0 Godzin, 2 Dni

JAK ROZMAWIAĆ ZE ZWALNIANYM PRACOWNIKIEM?

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Zapoznanie się krok po kroku z zasadami, metodami i technikami, które pozwalają na przygotowanie się i przeprowadzenie rozmowy ze zwalnianym pracownikiem w taki sposób, aby była ona efektywna i jak najmniej stresująca dla obu stron. Uczestnicy będą mieli okazję do przećwiczenia nabytych umiejętności podczas symulacji rozmów.

  • Pracownik i przełożony w procesie zwalniania pracowników –przygotowania i postawy
    Komunikacja werbalna i niewerbalna – jak słuchać, mówić i się zachować
    Przeszkody w prowadzeniu rozmowy
    Przygotowanie się do rozmowy
    Rozmowa ze zwalnianym pracownikiem
    Symulacje rozmów

  • Wykłady, dyskusje, ćwiczenia w grupach, symulacje z wykorzystaniem kamery video

  • Wyższa i średnia kadra kierownicza, pracownicy działu personalnego odpowiedzialni za monitorowanie i wykonywanie czynności związanych ze zwalnianiem pracowników.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Trenerzy praktycy, psycholodzy biorący udział w przygotowaniach do programów outplacementu.

Szkolenia o podobnej tematyce