8 Godzin, 1 Dni

Inteligencja emocjonalna

4 000,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
    • rozwijanie tzw. umiejętności miękkich

    • podniesienie zdolności rozpoznawania uczuć własnych i uczuć pracowników

    • wykreowanie zdolności motywowania się i kierowania emocjami własnymi jak i emocjami pracowników

    • poznanie nowych zasad konstruktywnego spojrzenia na pracownika


    1. Istota inteligencji emocjonalnej
      • Kompetencje emocjonalne i społeczne warunkujące inteligencję emocjonalną: samoświadomość; samoregulacja; motywacja; empatia; umiejętności społeczne

    2. Jak trenować swoją świadomość emocjonalną?
      • Zestrajanie emocji i myśli

    3. Do czego w życiu zawodowym przydatne są uczucia i jak je wykorzystywać?
      • Co to są emocje?
      • Różnice pomiędzy „charakterem inteligentnym”, a „charakterem emocjonalnym”
      • Emocje pozytywne i negatywne
      • Pomysłowość organizacyjna i grupowy iloraz inteligencji

    4. Kierowanie swoimi emocjami i panowanie nad nimi
      • Znajomość własnych emocji i samoświadomość
      • Kierowanie emocjami
      • Zdolność motywowania się i samokontrola emocjonalna
      • Rozpoznawanie emocji u innych
      • Nawiązywanie i podtrzymywanie związków z innymi - umiejętności kierowania emocjami innych ludzi

    5. Emocje w komunikowaniu się – ćwiczenie różnych form komunikowania się metodą kapeluszy de Bono

    6. Empatia
      • Korzenie empatii i jej rozwój
      • Empatia i etyka

    7. Podstawy inteligencji społecznej
      • Organizowanie grup: podstawowa umiejętność przywódcy, na którą składa się inicjowanie i koordynowanie wysiłków zespołów ludzi
      • Negocjowanie rozwiązań: talent mediatora, zapobieganie konfliktom, albo gaszenie tych, które już wybuchły
      • Nawiązywanie stosunków osobistych: łatwość wchodzenia w kontakty z innymi osobami
      • Przeprowadzanie analiz społecznych: zdolność do wykrywania i intuicyjnego domyślania się uczuć, motywów i trosk innych. Wiedza o tym jak i co czują inni, może prowadzić do łatwego wytworzenia się zażyłości z nimi albo poczucia wzajemnego zrozumienia

    8. Autodiagnoza własnego poziomu inteligencji emocjonalnej
      • Kwestionariusze i testy

  • Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu firmy eduPartners.

    • wykład

    • prezentacje

    • dyskusje

    • praca w grupach

    • rozwiązywanie zadań i testów

    • analiza przypadków

    • kadra menadżerska wszystkich szczebli zarządzani

    • pracownicy i menedżerowie działu HR

  • 4000 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • przerwy kawowe
    wyżywienie
    analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    udostępnienie sali szkoleniowej

  • Podana cena jest orientacyjną ceną przeprowadzenia jednego dnia szkoleniowego. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym biurem.

  • 4000 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • Podana cena jest orientacyjną ceną przeprowadzenia jednego dnia szkoleniowego. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym biurem.

Trener firmy eduPartners

Szkolenia o podobnej tematyce