14 Godzin, 2 Dni

grupa max. 14

EMPLOYER BRANDING jak zbudować wiarygodną markę pracodawcy i zbudować profesjonalny wizerunek firmy - Human Skills

Trwa nabór First minute 1490 PLN 1 043,00 PLN + VAT
Trwa nabór First minute 1490 PLN 1 043,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Uczestnicy nabędą wiedzę o:
    Dobrych i złych praktykach dotyczących wizerunku.
    Narzędziach analizy strategicznej.
    Uczestnicy nabędą umiejętności:
    Tworzenia strategicznych, kompleksowych koncepcji kształtowania wizerunku pracodawcy.
    Właściwej oceny działań konkurentów i wykorzystania tego benchmark’u do doskonalenia własnych aktywności wizerunkowych.
    Oceny skuteczności działań employer branding.
    Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
    Tworzeniem profesjonalnego wizerunku firmy.
    Strategicznym myśleniem.

  • I DZIEŃ

    09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia. Wstęp – omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.

    10:00 – 11:00 Moduł I. JAK ZBUDOWAĆ WIARYGODNĄ MARKĘ PRACODAWCY

    Obszary działań employer branding.
    Strategiczne podejście do kształtowania wizerunku pracodawcy – kluczowe pytania.
    Podstawa wiarygodności marki pracodawcy – atrybuty emocjonalne.
    Ćwiczenie: określanie priorytetów dla działań employer branding.
    11:00 – 11:10 Przerwa

    11:10 – 13:00 Moduł II. ANALIZA STRATEGICZNA

    Analiza wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego.
    Grupy docelowe.
    Ocena konkurencji.
    Ćwiczenie: analiza strategiczna organizacji.
    13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

    13:40 – 15:10 Moduł III. POZYCJONOWANIE MARKI PRACODAWCY

    Określenie wartości marki pracodawcy dla pracowników (EVP) oraz funkcji marki pracodawcy.
    Marka pracodawcy – atrybuty funkcjonalne i emocjonalne.
    15:10 – 15:20 Przerwa

    15:20 – 16:10 Moduł III – c.d. POZYCJONOWANIE MARKI PRACODAWCY

    Budowanie wiarygodności marki pracodawcy – dostarczenie argumentów wspierających.
    Ćwiczenie: poszukiwanie argumentów wspierających.
    16:10 – 16:30 Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia wraz z omówieniem najważniejszych kwestii. Uczestnicy tworzą osobiste check – listy poszkoleniowe.

    II DZIEŃ

    09:00 – 09:15 Przywitanie – kawa, herbata, napoje, słodkie przekąski, owoce.

    09:15 – 10:30 Moduł IV. EGZEKUCJA MARKI PRACODAWCY

    Narzędzia kształtowania wizerunku pracodwacy.
    Najczęściej popełniane błędy.
    10:30 – 10:40 Przerwa

    10:40 – 12:10 Moduł IV – c.d. EGZEKUCJA MARKI PRACODAWCY

    Podstawowe mierniki skuteczności działań employer branding.
    Ćwiczenie: ocena sposobu pozycjonowania i egzekucji wybranych marek pracodawców.
    Moduł V. EMPLOYER BRANDING W PROCESIE REKRUTACJI

    Działania wizerunkowe na poszczególnych etapach rekrutacji.
    12:10 – 12:50 Przerwa na obiad

    12:50 – 14:20 Moduł V – c.d. EMPLOYER BRANDING W PROCESIE REKRUTACJI

    Proces wprowadzenia do pracy czyli siła pierwszego wrażenia – dobre praktyki.
    Ćwiczenie: projektowanie skutecznego procesu wprowadzenia do pracy.
    Moduł VI. EMPLOYER BRANDING W INTERNECIE

    Siła strony korporacyjnej i elementy wizerunku pracodawcy.
    14:20 – 14:30 Przerwa

    14:30 – 15:30 Moduł VI – c.d. EMPLOYER BRANDING W INTERNECIE

    Zarządzania marką i wizerunkiem pracodawcy w wirtualnych sieciach społecznych – wytyczne.
    Jak to robią najlepsi? – przegląd najlepszych europejskich stron poświęconych karierze.
    15:30 – 16:00 Podsumowanie wraz z omówieniem najważniejszych kwestii. Uczestnicy tworzą osobiste check – listy poszkoleniowe.

  • Szkolenie będzie prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning). Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach indywidualnych oraz grupowych poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym. Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera. Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch. Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

  • Adresaci Szkolenia:
    Aktualni i przyszli pracownicy działów HR, PR i marketingu oraz firm rekrutacyjnych i doradczych.
    Osoby zainteresowane tematyką employer brandingu.

  • 1 490,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    konsultacje do 30 dni po szkoleniu
    elementy integracyjne
    udostępnienie sali szkoleniowej

  • Do ustalenia

Iwona Firmanty

Założyciel firmy szkoleniowej Human Skills/ Trener/ Psycholog/ Certyfikowany Konsultant Extended DISC Od ponad dziesięciu lat prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej. Specjalistka z zakresu szkoleń doskonalących kompetencje „miękkie” pracowników, działów personalnych oraz kadry zarządzającej. Szkoli z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, mi.in z zakresu komunikacji interpersonalnej, rozwoju inteligencji emocjonalnej, technik radzenia sobie ze stresem, efektywności osobistej, zarządzania czasem, asertywności oraz budowania własnej marki w zakresie wystąpień publicznych i autoprezentacji. Jako asesor prowadzi projekty z zakresu Assessment i Development Center. Szkoli z zakresu skutecznych rekrutacji, prowadzenia projektów AC/DC i realizacji szkoleń w organizacji.

Szkolenia o podobnej tematyce