16 Godzin, 2 Dni

grupa max. 12

INNOWACJA W FIRMIE. Szkolenie dla działów R&D (B+R)

Warszawa Trwa nabór 1 740,00 PLN + VAT
Warszawa Trwa nabór First minute 1740 PLN 1 640,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Celem szkolenia "Innowacja w firmie. Szkolenie dla działów R&D (B+R)" jest kompleksowe przygotowanie managerów i specjalistów odpowiedzialnych za badania i rozwój do profesjonalnego zarządzania procesami i projektami R&D w organizacji i biznesie.

    Biorąc udział w szkoleniu dowiesz się:

    Czym są innowacje i jak je z sukcesem zaplanować i wdrażać?
    Jak budować kreatywne środowisko w firmie / zespole?
    Jak oceniać pomysły?
    Jak dobrać i prowadzić zespół projektowy oraz proces innowacji?
    Jak "sprzedawać" innowacje wewnątrz firmy i na zewnątrz?
    Jak skutecznie zarządzać projektem innowacyjnym / badawczo - rozwojowym?
    Jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów w zarządzaniu projektem R&D?
    Jak zdobyć kapitał na finansowanie innowacji?

  • 1. BIZNES A INNOWACJE

    Czym jest innowacja?
    Jak przebiega proces w obszarze innowacji
    Rodzaje innowacji

    2. TRENDY A INNOWACJE

    Jak rozpoznawać trendy rynkowe
    Jak odpowiedzieć na "problemy" i przekuć je w innowacje
    Jak tworzyć wartość dodana dla klienta

    3. JAK BUDOWAĆ ATMOSFERĘ SPRZYJAJĄCĄ KREATYWNOŚCI

    Postawa i zaangażowanie liderów firmy
    Jak wspierać kulturę kreatywności
    Kluczowe umiejętności potrzebne do odniesienia sukcesu
    Jak przezwyciężyć bariery kreatywności

    4. INNOWATOR I JEGO ZESPÓŁ

    Rola innowatora
    Zespół talentów, cech, umiejętności
    Jak zbudować zespół?

    5. ZARZĄDZANIE PROJEKTEM R&D

    Kluczowe czynniki sukcesu dla projektu
    Rola top managementu
    Mapa projektu
    Najczęstsze błędy Project Managera
    Jak skutecznie zarządzać projektem

    6. KOMERCJALIZACJA POMYSŁÓW

    Decyzja o projekcie
    Zarządzanie ryzykiem
    Zarządzanie kapitałem
    ROI

    7. KULTURA INNOWACJI

    Jak "sprzedać" pomysły w organizacji
    Jak wzmacniać kreatywność
    Jak oceniać pomysły pracowników

    8. FINANSOWANIE INNOWACJI

    Źródła finansowania innowacji
    Modele finansowania

  • Certyfikat B&O NAVIGATOR.

  • Szkolenie "Innowacja w firmie. Szkolenie dla działów R&D (B+R)" odbywa się w formie praktycznych warsztatów rozwijających u uczestników umiejętności związane z procesem innowacji, prowadzenia zespołu, opracowywaniu kreatywnych rozwiązań.
    Podczas warsztatów dla działów R&D / B+R wykorzystywane są narzędzia aktywizujące takie jak m.in.:

    ćwiczenia indywidualne i zespołowe,
    praca w małych grupach,
    praca z zadaniami,
    rozwiązywanie studiów przypadku,
    burza mózgów,
    dyskusja moderowana.

    Poszczególne moduły i bloki szkolenia są podsumowywane przez trenera prowadzącego mini-wykłady. Szkolenie "Innowacja w firmie. Szkolenie dla działów R&D (B+R)" może być prowadzone również w języku angielskim.

  • Udział w szkoleniu "Innowacja w firmie. Szkolenie dla działów R&D (B+R)" rekomendujemy:

    Managerom i specjalistom działów R&D (B+R) bezpośrednio zaangażowanym w procesy związane z innowacyjnością.
    Managerom i specjalistom działów marketingu odpowiedzialnym za innowację produktową.
    Managerom produkcji i technologom, którzy odpowiadają za procesy i projekty innowacji technologicznej.
    Właścicielom i managerom "start-upów" związanych z innowacyjnymi produktami, usługami i rozwiązaniami rynkowymi.
    Wszystkim tym pracownikom, których praca polega m.in. na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, podnoszeniu konkurencyjności firmy / produktów / usług.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • 1 740,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    podręcznik, materiały piśmiennicze, certyfikat

Hanna Adamiak

Trener praktyk biznesu. Manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie product managementu, category managementu, wprowadzania nowych produktów na rynek, strategii działań marketingowych i sprzedażowych. Na początku kariery zawodowej (1998) związana z JTI Polska i MarketShare. W latach 2001 - 2008 pracowała w Hiestand Polska (aktualnie ARYZTA) początkowo jako Kierownik Działu Obsługi Klienta, następnie jako p.o. Dyrektora Marketingu i Channel Managera. Ostatecznie w latach 2006 - 2008 jako Dyrektor Marketingu odpowiadała za przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej , rozwijanie i wdrażanie programów z zakresu Category Management dla klientów B2B, rozwój portfolio produktów, kalkulacje cen, P&L działań oraz budżet marketingowy. Z sukcesem prowadziła projekt wprowadzania na rynek polski Wild Bean Cafe wraz z BP Polska w zakresie kategorii przekąsek, wdrożyła programy promocyjno-sprzedażowe z klientami sieciowymi, które przyniosły wzrosty na poziomie 40% sprzedaży

Szkolenia o podobnej tematyce