu

  • Dyplom ukończenia szkolenia wraz z informacjami o trenerze i zakresie szkolenia

  • Wykład połączony z ćwiczeniami, zajęcia warsztatowe.

  • Specjaliści ds. marketingu, e-marketingu i PR;
    Brand managerowie,
    Managerowie ds. komunikacji
    Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • W przypadku odbycia szkolenia w sali zorganizowanej przez klienta, koszt szkolenia dla grupy dziesięcioosobowej wynosi 4250 PLN brutto.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • W przypadku odbycia szkolenia w sali zorganizowanej przez klienta, koszt szkolenia dla grupy dziesięcioosobowej wynosi 4250 PLN brutto.

Trener prowadzący:
Social media manager w Agencji Marketingu Społecznościowego 121PR gdzie zajmuje się planowaniem, realizacją i nadzorowaniem kampanii w social media (Facebook, Blip, fora internetowe, blogi) a także budowaniem relacji z liderami opinii. Od 3 lat prowadzi kampanie dla firm branży finansowej, farmaceutycznej, samochodowej, FMCG, nowych technologii, telekomunikacji. Pracował między innymi dla: LOT, TVN, Plus, Peugeot, Mazda, L

Szkolenia o podobnej tematyce