Written by 00:07 Sprzedaż i marketing, Techniki sprzedaży

Etapy wizyty handlowej

  • Program standardowy. Każdy program szkolenia jest ściśle dopasowany do potrzeb klienta.

    Moduł 1 Przygotowanie do wizyty handlowej

    1. Przygotowanie informacji przydatnych w rozmowie z klientem (np. informacje o kliencie, historia współpracy, narzędzia, zaległości itd.)

    2. Umiejętność stawiania sobie celów handlowych (SMART lub model skrócony KRA)

    Moduł 2 Wejście do klienta

    1. Rekonesans na półce (i/lub praca przy półce) – Merchandising

    2. Rekonesans słowny (rozmowa z personelem)

    3. Weryfikacja celu

    Moduł 3 Rozmowa z decydentem

    1. Nawiązywanie dobrego kontaktu na początku wizyty i wciąganie do rozmowy
    a) Komunikacja werbalna i niewerbalna
    b) Budowanie kontaktu – Zagajenie, podawanie intencji, umiejętność słuchania i empatii

    2. Rozpoznawanie bieżących potrzeb klienta:

    Moduł 4 Prezentacja oferty

    1. Prezentacja oferty (całościowej, sprzedażowej lub promocyjnej) pod kątem cecha – zaleta – korzyść lub modelem skróconym cecha – korzyść
    a) Prezentacja perswazyjna lub
    b) Prezentacja oparta na potrzebach klienta

    2. Posługiwanie się narzędziami sprzedażowymi podczas prezentacji (prezenter, materiały POS, itd.)

    Moduł 5 Radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta

    Reakcja na zastrzeżenia kiedy klient mówi np.:
    1. „Nie jestem zainteresowany współpracą”
    2. „Kupuję już od kogoś innego”
    3. „Jesteście za drodzy lub wasz produkt jest za drogi”
    4. „To się nie sprzedaje”
    5. „Nie mam czasu na rozmowę”

    Moduł 6 Zamknięcie sprzedaży

    1. Negocjowanie warunków – umiejętność targowania się z klientem

    2. Podsumowanie ustaleń

    3. Pozytywne zakończenie spotkania – budowanie klimatu do kolejnej wizyty:
    a) Pozytywne relacje
    b) Nasączanie klienta informacjami na przyszłość

    Moduł 7 Praca po wizycie u klienta

    1. Analiza wizyty handlowej

    2. Praca z dokumentami i raportami

    Do programu Etapy Wizyty Handlowej możemy włączyć moduły:
    1. Typologia klienta
    2. Radzenie sobie w sytuacji reklamacyjnej: uzasadnionej lub nieuzasadnionej
    3. Merchandising: zasady ekspozycji towarów w punkcie sprzedaży

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • —-

  • Cena szkolenia ustalana indywidualnie po konsultacji z Klientem oraz analizie potrzeb szkoleniowych.

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • —-

  • Cena szkolenia ustalana indywidualnie po konsultacji z Klientem oraz analizie potrzeb szkoleniowych.

Eksperci i trenerzy Catman Polska z zakresu negocjacji handlowych i technik sprzedaży.
(Visited 2 696 times, 5 visits today)
Last modified: 7 września 2019
Close