7 Godzin, 1 Dni

grupa max. 14

ETYKIETA I PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY w biznesie oraz administracji publicznej - Human Skills

Trwa nabór First minute 890 PLN 623,00 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 890 PLN 623,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Uczestnicy nabędą wiedzę o:
    Zasadach protokołu dyplomatycznego oraz etykiety w biznesie i administracji publicznej.
    Efektywnej komunikacji międzykulturowej.
    Zasadach obowiązujących w trakcie spotkań z gośćmi krajowymi i zagranicznymi.
    Specyfice obsługi międzynarodowych kontrahentów.
    Uczestnicy nabędą umiejętności:
    Zjednywania partnerów biznesowych.
    Wykazywania w kontaktach biznesowych kultury osobistej i profesjonalnej postawy przy jednoczesnym poczuciu swobody i pewności siebie.
    Kreowania wizerunku profesjonalisty.
    Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
    Autoprezentacją.
    Budowaniem relacji biznesowych.

  • 09:30 – 09:45 Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.

    09:45 – 10:30 Moduł I. SAVOIR-VIVRE W BIZNESIE Z ELEMENTAMI WIZERUNKU

    Zasada precedencji – pierwszeństwo w różnych miejscach i sytuacjach
    Przedstawianie się i tytułowanie
    Zachowanie i postawa w trakcie rozmowy
    – właściwa gestykulacja, mimika, kontakt wzrokowy
    – faux pas w komunikacji werbalnej i niewerbalnej
    Reguła prawej strony
    Reguły zajmowania miejsc
    Zasady wymieniania wizytówek
    Podróże samochodem – hierarchia miejsc
    Trudne sytuacje na co dzień – jak nie popełniać faux pas
    Zasady netykiety
    10:30 – 10:40 Przerwa

    10:40 – 13:00 Moduły II – III

    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieModuł II. PRZYJĘCIA I ETYKIETA STOŁU

    Rodzaje przyjęć (śniadanie, obiad, przyjęcie bufetowe, cocktail, przyjęcie zasiadane, lampka wina)
    Zaproszenia
    Nakrycia do stołu oraz rodzaje kieliszków
    Kolejność dań
    Zasady rozsadzania przy stole
    Sposób jedzenia
    Mowa sztućców
    Najczęstsze faux-pas przy stole
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieModuł III. PROFESJONALNY WIZERUNEK

    Typy strojów odpowiednich do okazji i zasady ich doboru (formalny, nieformalny)
    Zasady damskiej i męskiej elegancji
    Złodzieje profesjonalnego wizerunku kobiet
    Najczęstsze błędy w wizerunku mężczyzny
    13:00 – 13:40 Przerwa obiadowa

    13:40 – 16:00 Moduły IV-VI

    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieModuł VI. PROTOKÓŁ I ETYKIETA W BIZNESIE

    Protokół dyplomatyczny, etykieta i savoir-vivre
    Spotkania z przedstawicielami różnych kultur – jak się zachować
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieModuł V. RÓŻNICE KULTUROWE

    Mowa ciała (gest, dystans interpersonalny, powitania, kontakt fizyczny i wzrokowy, faux pas w komunikacji werbalnej i niewerbalnej)
    Punktualność, religia, zwyczaje żywieniowe, podejście do kobiet, polityka
    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na tej stronieModuł VI. KORESPONDENCJA DYPLOMATYCZNA

    Pisma ceremonialne (listy uwierzytelniające, rekredencyjne, odwołujące, patenty, exequatur)
    Pisma okazjonalne (zaproszenia, posłania, gratulacje, kondolencje, podziękowania)
    Noty dyplomatyczne
    16:00 – 16:30 Podsumowanie i wypracowanie osobistej check – listy.

  • Dyplom

  • Szkolenie będzie prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning). Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach indywidualnych oraz grupowych poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym. Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera. Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch. Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

  • Adresaci Szkolenia:
    Osoby pracujące w administracji publicznej, samorządach oraz związane z biznesem.
    Osoby nastawione na współpracę i świadczenie usług w bezpośrednim kontakcie z innymi.
    Kadra kierownicza, menedżerowie, przedstawiciele handlowi.
    Osoby zainteresowane poszerzaniem wiedzy z zakresu savoir-vivre i protokołu dyplomatycznego.
    Osoby zainteresowane powyższą tematyką i rozwojem osobistym.

  • 890,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Dorota Szcześniak-Kosiorek

Szkolenia o podobnej tematyce