Etykieta i komunikacja w biznesie

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Cyceron mawiał, że człowieka czynią maniery i charakter…
    Umiejętność profesjonalnego zachowania w sytuacjach biznesowych to baza sukcesu.

    Reguły zachowania, nasze wypowiedzi i sposób komunikacji orz wiedza na tema tego co wypada a co nie To elementy budujące nasz sukces. Odpowiednie zachowanie na spotkaniach biznesowych i na spotkaniach z kolegami z pracy są miarą naszego sukcesu. Poznaj elementy komunikacji i zachowania biznesowego

    KORZYŚCI DLA CIEBIE:

    -Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych uczestników w kontakcie z klientami i współpracownikami
    -Poznanie sposobów i zasad komunikacji międzyludzkiej
    -Przybliżenie najważniejszych, uniwersalnych zasad savoir-vivre, jakie obowiązują w życiu codziennym i zawodowym.
    -Poznanie zasad panujących podczas różnorakich okazji biznesowych.
    -Poznanie reguł, dotyczących zajmowania miejsc przy stole oraz w samochodzie.
    -Doskonalenie umiejętności osobistych i interpersonalnych umożliwiających efektywne funkcjonowanie w grupie.
    -Przybliżenie najważniejszych aspektów z zakresu mowy ciała.
    -Omówienie zasad dotyczących profesjonalnego stroju w biznesie.


    PROGRAM WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH:

    Komunikacja interpersonalna:
    Kłody pod nogi, czyli bariery w komunikacji
    Stereotypy – przed czym nas chronią, a przed czym powstrzymują?
    Ciotka-Plotka i jej rola w procesie komunikacji oraz sposoby reagowania na nią
    Ach, ten temperament! – rola temperamentu i aspektów osobowościowych w komunikacji
    Intencja rozmówcy a styl komunikacji
    Postawy i umiejętności osoby komunikatywnej
    Znaczenie komunikacji niewerbalnej (gesty, mimika, postawy) – analiza znaczenia
    Dobór słów - zwrotny „parzące” i zwrotny „kojące”
    Nie tym tonem! - Znaczenie komunikacji wokalnej.

    Coś tu nie gra? - Dysonanse w komunikatach werbalnych i niewerbalnych
    Aktywne słuchanie drogą do zrozumienia – podstawowe zasady i techniki aktywnego słuchania
    Zasada KISS – czyli jak krótko i zwięźle przekazać komunikat
    Sztuka zadawania trafnych pytań
    Sztuka parafrazy i oddania pytania
    Problemy związane z różnymi typami charakterów
    Czy wszystko nadaje się do powiedzenia? – nieumyślne wzniecanie pożarów komunikacyjnych
    Komunikacja pisemna – budzenie i gaszenie emocji w korespondencji

    Autoprezentacja, czyli jak cię widzą, tak cię piszą…

    Efekt „anielski” i efekt „diabelski” – czyli jak pierwsze wrażenie wpływa na dalsze relacje

    Efektywne budowanie własnego wizerunku biznesowego – rola marketingu personalnego

    Efekt opakowania – znaczenie ubioru w relacjach biznesowych
    Dress code organizacyjny vs. Smart casual – zasady bezpiecznego dobory ubioru w zależności od okoliczności
    Zasady komponowania stroju dla mężczyzn i kobiet – najczęstsze wpadki i sposoby ich unikania
    Rola dodatków osobistych (długopisy, wizytówki, notatniki, kalendarze, wizerunek narzędzi pracy, materiałów reklamowych i in.)

    Rola powitania i językowy savoir-vivre
    Powitanie – konstruowanie kulturalnych powitań, rozpoznanie typowych błędów i sposoby ich unikania
    Przedstawianie się (reprezentacja osobista i zawodowa)
    Kultura języka ( czyli jak naleciałości, kolokwializmy, skróty myślowe wpływają na wizerunek rozmówcy – poznanie ich „znaczenia” w kontaktach biznesowych)
    Konwenanse a przechodzenie na „Ty” – kiedy wypada, a kiedy nie
    Prowadzenie „small talk”, czyli kulturalna pogawędka
    Komplementy, ach komplementy – sztuka ich udzielania i przyjmowania jako wymiar sukcesu zawodowego

    Precedensja
    Zasady pierwszeństwa w różnych sytuacjach (drzwi, winda, samochód, stół, spotkania biznesowe, obiady)
    Zasady przedstawiania innych osób i siebie
    Hierarchia służbowa i towarzyska
    Zwroty grzecznościowe w sytuacjach biznesowych
    Dyplomacja (w tym jak odmówić bez odmawiania oraz jak wyjść z twarzą z sytuacji podbramkowej).

    Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

    Czas trwania: 8h szkoleniowych (9.00 – 16.30)

    SPOSÓB PROWADZENIA WARSZTATÓW:

    Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.
    Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenia, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu zadania.
    Metody szkolenia:
    80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.
    20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia

    ćwiczenia,
    studia przypadków,
    gry sytuacyjne,
    mikro-wykłady,
    symulacje
    dyskusje moderowane,

    Ze względu na małą grupę szkoleniową, ale również na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.


    U NAS LICZĄ SIĘ REZULTATY!
    Ponad 15-letnie doświadczenie w skutecznym dostarczaniu kompleksowych rozwiązań szkoleniowych pozwoliło nam zaproponować Państwu pakiet gwarancji:

    - GWARANCJA PEWNY TERMIN SZKOLENIA
    - GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
    - GWARANCJA BEZTERMINOWEJ OPIEKI TRENERA

    Czym są nasze gwarancje? To obszary, w których pragniemy zapewnić Państwu najwyższą jakość oferowanych przez nas usług szkoleniowych, dać unikalne na rynku dodatkowe korzyści zabezpieczające ciągłość Państwa edukacji, gwarantujące komfort szkolenia oraz bezpłatną BEZTERMINOWĄ opiekę trenera.


    Koszt inwestycji:

    STANDARDOWY KOSZT SZKOLENIA: 990,00 zł/os. + 23% VAT
    Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem:  790,00 zł netto/os + 23% VAT  
    Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem:  890,00 zł netto/os + 23% VAT 
    Zgłoszenie 2 tygodnie przed terminem:  990,00 zł netto/os + 23% VAT  

    II , III i IV osoba z firmy - 690,00 netto + 23% VAT   V osoba – gratis

    Cena zawiera:
    Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu (e-mail oraz telefonicznie) – bezterminowo,
    materiały szkoleniowe,
    certyfikat ukończenia szkolenia,
    2x przerwa kawowa, obiad,
    pomoc i doradztwo po szkoleniu.

  • certyfikat ukończenia szkolenia VIDI

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    konsultacje do dni po szkoleniu
    elementy integracyjne

  • Finalna cena jest uzależniona od typu panela szkoleniowego, materiałów szkoleniowych (skrypty, scenariusze gier, etc.), głębokości dostosowania programu warsztatów do potrzeb Zleceniodawcy oraz zakresu raportu i wniosków po szkoleniowych.

Szkolenia o podobnej tematyce