24 Godzin, 3 Dni

grupa max. 16

ITIL® Intermediate Service Operation

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Dostarczenie uczestnikom wiedzy niezbędnej do zdania egzaminu ITIL® Intermediate Service Operation oraz zapoznanie z praktyką stosowania najlepszych praktyk ITIL® w zakresie wdrażania zmian w usługach IT

  • 1.Introduction
    2.Service management as a practice
    3.Service operation principles
    4.Service operation processes
    a.      Event management
    b.      Incident management
    c.      Request fulfilment
    d.      Problem management
    e.      Access management
    5.Common service operation activities
    6.Organizing for service operation
    7.Technology consideration
    8.Implementing service operation
    9.Challenges, risks and critical success factors
    10.Additional topics:
    a.      Communication in service operation
    b.      Problem analysis by Kepner and Tregoe
    c.      Ishikawa diagrams
    d.      Pareto analysis
    e.      Risk assessment and management
    11.Exam preparation and exam
    12.ITIL Intermediate Service Operation exam

  • ITIL® Intermediate Service Operation

  • Szkolenie oprócz teorii uzupełnione jest ćwiczeniami i przykładami ułatwiającymi zrozumienie materiału, ponadto w ramach przygotowania do egzaminu omawiane są przykładowe pytania egzaminacyjne oraz egzamin testowy.

  • Biblioteka najlepszych praktyk ITIL® dotyczy zarządzania w IT. Jest szczególnie polecana menadżerom,  kierownikom, liderom, specjalistom, członkom zarządu odpowiedzialnym za IT. Znajomość ITIL® na poziomie Intermediate to istotne poszerzenie kompetencji zarządczych, poparte cennym i poszukiwanym certyfikatem. Ponadto szkolenie z zakresu eksploatacji usług daje ważne wskazówki osobom odpowiedzialnym za bieżące utrzymanie i sprawne działanie usług IT oraz ich wsparcie, czyli kierownikom działów utrzymania, kierownikom działów wsparcia, kierownikom działów serwisowych, koordynatorom i liderom zespołów wsparcia, menadżerom i analitykom service desk.
    Szkolenie i egzamin są niezbędne wszystkim osobom zainteresowanym uzyskaniem certyfikatu ITIL® Expert.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • Cena szkolenia do ustalenia

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • Cena szkolenia do ustalenia

Trener posiadający kompetencje merytoryczne oraz bogate, wieloletnie doświadczenie  praktyczne z umiejętnością przekazywania wiedzy.
Z najwyższą starannością, dostosujemy  prowadzenie szkolenia do potrzeb oraz wymagań organizacji.

Szkolenia o podobnej tematyce