8 Godzin, 1 Dni

Firma w świecie internetu marketing interaktywny

więcej terminów () mniej terminów
  • Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z najnowszymi trendami oraz technikami wykorzystywanymi do promocji firm w internecie ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb mikro i małych firm, prowadzących działania promocyjne samodzielnie. Szczegółowo omówione zostaną zagadnienia związane z planowaniem strategii promocji, przygotowaniem firmowej strony WWW, obecnością w mediach społecznościowych a także płatną reklamą w sieci.



    Dlaczego warto?



    - dowiesz się jak zaplanować działania promocyjne w internecie, wyznaczyć cele oraz określić strategię obecności firmy w internecie

    - będziesz potrafił przeanalizować dotychczasowe działania promocyjne oraz ocenić ich jakość i skuteczność

    - nauczysz się jak dobrać odpowiednie techniki promocji do realizacji celów i potrzeb firmy

    - poznasz możliwości oraz ograniczenia promocji w internecie, najważniejsze pojęcia stosowane w marketingu internetowym oraz psychologiczne mechanizmy oddziaływania na konsumentów w internecie

    - dowiesz się jakie są najskuteczniejsze metody marketingu w internecie.

  • 1. Internet jako narzędzie promocji - fakty i mity - wprowadzenie w tematykę szkolenia
    2. Poznanie najważniejszych pojęć stosowanych w marketingu internetowym (CR, CTR, CPM, CPC itd.)
    3. Strategia obecności firmy w internecie
    - planowanie strategii promocji w internecie
    - wdrożenie i monitorowanie strategii promocji w internecie oraz jej ewaluacja
    4. Formy obecności firmy w internecie
    - firmowa strona WWW
    - obecność w mediach społecznościowych (Facebook, Nasza Klasa, You Tube)
    - firmowy blog i mikro blog jako narzędzie promocji
    - e-PR
    - e-mail marketing
    5. Płatna reklama w internecie
    - specyfika różnych form reklamy
    - czym różni się model CPM od CPC i kiedy najlepiej stosować każdy z nich
    6. Internet to ludzie a nie technologia - psychologia promocji w internecie
    - skuteczna komunikacja w internecie
    - psychologiczne mechanizmy perswazji na strona WWW
    - dlaczego potrzebna jest strategia?

  • zaświadczenie uczestnictwa

  • Szkolenie ma charakter praktyczny, prowadzone jest w formie warsztatów z wykorzystaniem następujących technik:

    - ćwiczenia grupowe

    - ćwiczenia indywidualne przy komputerach

    - dyskusje grupowe

    - burza mózgów

    - eksperymenty online

    - wykład

  • Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, osób odpowiedzialnych za reklamę i marketing internetowy firm, a także pracowników agencji reklamowych i wszystkich osób zainteresowanych nowymi technikami promocji w internecie.

Karol Wolski



Psycholog biznesu, przedsiębiorca, pasjonat internetu, statystyki oraz badań społecznych. Autor szeregu publikacji z zakresu psychologii internetu, marketingu w internecie oraz wykorzystywania nowych technologii w zarządzaniu. Wykładowca na kierunkach International Business Studies oraz Psychologia w Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego.

Współpracuje z wieloma firmami doradczymi i badawczymi w zakresie projektowania użytecznych stron WWW, badań w internecie oraz strategii marketingowych. Prowadzi szkolenia z zakresu zastosowania nowoczesnych technologii informatycznych w zarządzaniu organizacjami oraz marketingu. Współpracował i współpracuje z takimi firmami jak Polskie Badania Internetu, RMF FM, Grupa Żywiec czy Poczta Polska.

W swojej pracy łączy wiedzę naukową z doświadczeniem biznesowym. Fascynuje się statystyką oraz badaniami w internecie. Jest pomysłodawcą projektu Internet w Pracy – I Ogólnopolskie Badanie Pracowników. W czasie wolnym chętnie jeździ na rowerze oraz słucha Programu Trzeciego Polskiego Radia.

Szkolenia o podobnej tematyce