0 Godzin, 2 Dni

EFEKTYWNE PREZENTACJE W PRAKTYCE HANDLOWEJ

Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • Przezanczenie i cel szkolenia:



    * Wzrost skuteczności handlowej.

    * Opanowanie skutecznych technik prezentacji handlowych.

    * Efektywne korzystanie z pomocy merytorycznych, technicznych i demonstracji.

    * Skuteczna argumentacja z wykorzystaniem prawideł funkcjonowania pamięci i perswazji.

    * Umiejętności techniczne w zakresie prowadzenia prezentacji wg planu.

    * Odporność na ekspozycję społeczną.

  • ŚWIADOME BUDOWANIE WIZERUNKU EKSPERTA W DZIEDZINIE WŁASNEGO BIZNESU

    - ocena wiarygodności jako podstawa skuteczności w prezentacjach handlowych
    - wartości oczekiwane i cenione u odbiorców prezentacji handlowych
    - negatywne emocje prezentera, źródła lęku, niepewności i tremy
    - korzyści z treningu mentalnego, generowania nastawień, higieny psychicznej i fizycznej prezentera

    PODSTAWY SKUTECZNEJ PREZENTACJI HANDLOWEJ

    - proces sprzedażowy a prezentacja handlowa, podstawy teoretyczne
    - związek między wiarygodnością nadawcy a efektem prezentacji
    - wiedza o produkcie, pozytywne emocje oraz gotowość lub facylitacja zakupu jako rezultat skutecznej prezentacji
    - identyfikacja i eliminacja potencjalnych źródeł błędów i niekorzystnych zjawisk
    - prawa efektywnych prezentacji handlowych a teoria wystąpień publicznych

    PRZYGOTOWANIE SKUTECZNEJ PREZENTACJI HANDLOWEJ A POSTAWA KLIENTÓW

    - wybór najlepszej formy prezentacji
    - techniki nawiązania kontaktu
    - podstawowa technika „spis treści” i jej zastosowanie
    - stosowanie techniki demonstracji, statystyk, opinii w rozwinięciu
    - zakończenie przez podsumowanie, kluczowe korzyści, klamry, postanowienia i życzenia
    - produkty materialne a usługi w prezentacjach – podobieństwa i różnice
    - pomoce techniczne, rekwizyty i dowody
    - towar w działaniu, substytuty usługi podczas demonstracji

    NIEPRZEWIDZIANE SYTUACJE PODCZAS PREZENTACJI HANDLOWYCH

    - radzenie sobie z tremą i lękiem przed przemawianiem, rola optymizmu i pesymizmu, krytycyzm
    - pytania z audytorium, sondowanie wiedzy i fachowości prezentera
    - jak radzić sobie z awarią sprzętu
    - prowadzenie trudnego audytorium, role grupowe w audytorium

  • imienny certyfikat uczestnictwa

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Szkolenia o podobnej tematyce