7 Godzin, 1 Dni

grupa max. 14

ETYKIETA I SAVOIR VIVRE jak budować wizerunek profesjonalisty i uniknąć "faux pa"? - Human Skills

Trwa nabór First minute 690 PLN 483,00 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 690 PLN 483,00 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 690 PLN 483,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • CELE SZKOLENIA

    zdobycie wiedzy na temat manier obowiązujących w świecie biznesu i nie tylko,

    wykształcenie poczucia swobody w kontaktach biznesowych z zachowaniem odpowiedniej kultury osobistej,

    uniknięcie nieprzyjemnych sytuacji na oficjalnych spotkaniach towarzyskich,

    zdobycie wiedzy, jak kulturalnie i w dobrych stosunkach żyć z innymi,

    doszkolenie się z wiedzy, co wypada a co nie w relacjach z innymi.



    KORZYŚCI

    zdobycie i rozwijanie umiejętności swobodnego, jak i profesjonalnego zachowania się w sytuacjach biznesowych,

    zdobycie wiedzy dotyczącej specyfiki obsługi klientów międzynarodowych,

    poszerzenie wiedzy dotyczącej efektywnej komunikacji międzykulturowej,

    podniesienie kompetencji w pracy w międzynarodowym środowisku,

    nabycie kultury zachowywania się podczas przyjęć i podejmowania zagranicznych gości,

    poznanie zasad biznesowej elegancji i etykiety,

    rozwinięcie umiejętności prawidłowej komunikacji.

  • 09:30 – 10:00 Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.

    10:00 – 11:00 KANON PROFESJONALNEJ PREZENCJI MANIER
    1. Elegancka prezentacja.
    2. Punktualność.
    3. Powitanie oraz pożegnanie w sytuacjach biznesowych.
    4. Zasady podawania dłoni, ukłonów, pocałunków i pozdrowień.
    5. Właściwa postawa i sposób poruszania się (siadanie i wstawanie, sposób stania i chodzenia).
    6. Prezentacja gości.
    7. Sposób zwracania się, właściwe tytułowanie.
    8. Wręczanie kart wizytowych i zaproszeń.
    9. Prezenty: wybór odpowiedniego i sposób wręczania partnerowi biznesowemu.
    10. Umiejętność zarządzania sobą w czasie.

    11:00 – 11:10 Przerwa

    11:10 – 13:00 BIZNESOWY KANON UBIORU I WYGLĄDU
    1. Profesjonalny wizerunek.
    2. Business Code.
    3. Business Casual, czyli savoir-vivre w ubiorze.
    4. Smart Casual, czyli jak pogodzić elegancję z wygodą.
    5. Znaczenie dodatków w stroju.
    6. Podkreślanie atutów i ukrywanie niedoskonałości w tworzeniu własnego wizerunku.
    7. Zasady wyboru stroju w zależności od pory dnia i okoliczności.
    8. Faux pas w ubiorze – przegląd najczęstszych potknięć dotyczących komponowania stroju, wyboru fasonu oraz dodatków.
    SZTUKA KOMUNIKACJI
    1. Zachowanie i postawa w trakcie rozmowy (właściwa gestykulacja, mimika, spojrzenie).
    2. Odpowiedni dobór tematyki.
    3. Kultura i dyplomacja.
    4. Skuteczne negocjowanie.
    5. Sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych i korespondencji elektronicznej.

    13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

    13:40 – 15:10 MIĘDZYNARODOWA ETYKIETA
    1. Świadomość międzykulturowa.
    2. Pojęcie dyplomacji – protokół dyplomatyczny.
    3. Elementy komunikacji międzykulturowej (m. in. różnice w odczytywaniu mowy werbalnej i niewerbalnej).
    4. Nawiązywanie kontaktów z przedstawicielami różnych kulturach.
    5. Elementy międzynarodowego savoir – vivre.
    6. Etykieta podróży służbowych.
    7. Korespondencja dyplomatyczna.

    15:10 – 16:20 SZTUKA PODEJMOWANIA GOŚCI
    1. Zasady obowiązujące podczas przygotowywania spotkań biznesowych.
    2. Wymogi etykiety przy organizowaniu wykwintnych przyjęć.
    3. Tworzenie specyficznego klimatu.
    4. Stołowa etykieta.
    5. Alkohole (gatunki, wybór, sposób podawania, wznoszenie toastów).
    6. Business dining.

    FAUX PAS
    1. Najczęściej popełniane błędy.
    2. Sztuka unikania uchybień towarzyskich.
    3. Sposoby niwelowania faux pas.
    4. „Konferencja prasowa z prowadzącym” – seria pytań do wykładowcy.

