14 Godzin, 2 Dni

INTELIGENCJA EMOCJONALNA W BIZNESIE I ZARZĄDZANIU

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • - wykorzystywać najnowsze odkrycia psychologii i

    neurobiologii.

    - sprawnie motywować ludzi do działania,

    - skutecznie zarządzać projektem

    - zwiększyć efektywność działań swojego zespołu

    - umiejętnie oddziaływać na innych

    - wykorzystać własne emocje aby osiągnąć sukces.

  • I. Zarządzanie emocjami w firmie
    - neurobiologia a wpływanie na emocje Twoje i innych.

    1. Mózg emocjonalny i mózg myślący
    2. Zmiana paradygmatu myślenia
    3. Myślenie zawładnięte ciałem migdałowatym
    4. Metoda "STOP" - wpływanie na stany emocjonalne
    5. Symulacja wprowadzenia zmiany

    II. Rola kompetencji osobistych w skutecznym Biznesie

    1. Kompetencje osobiste i społeczne
    2. Dominujące Stany Ego i osobowość
    3. Wpływ systemu wartości na procesy myślowe i decyzyjne
    4. Zarządzanie emocjami, a nie zachowaniami

    III. Transakcje emocjonalne jako klucz do efektywnego zarządzania

    1. Podstawy analizy transakcyjnej
    2. Transakcje ukryte
    3. Budowanie łącznika pomiędzy percepcją a intencją
    4. Metoda regulacji emocji - Stan Ego Dorosły
    5. Przewidywanie typowych reakcji
    6. Wzięcie odpowiedzialności za wyniki
    7. Socjologia grupy i dynamika zespołu
    8. Zwiększenie zaangażowania pracowników
    9. Empatia

    IV. Talent management

    1. Definicja Talentu
    2. Pracownicy grupy A,B,C
    3. Metoda badania stausu quo firmy
    4. Przełożenie strategii na codzienne działania
    5. Analiza Stanowiska – ciągły proces
    6. Pomiar talentu
    7. Błędy w zarządzaniu

    V. Projektowanie PULI TALENTÓW
    jako narzędzia zwiększania wyników pracy zespołu.

    1. Chef Talent Officer
    2. Podnoszenie wyników organizacji
    3. EQ Mapa Dynamiki Firmy
    4. Maksymalizacja Kreatywności Firmy - Organizacja ucząca się
    5. Sporządzenie EQ Mapy Dynamiki Firmy – praktycznego narzędzia gotowego do wdrożenia w firmie.

  • HQ Business Training Group

  • Interaktywna metoda oparta na zastosowaniu zasad analizy strukturalnej, analizy transakcyjnej, pionierskich zasad psychologii i socjologii grupy. Włączenie do procesu nauczania wszystkich zmysłów. Nowoczesne techniki pracy wzbogacone o dramat, dialogi, scenki, symulacje i pracę nad studium przypadków. Połączenie mózgu myślącego z emocjonalnym. Wykorzystanie najnowszych zdobyczy neurobiologii we wzmocnieniu procesu zapamiętywania, wydobyciu potencjału grupy i uwolnieniu kreatywności.



  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • materialy szkoleniowe

Światowej klasy trener, międzynarodowy strateg i konsultant biznesowy. Prekursorka wprowadzenia nowoczesnych metod wykorzystania Inteligencji Emocjonalnej w zarządzaniu i Biznesie. Autorka znanej i cenionej „ ABC inteligencji emocjonalnej” i najnowszego 3D Recruiting- The Revolution of Hiring In the Talent War”. Wieloletni menedżer w amerykańskim i kanadyjskim przemyśle elektronicznym i samolotowym. Pracowała dla takich firm jak CMC Marconi, Allied Signal Aerospace, Human Resources Skills Development Canada. Przez wiele lat była międzynarodowym dyrektorem w firmie Intrawest/Intracorp, realizując projekty w Australii, Azji i Europie, a także i w Polsce. Szef snowoczesnego Centrum Zatrudnienia „3D Recruiting Centre” w Kanadzie. Zawodowo współpracuje z światowymi autorytetami psychologii motywacyjnej m.in D. Golemanem, P. Salovey, S. Covey, Werner Lanthaler czy Steven Stein.

Szkolenia o podobnej tematyce