8 Godzin, 1 Dni

JAK SPRZEDAWAĆ PRZEDSIĘBIORSTWOM TOWARY I USŁUGI?

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli handlowych, konsultantów ds. sprzedaży i innych osób, których celem jest sprzedaż produktów i usług.

    Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników fundamentalnej wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania własną sprzedażą oraz technik sprzedaży osobistej.



    Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:

    • Efektywnie się automotywować

    • Wykorzystywać mechanizmy funkcjonujące u Klienta

    • Zarządzać wiedzą o Kliencie i organizacją własnej pracy

    • Planować i zwiększać sprzedaż dla Klientów

  • • Wymagania i postawa współczesnego Klienta
    • Mechanizmy zakupowe funkcjonujące u Klienta
    • Pierwsze wrażenie i efektywne otwarcie
    • Prawidłowe odczytywanie sygnałów niewerbalnych
    • Badanie potrzeb
    • Składanie propozycji sprzedaży
    • Skuteczna komunikacja werbalna
    • Zbijanie obiekcji
    • Zamykanie transakcji
    • Obsługa posprzedażowa
    • Budowanie relacji z Klientem i lojalności Klienta

  • Imienny Certyfikat uczestnictwa

  • W realizacji programu stosowana jest warsztatowa metoda pracy, zakładająca maksymalny

    i aktywny udział uczestników . Preferowane są demonstracje, dyskusje w małych grupach, grupowe rozwiązywanie problemów, odgrywanie ról, praca indywidualna, gry symulacyjne.

    Pozostałe metody i techniki prowadzonych szkoleń:

    • Burza mózgów - wykorzystanie wspólnej energii grupy do wypracowania pomysłów.

    • Symulacja - aranżowanie podczas treningu sytuacji, które z dużym prawdopodobieństwem mogą zdarzyć się podczas pracy w realnych warunkach.

    • Case study - aktywny udział w analizie i dyskusji na temat sytuacji podobnych do tych, które występujš w życiu.

    • Autotesty

    • Nagrywanie i analiza video

    • Gry interaktywne

    • Miniwykład i pomoce wizualne

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Arkadiusz Dyl:

Trener i konsultant zarzšdzający Arq Training, specjalizujący się w szkoleniach z zakresu telemarketingu, obsługi klienta oraz w szkoleniach sprzedażowych. Posiada bogate doświadczenie w telemarketingu jako menedżer Call Center (2 lata w TeleCenter Sp. z o.o.), w zarządzaniu (Kierownik Ogólnopolskiej Sieci Konsultantów w Polskim Centrum Marketingowym PCM Sp. z o.o.) oraz w organizacji i prowadzeniu projektów szkoleniowych (od 1998, m.in. Telephone Doctor Polska, Specialist & Friends, B&O Navigator, Midwest ITSE, Quest Centrum Rozwoju Kadr). Prowadził projekty szkoleniowe i konsultacyjne dla takich firm, jak Polkomtel S.A., Wrozamet S.A., Wydawnictwo PWN, Toska, PTE Allianz, Avis Rent a Car, Kompania Piwowarska, Polfa Pabianice). Z wykształcenia socjolog, absolwent Wydziału Nauk Historycznych i Społecznych Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

Szkolenia o podobnej tematyce