    16:20 – 16:30 Podsumowanie i wypracowanie osobistej check - listy.

  • Dyplom ukończenia szkolenia wydawany przez Human Skills wpisaną przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie pod numerem 2.14/002243/2014 .

  • Szkolenie prowadzone będzie m.in metodami:

    paneli dyskusyjnych,

    ćwiczeń grupowych i indywidualnych,

    prezentacji,

    odgrywanie ról,

    analizy przypadków,

    filmów poglądowych.

  • Grupę docelową szkolenia stanowią:



    * Kierownicy.

    * Menedżerowie.

    * Asystentki i asystenci.

    * Pracownicy administracji publicznej.

    * Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

  • 690,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie
    analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    udostępnienie sali szkoleniowej

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

  • Realizujemy projekty zamknięte w oparciu o bezpłatną analizę potrzeb, która stanowi dla nas podstawę do dokonania wyceny projektu zamkniętego.

Elżbieta Ułasiewicz

Trener biznesu/Ekspert savoir-vivre i dress code/Specjalista ds. Public Relations. Jako doradca i ekspert savoir-vivre i etykiety udziela się w programach telewizyjnych i radiowych, mi.in.: Dzień dobry TVN, Pytanie na śniadanie, Radio Zet, Radio Bajka). Autor artykułów o savoir-vivre w czasopismach, mi.in.: dlaSekretarza – cykl artykułów poświęconych budowaniu wizerunku biznesowego wśród urzędników wyższego szczebla w Urzędach i Samorządach; Gastromania – Savoir vivre w restauracji; e-biurowce – Moda w pracy, czyli biurowy Dress Code; Dziecko w Warszawie. Warsztaty szkoleniowe prowadzi według własnych autorskich programów. Pisze scenariusze szkoleń e-learningowych, konsultuje biznesowy wizerunek prezesów, członków zarządów, dyrektorów, kierowników działów. Z prawdziwą pasją prowadzi zajęcia dobrych manier dla dzieci - „Młoda Dama/Młody Dżentelmen”. Wybrani Klienci trenera: Raiffeisen Bank, AIG Bank, MultiMac, Sysmex, DB Schenker Rail Coaltran,Benefit Systems, CEMS, Solberg, ROI Consulting, Volvo Auto Polska, Monnari S.A., Biuro reklamy TVP, Urząd Miasta Legionowo, PARP, Agencja Restrukturyzacji I Modernizacji Rolnictwa, FFiL Śnieżka, Nestle (Gerber), Stowarzyszenie KUBUŚ, Gimnazjum nr 150 w Warszawie, Ognisko Pracy Pozaszkolnej Żoliborz, Salon Fryzjerski Tomasz Zimny; czasopisma: Forum Farmaceutyczne, Magazyn Świat, Polski Senior, Agro Trendy i inni.

Iwona Firmanty

Założyciel firmy szkoleniowej Human Skills/ Trener/ Psycholog/ Certyfikowany Konsultant Extended DISC Od ponad dziesięciu lat prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej. Specjalistka z zakresu szkoleń doskonalących kompetencje „miękkie” pracowników, działów personalnych oraz kadry zarządzającej. Szkoli z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, mi.in z zakresu komunikacji interpersonalnej, rozwoju inteligencji emocjonalnej, technik radzenia sobie ze stresem, efektywności osobistej, zarządzania czasem, asertywności oraz budowania własnej marki w zakresie wystąpień publicznych i autoprezentacji. Jako asesor prowadzi projekty z zakresu Assessment i Development Center. Szkoli z zakresu skutecznych rekrutacji, prowadzenia projektów AC/DC i realizacji szkoleń w organizacji.

Tomasz Zegarski

Ekspert z zakresu savoir-vivre’u i elegancji w biznesie, komunikacji interpersonalnej, etyki w biznesie, autoprezentacji. Coach i Trener z zakresu rozwoju umiejętności miękkich. Wieloletni specjalista ds. rekrutacji i selekcji pracowników. Negocjator i mediator (biznes i sprawy społeczne). Doświadczenie zdobywał w takich sektorach jak: edukacja, prasa, motoryzacja, dyplomacja (Ambasada Polski w Szwajcarii), HR oraz PR. W swojej karierze zawodowej odpowiedzialny był m.in. za rozwiązywanie najtrudniejszych problemów wewnątrz firmowych, rozwijanie działów (np. sprzedażowych), wdrażanie systemów handlowych, prowadzenie selekcji i rekrutacji czy dbanie o wizerunek przedsiębiorstwa. Do jego obowiązków należała również troska o właściwą komunikację, dress code, savoir-vivre oraz o rozwój kariery zawodowej pracowników.

Szkolenia o podobnej tematyce