8 Godzin, 1 Dni

Efektywna Sekretarka

Kraków Termin pewny Inny 990 PLN 690,00 PLN + VAT
Cena do ustalenia
więcej terminów () mniej terminów
  • JEŚLI CHCESZ:
    -poznać techniki radzenia sobie z różnymi typami klientów oraz współpracownikami,
    -asertywnie dbać o swoje i szefa interesy.
    -zmiana postaw uczestników warsztatów umożliwiająca rozwijanie zachowań asertywnych.
    -nauka -sposobów asertywnego zachowania się w konkretnych interakcjach,
    -zgłębić techniki radzenia sobie ze stresem
    -uświadomienie uczestnikom warsztatów przyczyn powstawania i roli stresu w otoczeniu miejsca pracy.
    -nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem,
    -doskonalić techniki zarządzania czasem i organizacji pracy,
    -poznać sposoby wywierania wpływu na ludzi i efektywnej komunikacji.

    TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE:

    KORZYŚCI DLA CIEBIE:
    -doskonalenie umiejętności komunikowania się z różnymi typami Klientów,
    -poznanie technik skutecznej organizacji biura i swojej pracy,
    -doskonalenie umiejętności w zakresie optymalnego wykorzystania czasu pracy,
    -zdolność zarządzania kontaktami z Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
    -umiejętność wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia, prezentacji oferty firmy, autoprezentacji,
    -nauka asertywności w kontaktach z Klientami i współpracownikami,
    -poznanie sposobu radzenia sobie z sytuacjami trudnymi i stresującym,
    -profesjonalna obsług klientów,
    -radzenie sobie w trudnych sytuacjach i rozmowach.

    OPINIE UCZESTNIKÓW:
    Katarzyna z Katowic: ”Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wykładowca doskonale przekładał teorię na praktykę.”
    Sonia z Katowic: „Bardzo ciekawie prowadzone szkolenie, tematy poruszane w pełni związane z zagadnieniami/problemami spotykanymi na co dzień w pracy w sekretariacie.”
    Alicja z Katowic: „B.dobre – trafne, poruszające, uzmysławiające rzeczy istotne i ważne, pełne wskazówek, pozytywnie nastawiające, budujące, sympatyczne.”
    Justyna z Warszawy: „Wiele przydatnych informacji, które z pewnością wykorzystam w swojej pracy. Trenera uważam za osobę zdecydowanie kompetentną. Wiedza teoretyczna poparta przykładami praktycznymi.”
    Magdalena z Warszawy: „Uważam, że odbyte szkolenia pomoże mi w przyszłości wykorzystać techniki jakich się nauczyłam. Zwiększy moją świadomość, że to ja muszę określić w czym jestem dobra. Wyznaczyć granicę.”
    Marzena z Katowic: „Szkolenie miało wykłady oraz utrwalające je ćwiczenia, które sprawiły, że uczestnicy cały czas byli zaangażowani.”


    PROGRAM WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH:
    Profesjonalny wizerunek Sekretarki / Asystentki.
    Jak cię widzą, ..."opakowanie".
    Pierwsze wrażenie, prezentacja oferty firmy, autoprezentacja.
    Jak budować profesjonalny wizerunek własny, szefa, firmy?

    Komunikacja interpersonalna w pracy Asystentki i Sekretarki.
    Skuteczna komunikacja. Dobre i złe nawyki komunikacyjne.
    Techniki wywierania pozytywnego wpływu.

    Profesjonalna rozmowa telefoniczna (wykonywanie i odbieranie telefonów).
    Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
    Sposoby i techniki obsługi Klienta (rozmowa przez telefon).
    Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
    Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.
    Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.

    Asertywność Asystentki i Sekretarki.
    Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
    Na czym polega asertywność Sekretarki/Asystentki.
    Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi (wybrane techniki
    asertywności).

    Zasady zarządzania czasem w pracy Asystentki i Sekretarki.
    Zarządzanie czasem - metody planowania czasu, hierarchizacja zadań,
    określanie celu, planowanie, podejmowanie decyzji , motywowanie siebie.
    Współpraca z przełożonym (planowanie, zarządzanie czasem).
    Analiza „złodziei” czasu.
    Wyznaczanie priorytetów.

    Stres w miejscu pracy.
    Techniki i sposoby radzenia sobie ze stresem (ćwiczenia).
    Stres pozytywny i negatywny.
    Sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

    Przed szkoleniem każdy z uczestników ma możliwości wypełnienie ankiety by zwrócić uwagę na aspekty szczególnie dla niego ważne.
    Dzięki temu szkolenie jest dostosowane do potrzeb uczestników.
    Na szkoleniu można zgłaszać zagadnienia które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego również drogą e-miał lub telefonicznie doradcy.

    Czas trwania: 8h szkoleniowych (9.00 – 16.30)


    U NAS LICZĄ SIĘ REZULTATY!
    Ponad 15-letnie doświadczenie w skutecznym dostarczaniu kompleksowych rozwiązań szkoleniowych pozwoliło nam zaproponować Państwu pakiet gwarancji:

    - GWARANCJA PEWNY TERMIN SZKOLENIA
    - GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
    - GWARANCJA BEZTERMINOWEJ OPIEKI TRENERA

    Czym są nasze gwarancje? To obszary, w których pragniemy zapewnić Państwu najwyższą jakość oferowanych przez nas usług szkoleniowych, dać unikalne na rynku dodatkowe korzyści zabezpieczające ciągłość Państwa edukacji, gwarantujące komfort szkolenia oraz bezpłatną BEZTERMINOWĄ opiekę trenera.


    SPOSÓB PROWADZENIA WARSZTATÓW:
    Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.
    Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenie prezentacji, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu ćwiczenia.

    METODY SZKOLENIA:
    80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.
    20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia
    mikro-wykłady,
    symulacje,
    dyskusje moderowane,
    studia przypadków,
    gry sytuacyjne,
    ćwiczenia,
    autoprezentacje i odgrywanie ról.

    Ze względu na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.

    Przed szkoleniem każdy z uczestników ma możliwości wypełnienie ankiety by zwrócić uwagę na aspekty szczególnie dla niego ważne.
    Dzięki temu szkolenie jest dostosowane do potrzeb uczestników.
    Na szkoleniu można zgłaszać zagadnienia które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego również drogą e-miał lub telefonicznie doradcy.

    Koszt inwestycji:
    Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem: 790,00 zł netto/os + 23% VAT
    Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem: 890,00 zł netto/os + 23% VAT
    Zgłoszenie 2 tygodnie przed terminem: 990,00 zł netto/os + 23% VAT

    II , III i IV osoba z firmy - 690,00 zł netto + 23% VAT V osoba – gratis


    Cena zawiera:

    8 godzin szkoleniowych- aktywnej pracy uczestników
    konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu (e-mail oraz telefonicznie) – bezterminowo,
    materiały szkoleniowe,
    certyfikat ukończenia szkolenia,
    2x przerwa kawowa, 1x obiad,
    pomoc i doradztwo po szkoleniu.

  • Certyfikat Ukończenia Szkolenia VIDI

  • 990,00 PLN + 23% VAT za osobę

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    wyżywienie

  • 0 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu
    konsultacje do dni po szkoleniu
    elementy integracyjne

Szkolenia o podobnej tematyce