14 Godzin, 2 Dni

Etykieta i autoprezentacja w biznesie

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Przekazanie wiedzy dotyczącej zasad etykiety i autoprezentacji w biznesie.

  • Etykieta i autoprezentacja w biznesie

    1.Analiza zjawiska pierwszego wrażenia
    2.Wieloznaczność, funkcje i ważniejsze aspekty autoprezentacji, etykiety oraz wizerunku
    3.Wystąpienia publiczne – prezentacja pomysłu, przemówienie
    4.Autoprezentacja w wypowiedziach pisemnych
    5.Autoprezentacyjna funkcja sposobu mówienia i treści wypowiedzi
    6.Rozmowa z klientem – sytuacje sprzedaży
    7.Rozmowa kwalifikacyjna
    8.Ćwiczenia wybranych taktyk autoprezentacyjnych w negocjacjach
    9.Taktyki autoprezentacyjne
    - Ogólne zasady
    - Aranżacja przestrzeni i taktyki proksemiczne
    - Ubiór i „dodatki”
    - Mimika i kontakt wzrokowy
    - Postawa ciała
    - Kinezyka i gesty
    - Wystrój wnętrza, otoczenie i „dodatki”
    - Treść i sposób mówienia
    10.Etykieta wybranych sytuacji biznesu
    - Rytuały powitalne i pożegnalne
    - Przedstawianie się, przedstawianie innych
    - Rozmowa przez telefon
    - Zachowanie przy stole
    - Dyskusja publiczna
    11.Kody kulturowe w autoprezentacji i etykiecie
    - Etykieta posiłku
    - Negocjacje

    © Copyright dr Jan Franciszek Jacko

  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

  • - ćwiczenia warsztatowe

    - prezentacja

    - mini wykład

    - ćwiczenia z kamerą

  • - kadra zarządzająca wyższego i średniego szczebla

    - osoby, które w swoich obowiązkach służbowych mają wystąpienia publiczne

    - managerowie

    - sprzedawcy

    - osoby zainteresowane tematyką

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

dr Jan Franciszek Jacko - Ekspert w dziedzinie autoprezentacji i wystąpień publicznych. Aktor, doświadczony praktyk i wieloletni trener komunikacji pozawerbalnej. Autor licznych programów treningowych w dziedzinie autoprezentacji, mowy ciała i erystyki. Realizuje szkolenia o charakterze intensywnego warsztatu mowy ciała w konkretnych sytuacjach związanych z biznesem. Prowadzi badania dotyczące, m.in. pozawerbalnych aspektów autoprezentacji, komunikacji międzykulturowej w biznesie, logiki praktycznej w zarządzaniu, etyki biznesu. Wyniki tych badań wykorzystuje w praktyce szkoleniowej, mającej na celu usprawnienie niewerbalnej komunikacji i ekspresji w różnych dziedzinach. Ekspert i trener Szkoły Umiejętności Menedżerskich. Więcej na http://www.asap.edu.pl/trenerzy/Dr_jan_franciszek_jacko

Szkolenia o podobnej tematyce