7 Godzin, 1 Dni

grupa max. 14

FEEDBACK Z ELEMENTAMI FEEDFORWARD jak skutecznie korygować, motywować i wspierać pracowników - Human Skills

Trwa nabór First minute 945 PLN 661,50 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 945 PLN 661,50 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 945 PLN 661,50 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Uczestnicy nabędą wiedzę o:
    Modelu feedforward – informacji ukierunkowanej na przyszłość, angażującej pracownika.
    Roli feedbacku w procesie rozwojowym pracownika, w tym również pracownika będącego po sesji Assessment /Development Center, czy ocenie 360 stopni.
    Sposobach motywowania pracowników.
    Metodach udzielania konstruktywnej krytyki zachęcającej do rozwoju.
    Uczestnicy nabędą umiejętności:
    Motywowania pracowników.
    Przekazywania trudnych informacji, decyzji, zmian w organizacji itp.
    Prowadzenia efektywnych rozmów oceniających.
    Udzielania precyzyjnego feedbacku z feedforward (informacji zwrotnej z informacją ukierunkowaną na przyszłość .
    Radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych np. podczas rozmów oceniających.
    Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
    Zarządzaniem zespołem.
    Motywowaniem innych.
    Komunikacją interpersonalną.

  • 09:30 – 10:00 Wprowadzenie do celów szkolenia, nawiązanie kontraktu oraz omówienie planowanych korzyści związanych z udziałem w szkoleniu.
    10:00 – 11:00 Moduł I ISTOTA FEEDBACKU W KONTEKŚCIE REALIZACJI CELÓW BIZNESOWYCH
     Omówienie dotychczasowej praktyki udzielania informacji zwrotnej w firmie uczestników szkolenia – dyskusja grupowa.
     Omówienie znaczenia feedbacku w procesie rozwojowym pracowników zgodnie z typologią rozwoju wg typologii Blancharda – jak oceniać, aby zmotywować – dyskusja grupowa, casy, praca w grupie.
     Przygotowanie do sesji feedbacku – gromadzenie informacji, analiza faktów, określenie celów, struktura rozmowy, scenariusz spotkania, miejsce spotkania – ćwiczenie indywidualne.

    10:45 – 11:00 Przerwa
    11:00 – 13:00 Moduł II KOMUNIKACJA FEEDBACK’OWA – o czym zawsze warto pamiętać w relacjach z podwładnymi
     Style myślenia i zachowań w dynamice kontaktów międzyludzkich – profile osobowości – ćwiczenie grupowe.
     Temperamenty i reakcje w sytuacjach stresowych
     Anatomia wypowiedzi – aktywne słuchanie oraz podświadome procesy kodowania – mini wykład i dyskusja.

    13:00 – 13:45 Przerwa na obiad
    13:45 – 15:00 Moduł III FEEDBACK JAKO KONSTRUKTYWNA INFORMACJA ZWROTNA – skrzynka narzędziowa
     Feedback motywacyjny– pochwała jako motywator. Motywacja zewnętrzna i wewnętrzna - zaspokajanie potrzeb wewnętrznych – ćwiczenia praktyczne grupowe, omówienie potrzeb wewnętrznych, miniwykład.
     Feedback korygujący – modele STAR, FUKO, KOMUNIKAT JA – przemyślana informacja zwrotna – ćwiczenia praktyczne, omówienie casów, miniwykład.
     Feedback coachingowy– model GOLD – omówienie i ćwiczenia praktyczne.
     Feedforward – informacja ukierunkowana na przyszłość – jak uzyskać od pracownika informację i wzbudzić jego zaangażowanie na przyszłość – miniwykład, ćwiczenie.

    15:00 – 15:15 Przerwa
    15:15 – 16:15 Moduł IV TRUDNE SYTUACJE
     Różnice pokoleniowe – Pokolenie X,Y,Z – mini wykład, dyskusja
     Bank trudnych sytuacji– jak reagować na stres, emocje, opór psychiczny – jak radzić sobie z analogicznymi emocjami ze swojej strony.

    16:15 – 16:30 Podsumowanie i zakończenie szkolenia z zakresu udzialania feedbacku z elementami feedforward.

  • Dyplom ukończenia szkolenia wydawany przez firmę szkoleniową HUMAN SKILLS wpisaną przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie pod numerem 2.14/002243/2014.

  • Warsztaty, ćwiczenia, dyskusja

  • Adresaci Szkolenia:
    Liderzy zespołów, kierownicy, menedżerowie, dyrektorzy – szczególnie osoby oceniające pracę swoich pracowników.
    Osoby pracujące w działach HR, szczególnie osoby prowadzące rekrutacje, projekty AC/DC, prowadzące oceny 360 itp.
    Osoby zainteresowane prawidłowym udzielaniem informacji zwrotnej oraz rozwojem osobistym.

  • 945,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    udostępnienie sali szkoleniowej

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Iwona Firmanty

Założyciel firmy szkoleniowej Human Skills/ Trener/ Psycholog/ Certyfikowany Konsultant Extended DISC Od ponad dziesięciu lat prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej. Specjalistka z zakresu szkoleń doskonalących kompetencje „miękkie” pracowników, działów personalnych oraz kadry zarządzającej. Szkoli z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, mi.in z zakresu komunikacji interpersonalnej, rozwoju inteligencji emocjonalnej, technik radzenia sobie ze stresem, efektywności osobistej, zarządzania czasem, asertywności oraz budowania własnej marki w zakresie wystąpień publicznych i autoprezentacji. Jako asesor prowadzi projekty z zakresu Assessment i Development Center. Szkoli z zakresu skutecznych rekrutacji, prowadzenia projektów AC/DC i realizacji szkoleń w organizacji.

Szkolenia o podobnej tematyce