20 Godzin, 3 Dni

EFEKTYWNA SPRZEDAŻ

więcej terminów () mniej terminów
  • Cele szkolenia:



    - Doskonalenie umiejętności technik sprzedaży oraz intencjonalnego panowania nad procesem kontaktu z klientem



    - Doskonalenie technik wpływania na klienta bazujących na prezencji, sposobie zachowania i doborze argumentów



    - Wzmocnienie umiejętności prezentacji handlowej

  • TECHNIKI SPRZEDAŻY – „NIE SPRZEDAWAJ- UŁATW KUPOWANIE”

    - Proces decyzji klienta o zakupie produktów i usług – jak klient podchodzi do kupowania?

    - Różnice pomiędzy klientem indywidualnymi a instytucjonalnym i jak je wykorzystać w sprzedaży

    - Jak rozpoznać typ klienta i dobrać metodę postępowania z nim?


    Cel modułu: Uświadomienie różnic wynikających z przyjętej strategii sprzedawcy.


    PROCES SPRZEDAŻY I KONTAKT Z KLIENTEM

    - Od poszukiwania klienta do zamknięcia transakcji – koło sprzedaży

    - Rozpoznanie potrzeb klienta – znaczenie i sposoby zadawania pytań

    - Doskonalenie umiejętności wywierania pozytywnego wrażenia

    - Znaczenie kontaktu wzrokowego i innych wymiarów komunikacji pozawerbalnej

    - Na czym polega skuteczna komunikacja z klientem? Jakie ma znaczenie i jak budować firmowy wizerunek handlowca?


    Ce modułu: Pogłębianie wglądu w znaczenie „koła sprzedaży”. Trening zadawania pytań otwierających komunikację. Poszerzanie świadomości wykorzystania zróżnicowanych narzędzi wywierania wpływ. Budowanie wizerunku handlowca, jako reprezentanta firmy bezpiecznej i godnej zaufania.


    PREZENTACJA PRODUKTU I USŁUGI W JĘZYKU KORZYŚCI KLIENTA

    - Język sprzedaży przedstawiciela firmy, jego znaczenie i treść

    - Jak przygotować materiały do prezentacji oferty i jak je wykorzystywać?

    - Jak zamienić cechy produktu i usługi na korzyści dla konkretnego klienta?


    Cel modułu: Doskonalenie języka perswazji i narzędzi wspomagających prezentację handlową


    POKONYWANIE OBIEKCJI KLIENTA

    - Jak poradzić sobie z wątpliwościami klienta dotyczącymi ceny, jakości obsługi, terminów realizacji zamówień?

    - Zastosowanie technik wywierania wpływu

    - Rozpoznanie własnych predyspozycji do działania w sytuacji konfliktowej

    Cel modułu: Wzmocnienie zdolności spostrzegania obiekcji, jako okazji do dodatkowej argumentacji. Stosowanie technik wywierania wpływu społecznego zgodnie z osobistymi preferencjami i doświadczeniem doradcy


    FINALIZOWANIE SPRZEDAŻY

    - Analiza rozmowy z klientem i wyciąganie wniosków

    - Podsumowanie rozmowy handlowej

    - Technologie umysłowe doskonalenia technik zamykania transakcji


    Cel modułu: Poznanie strategii analizy własnego postępowania. Doskonalenie mentalnego przygotowania do zamykania transakcji na jakiekolwiek sygnały gotowości po stronie Klienta

  • imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

Trener Biznesu ze szczególnym doświadczeniem w realizacji szkoleń i projektów doradczych dla wielu różnych branż i środowisk. Menedżer – praktyk . Z pasją i energią prowadzi szkolenia i coaching w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu, obsługi Klienta, telemarketingu , doskonalenia umiejętności osobistych i rozwoju kompetencji menedżerskich. Realizuje badania satysfakcji pracowników i Klientów oraz wspiera wdrażanie systemów motywacji pozafinansowej i skutecznej komunikacji wewnętrznej dla firm.

Szkolenia o podobnej tematyce