16 Godzin, 2 Dni

e-PR

15 000,00 PLN + VAT
więcej terminów () mniej terminów
  • Już od kilku lat Internet systematycznie zyskuje uznanie wśród specjalistów od PR jako skuteczny kanał komunikacji z potencjalnymi odbiorcami. Jest to medium, w którym mamy do czynienia z największą ilością wymian opinii i ocen poszczególnych produktów jak i całych organizacji. Liczba internautów wciąż rośnie, jeśli chcemy być pozytywnie postrzegani w obecnych czasach, nie możemy skupiać się tylko i wyłącznie na tradycyjnych mediach. Wręcz przeciwnie, trzeba wykorzystywać Internet, który cieszy się opinią najbardziej niezależnego i wiarygodnego, spośród współczesnych kanałów komunikacji.

  • zawiera:

    Podstawowe zasady funkcjonowania Internetu
    Społeczność internetowa
    Stworzenie planu promocji w sieci
    Brief dla firmy zewnętrznej
    Nadzór nad tworzeniem stron WWW
    Edycja stron firmowych
    Obróbka zdjęć, formatowanie tekstu
    Pozycjonowanie stron WWW
    Bezpieczeństwo zasobów internetowych
    Poczta elektroniczna - aspekty prawne
    Całościowa Identyfikacja
    Media Relations
    Wirtualne biura prasowe
    Sytuacje kryzysowe
    Intranet, ekstranet
    Netykieta
    Kampanie w Internecie
    Monitoring zasobów sieciowych
    Chaty, grupy dyskusyjne
    Wykorzystanie nowych rozwiązań - komunikatory

  • Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje dyplom.

  • Wkłady połączone z dyskusją, warsztaty, case studies.

  • Rzecznicy prasowi, specjaliści PR/ marketingu, pracownicy biur promocji, wolontariusze NGO

  • 1500 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • materialy szkoleniowe
    przerwy kawowe
    analiza potrzeb
    ewaluacja, raport po szkoleniu

  • 15000 PLN + 23% VAT za szkolenie

  • ----

Patryk Młynarczyk

Dyrektor Zarządzający PAPR, Prezes Zarządu EDU Logistic, Wiceprezes Zarządu (>) accesspoint, konsultant i doradca. Pełnił funkcję Koordynatora Projektu "przyjazna szkoła" ds. Komunikacji i Promocji oraz Dyrektora ds. nowych mediów w Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi - gdzie brał udział w tworzeniu kampanii "Krewniacy". Od kilku lat zajmuje się rozwojem standardów komunikacyjnych na linii NGO - społeczeństwo. Na co dzień ma szczęście łączyć pasje z pracą: kreowanie nowych marek, design, nowe media. Na codzień ma szczęście łączyć pasje z pracą: kreowanie nowych marek, design, nowe media.

Adam Jarczyński

Dyrektor Generalny PAPR oraz Polskiej Akademii Protokołu i Etykiety (marka PAPR). Posiada 10 letnie doświadczenie w zakresie Public Relations, w tym na stanowiskach eksperckich. Współtwórca kampanii komercyjnych i społecznych. Doświadczenie zdobywał również na polu badań rynku w SMG/ KRC a Millwardbrown Co. Publikuje artykuły z zakresu współczesnej promocji i dobrych manier. Jest autorem książki pt. „Etykieta w biznesie” i współautorem poradnika „Jak promować projekty współfinansowane z EFS”. Doradza sektorowi prywatnemu, administracji publicznej i sektorowi pozarządowemu. Prywatnie interesuję się subkulturami, etykietą i protokołem dyplomatycznym. Swoją pasją dzielę się na blogu - www.sv24h.pl. Piszę obecnie pracę doktorską z zakresu brandingu narodowego. Gram w tenisa ziemnego, a w wolnych chwilach gotuję i nie daję spokoju sommelierom.

Adam Gieniusz

Właściciel i dyrektor firmy VIKAT - Edukacja i Rozwój, członek zarządu stowarzyszneia Comperio - Centrum Współpracy Kultur. Od 2001 roku pracuje nad projektami i programami społecznymi realizowanymi w Europie Środkowo - Wschodniej (w tym w Polsce) oraz na Sri Lance przez małe firmy, koncerny ponadnarodowe i organizacje pozarządowe. Prowadził liczne warsztaty i prelekcje na międzynarodowych konferencjach i spotkaniach szkoleniowych w Azji, Europie i Ameryce Środkowej. Odpowiedzialny biznes, podróże, komunikacja międzykulturowa, literatura.

Anna Proszowska-Sala

Ekspert w zakresie public relations, zwłaszcza w obszarze komunikacji korporacyjnej, a także strategii komunikacyjnych miast i regionów. Obecnie Dyrektor Zarządzająca i właścicielka agencji public relations - Citybell Consulting. Wcześniej Public Affairs w Grupie Ströer. Pomysłodawczyni i dyrektor programowy Festiwalu Promocji Miast i Regionów największego w Polsce wydarzenia dotyczącego budowania wizerunku i promowania miast i regionów (Impactor 2007, Złoty Spinacz 2008). Wcześniej m.in. Senior Account Manager w Sigma International Poland, gdzie była szefem działu Corporate Communication and CSR. Tworzyła strategie komunikacji m.in. dla koncernu ABB, PTE PZU SA, Kompanii Piwowarskiej, Grupy Ströer, Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych Promarka. Realizowane przez nią projekty PR zdobyły trzykrotnie nagrodę Złotego Spinacza (2005 oraz 2008 rok w kategoriach: PR produktowy, PR korporacyjny, Public Affairs/Lobbying) w konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations na najlepsze kampanie public relations. Markowych Promarka. Wykładowca zagadnień PR min. na Uniwersytecie Jagiellońskim, Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu oraz Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. W 2005 roku zdobywczyni dwóch Złotych Spinaczy w konkursie organizowanym przez ZFPR - w kategorii PR produktowy oraz PR korporacyjny. Pomysłodawczyni i szefowa projektu Festiwalu Promocji Miast Polskich, największego w Polsce wydarzenia dotyczącego budowania wizerunku i promowania miast i regionów.

Mariusz Woźnicki

Do grudnia 2006 kluczowy pracownik Streetcom, gdzie zdobywał i obsługiwał najważniejszych Klientów firmy m.in. Kompania Piwowarska, Wrigley, Blue City, NIVEA, Loreal. Wcześniej badacz w SMG/ KRC a Millwardbrown Co. Mariusz Woźnicki jedna z najważniejszych i najczęściej cytowanych osób, zajmujących się marketingiem szeptanym i partyzanckim, w Polsce. Jest wykładowcą teorii marketingu szeptanego i wirusowego na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Szkole Mistrzów Reklamy przy WSPiZ im. Koźmińskiego. Prywatnie interesuje się kulturą Ameryki Południowej oraz literaturą rosyjską. Fascynat starych samochodów.

Szkolenia o podobnej tematyce